Haugesund Gyn Klinikk

Nygårdsvegen 6 5507 Haugesund

Siste vurderinger av Haugesund Gyn Klinikk

Utrolig dyktig gynekolog

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Veldig dyktig gynekolog. Var nervøs før undersøkelse, men hun tok seg tid, forklarte hva som skulle skje, brukte tid på å hjelpe meg å slappe av og forklarte hva hun gjorde før hun gjorde det. Undersøkelsen ble gjennomført raskt og så skånsomt som overhodet mulig,

Beste gynekologen :-)

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Jeg var litt nervøs før denne timen... men det hadde jeg ingen grunn til og være! Maren er utrolig flink. Hun forteller hva hun gjør, er rolig og tar seg tid. Hun vil jeg veldig gjerne gå til igjen hvis jeg skal ha gynekologtime igjen engang :-)
Jeg anbefaler Maren Baumann på det sterkeste! Hun er dyktig og som sagt superFLINK!

Super fornøyd med Dr.Baumann

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Jeg er superfornøyd. Hun tok seg tid til deg. Hun stilte spørsmål for å bli mer kjent med deg, og hun viste at hun brydde seg. Når du lå i stolen, forklare hun hva hun gjorde. Var ikke hardhendt. Hun gjorde slik at du slappet helt av. Må si dette er første gang jeg har slappet skikkelig av hos en gynekolog.
Kan virkelig anbefale henne.

Imøtekommende og flink

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Man trenger ikke å grue seg når man har time hos Dr.Baumann. Hun kan virkelig anbefales. Vær obs på at det ofte er litt ventetid for å få time.

En god opplevelse

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Kan virkelig anbefale Maren Elisabeth Baumann! I forkant av timen var jeg veldig nervøs, noe jeg virkelig ikke hadde grunn til. Gynekologen vennlig og forklarte alt som ble gjort. Det som på mange måter kan oppleves som ubehagelig og kleint ble her helt normalt. Hun var veldig flink til å lytte og stopte dersom det var vondt. Jeg kommer uten tvil til å bruke henne igjen!