Haugesund Gyn Klinikk

Telefonnummer52 73 53 0052 73 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsvegen 6 5507 Haugesund

Siste vurderinger av Haugesund Gyn Klinikk

frekk,nedlatende og ufyselig

Lege: Bjarne Chr. Eriksen Skrevet

hånlig til overvekten min,samt innkallinger for å tjene penger på celleprøvene mine,sekretæren ringte vanvittig mange ganger ang fakturaer for timer (brukte,ubrukte,betalte og ubetalte) var ekkel hver gang så måtte ta min mor med i voksen alder for å bli tatt imot på en grei måte til slutt.

Dyktig og imøtekommende lege

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Dr. Baumann er en imøtekommende og flink gynekolog. Veldig dyktig og har god kommunikasjon med pasienten. Hun har en behagelig personlighet som gjør at man som pasient føler seg trygg og hun tar seg tid til å lytte til pasienten. Kan virkelig anbefales.

Useriøst og frekk

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Ble møtt med smil, men var for høy på seg selv og fikk ikke direkte svar. Fikk ikke full behandling og følte meg ignorert og oversett. Fikk heller ikke svar på mine spørsmål og ble sendt ut med engang. Anbefales ikke, har aldri følt meg så ignorert av noen form for lege før.

Flink gynekolog

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Tar godt imot.Hyggelig,høflig og omtenksom.Lytter og er på tilbudssiden med mer informasjon og hvis man har noe man ønsker å spør om selv.
Undersøker på en måte som gjør man føler seg trygg og ivaretatt.
Godt humør!
Gir positive tilbakemeldinger og får enn til å slappe av.

Utrolig dyktig gynekolog

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Veldig dyktig gynekolog. Var nervøs før undersøkelse, men hun tok seg tid, forklarte hva som skulle skje, brukte tid på å hjelpe meg å slappe av og forklarte hva hun gjorde før hun gjorde det. Undersøkelsen ble gjennomført raskt og så skånsomt som overhodet mulig,