Berit Aune

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Berit Aune

Kan virkelig anbefales!

Lege: Berit Aune Skrevet

Var hos Aune for å sjekke fertiliteten grunnet lav AMH.
En imøtekommende, hyggelig og dyktig lege som jeg følte meg ivaretatt av. Følte hun tok meg på alvor. Anbefales virkelig!

Profesjonell og hyggelig

Lege: Berit Aune Skrevet

Hyggelig, normal dame som tok meg godt imot. Forklarte og viste ting. Ba meg å komme tilbake hvis behov.

Fantastisk!

Lege: Berit Aune Skrevet

Berit tok i mot meg på tidlig ultralyd midt i sin ferie, da hun tilfeldigvis hadde litt kontorarbeid den dagen. Imøtekommende og profesjonell. Veldig fornøyd!!

Supert!

Lege: Berit Aune Skrevet

Kom med hurtigbåten til Tromsø ens ærend for tidlig ultralyd hos Berit. Hun tok seg god tid, og var veldig nøye. Hun var tydelig og forklarte godt underveis. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Jeg var veldig spent i forveien om det ville være verdt turen, og det var det i aller høyeste grad. Helt supert, neste gang jeg skulle trenge tjenester fra gynekolog vil jeg dra til henne :)

Hallo?

Lege: Berit Aune Skrevet

Omtrent det siste året nå har Berit ikke hatt noen til å ta telefonen, så... ingen svarer. Hun ringer ikke opp, hun holder seg ikke til avtaler om å ta kontakt. Hun er både hyggelig og dyktig, men kan fremstå noe kald, særlig for de med konkrete problemer.