Haugesund Gyn Klinikk

Nygårdsvegen 6 5507 Haugesund

Siste vurderinger av Haugesund Gyn Klinikk

Kjempe fornøyd

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Fikk time etter noen uker, maks 1 mnd, mener jeg på. Dette var i sommer. Veldig fornøyd med hun og wanja (?) i resepsjonen. Ble venting på gangen da de var rundt 30-40 min forsinket, hvis jeg ikke husker feil, men regner alltid med forsinkelser uansett hvor jeg går så tenkte ikke noe over det, men jeg gjorde nok ventetiden enda lenger for dem som kom etter på selv, da jeg var en pasient som ikke syntes det var bare bare å få ting gjort der inne. Så ble veldig godt ivaretatt av dem begge. Veldig takknemlig for det.

Userjøst

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

hvis du har lyst til å vente 6 mnd før du kan møte ,vente minimum halvtime på døra for å komme inn, skuffet hver gang etter å vært hos henne og dra til en annen privat praktiserende lege for å finne ut hva som er egentlig galt anbefales på det sterkeste.fikk ikke direkte svar. Fikk ikke full behandling og følte meg ignorert ,Fikk heller ikke svar på mine spørsmål.Anbefales ikke.

frekk,nedlatende og ufyselig

Lege: Bjarne Chr. Eriksen Skrevet

hånlig til overvekten min,samt innkallinger for å tjene penger på celleprøvene mine,sekretæren ringte vanvittig mange ganger ang fakturaer for timer (brukte,ubrukte,betalte og ubetalte) var ekkel hver gang så måtte ta min mor med i voksen alder for å bli tatt imot på en grei måte til slutt.

Dyktig og imøtekommende lege

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Dr. Baumann er en imøtekommende og flink gynekolog. Veldig dyktig og har god kommunikasjon med pasienten. Hun har en behagelig personlighet som gjør at man som pasient føler seg trygg og hun tar seg tid til å lytte til pasienten. Kan virkelig anbefales.

Useriøst og frekk

Lege: Maren Elisabeth Baumann Skrevet

Ble møtt med smil, men var for høy på seg selv og fikk ikke direkte svar. Fikk ikke full behandling og følte meg ignorert og oversett. Fikk heller ikke svar på mine spørsmål og ble sendt ut med engang. Anbefales ikke, har aldri følt meg så ignorert av noen form for lege før.