Birgitte Benthien

Telefonnummer67 53 01 5067 53 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsveien 207 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Birgitte Benthien

Veldig misfornøyd

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Denne legen vil jeg ikke dra til igjen. Hun har liten forståelse for at undersøkelsen er ubehagelig. Hun virker nedlatende gjennom hele timen, og uinteressert i å svare på spørsmål og forklare. Hun gir uttrykk for at hun syns henvisningen var unødvendig. Jeg gikk ut fra legekontoret med en dårlig følelse og med en opplevelse av å ikke bli tatt på alvor fordi hun allerede før timen virket overbevist om at timen var unødvendig.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Min faste gyno, føler meg trygg når jeg er der. Og hvis det er noe så sender hun deg videre til den spesialisten. Og hun føler opp veldig bra.

Lite tid. Lyttet ikke

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Skuffet over dette besøket da jeg hadde hørt mye bra om stedet. Legen virket stresset og hadde lite tid til meg. Følte meg svært ukomfortabel og det var vanskelig å stille spørsmål om mine vansker. Det virket som hun prøvde å være hyggelig å vise at hun hadde tid, men jeg ble nesten dyttet ut derifra. Anbefales ikke

Forferdelig

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Mitt første og SISTE besøk hos denne gynekologen. Lite imøtekommende og ikke interessert i å høre om hva som plager deg og avfeier deg før du får forklart hva som er problemet. Heller ikke interessert til å finne noen løsning og sier "sånn er det bare", når jeg vet med sikkerhet at det finnes alternativer. Lite forståelse for problemet og veldig lite omsorgsfull. Følte meg ikke godt i vare tatt.
Under selve undersøkelsen er hun hardhendt og forklarer heller ikke hva hun gjør. Du får ikke dekket deg til heller. Anbefaler virkelig IKKE å gå til denne gynekologen.

Hun er dyktig og behagelig.

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

I 2011 oppdaget hun en svulst på eggstokken min. Hun var en god støtte da jeg måtte ha en operasjon. Hun lytter, tar seg tid og er veldig behagelig å forholde seg til. Jeg kjenner meg veldig trygg. Hun anbefales på det varmeste. Jeg stoler på henne.