Grete H. Berild

Kolbotnvn. 33, Mega Tårnhuset 1411 Kolbotn
Tlf: 66 99 69 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Grete H. Berild

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Jeg skriver på vegne av min mor som ønsket å rose henne for arbeidet hennes. Hun ble tatt godt i mot og svært ivaretatt av Grete, hvor hun følte seg sett og hørt. Samtidig tok Grete et lite oppgjør med Ullevål Sykehus da moren min aldri fikk et tidspunkt for operasjon grunnet en svulst i livmoren. Hun hadde så store smerter at hun var helt immobil hjemme og ble raskt lagt merke til av Grete - som ringte leger og krevde at henne skulle bli lagt inn i akutt avdelingen.

Det var så flott å høre at moren min ble så godt ivaretatt ettersom hun dessverre har hatt en del dårlige erfaringer med leger.

Grete er absolutt til å anbefales på det sterkeste.
En god lege med et godt hjerte og gode verdier.

Kunnskapsrik, men må jobbe med empatien

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Dr. Grete H. Berlid er ikke min fastlege, men en jeg har blitt henvist til, og som jeg har vært hos et par ganger.

Hun er veldig effektiv og meget kunnskapsrik. Hun er flink til å samtale rolig med deg når du ligger der med bena i været, med smerter som kan gi en hver kvinne lyst til å vri deg ut av stolen og løpe hjem.

Det som kan bli bedre er om hun tar seg tid til å forklare litt grundigere dersom det er noe som er helt nytt. I fjor fikk jeg vite at jeg kan ha tegn til celleforandringer i livmorhalsen, og jeg følte ikke at hun tok seg tid til å forklare hva dette vil si for meg som en ung kvinne.

Selv om hun ellers lytter og tar seg tid til å svare på spørsmålene mine, var jeg så i sjokk når hun fortalte dette at jeg ikke klarte å si eller spørre om noe. Jeg ble vist ut like fort som jeg kom inn, og endte opp med å gråte på pasienttoalettet før jeg fikk samlet meg og gått ut for å betale.

Når jeg kom hjem leste jeg meg opp på dette, og fant ut at det er vanlig å finne celleforandringer. Selv om det kanskje er noe hun har diagnostisert tusen ganger før, følte jeg meg ikke sett eller ivaretatt da det var min tur å få denne potensielt
livsforandrende beskjeden.

Fantastisk :-)

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Grethe er fantastisk. Her føler jeg meg godt tatt vare på,hun lytter og ingen spørsmål føles teit . Hun tar seg god tid og er meget hyggelig og proff i sin jobb. Jeg gruer meg veldig til hun går av :-( Føler hun er uerstattelig .. Anbefales på det varmeste. Og er det noe,har hun alltid tid til deg..

Fantastisk!

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Jeg har vært hos Berild i mange år, jeg er kjempefornøyd. Anbefaler på det sterkeste! Hun har lest seg opp på min journal før jeg kommer inn, hun har derfor full kontroll og jeg føler meg trygg.

Veldig dyktig

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Hun ser deg og lytter og er faglig veldig dyktig. Du føler deg virkelig i varetatt og hun følger deg opp.

Meget dyktig.

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Som pasient føler jeg meg godt ivaretatt. Blir hørt og sett. Føler meg trygg.