Birgitte Benthien

Bærumsveien 207 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Birgitte Benthien

Uhøflig, hardhendt og utålmodig

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Jeg har vært hos henne noen ganger i forbindelse med plager det er svært viktig å følge opp, og som kan være alvorlig. Hun er lite hyggelig, krass, hardhendt og tar seg lite tid til å lytte. Jeg ble rett og slett stresset av henne og i tillegg mottok jeg kjeft. Svært lite evne til empati og forståelse.
Skal nå til operasjon, men ønsker ikke å gå til denne legen videre.

Positivt

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Har vært hos Benthien i årevis. Har vært strålende fornøyd, både hun og resepsjonsfolkene er kjempegreie.

Flink

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Etter å ha lest anmeldelsene her gruet jeg meg til første time.
Men for meg ble det en positiv opplevelse. Hun lyttet til hva jeg hadde å si og forklarte godt alt hun gjorde. Følte meg trygg hele timen og er veldig fornøyd.

Meget misfornøyd

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Jeg anbefaler INGEN å gå til henne. Ingen respekt, sur og nedlatende, hardhendt og kjeftete. Da jeg begynte å gråte fordi det var ubehagelig ble det bare værre.

Skal aldri mer til Birgitte

Lege: Birgitte Benthien Skrevet

Hadde den verste opplevelsen jeg noen gang har hatt med en lege hos Birgitte. For det første måtte jeg vente i 40 min, selv om jeg hadde time tidlig på morgenen. Hun tar seg ingen tid til å lytte, er krass og avfeiende, og ved undersøkelse stappet hun hendene opp i underlivet mitt uten å si noe som helst først. Det var både ubehagelig og etter hvert smertefullt, men det brydde hun seg ikke om. Hun tok heller ikke plagene mine på alvor, og sa bare at «sånn er det nå bare, det må du finne deg i» og virket totalt uinteressert. Jeg stolte ikke på hennes vurdering, og hun kjeftet meg huden full da jeg sa nei takk til hennes foreslåtte behandling og sa at jeg heller ville høre en annen leges mening først. Vil ikke anbefale noen å dra hit! Vær så snill, finn en annen gynekolog.