Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Trygg, kunnskapsrik og lyttende

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg begynte å gå til Høgdahl for 4 år siden etter diverse overgangs plager. Gruet meg litt da jeg hadde lest negative omtaler. Nå har jeg gått til henne mange ganger og hun er super hyggelig, er oppdatert når du kommer, gir god informasjon . Føler hun er flink faglig og gir kvalifiserte råd. Hun er ikke stresset så du føler ikke hun bare venter på neste pasient eller at du er til bry. Alltid presis og svarer alltid veldig kjapt på henvendelser inne i helse appen. Nei skikkelig hyggelig og bra gynekolog !

Lite medmenneskelighet, frekk og dårlig tid

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Hun virket til å ha dårlig tid fra øyeblikket jeg kom inn døra. Virket irritert over at utfordringene jeg opplevde var større enn hva fastlegen hadde skrevet (som om jeg skulle ha kontroll på det?)

Var hensynsfull under selve undersøkelsen, da jeg sa på forhånd at jeg synes ofte det gjør vondt. Men virket lite interessert i å svare på spørsmålene jeg hadde.
Videre da hun stilte meg spørsmål, var hun ikke interessert i å høre svarene og gjorde seg opp meninger selv istede.

Veldig ubehagelig opplevelse. Går ikke dit igjen

Trygg og kompetent

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg ble fulgt opp av Heidi for et par år siden i forbindelse med celleforandringer. Mitt første inntrykk var at hun virket litt spiss når hun snakket til meg, men jeg skjønte etterhvert at hun er bare direkte og «pakker ikke inn» ting, noe jeg satt veldig pris på. Jeg følte meg utrolig godt ivaretatt og oppfulgt gjennom hele prosessen. Heidi var informativ og beroligende gjennom en prosess som var skummel for meg som pasient. Hun fulgte godt opp etter konisering og jeg følte meg rett og slett i trygge hender hos henne. Anbefales!

Hyggelig og dyktig Gynekolog

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

I dag var det min første time hos Heidi. Hun er veldig hyggelig og en dyktig gynekolog. Jeg ble tatt godt i mot av legesekretær og Heidi. Jeg kom dit for å sette inn hormon spiral. Jeg ble godt informert underveis i innsettingen. Det gjorde meg skikkelig trygg å være der. Jeg følte at jeg var i fokus da jeg var hos henne, og hun stilte spørsmål om det var noe jeg lurte på eller om jeg hadde det bra. Kommer gjerne tilbake når jeg trenger en Gynekolog, Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik og dyktig gynekolog

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Min erfaring: jeg slet med å bli gravid, ble henvist til Høgdahl og har nå tre barn. Hun vet hva hun driver med. Jeg skjønner hva folk her mener med at hun kan virke kort og kanskje også arrogant. Men jeg liker og likte henne godt, da jeg liker sterke kvinner som ikke duller og godsnakker, jeg vil ha en som er dyktig, som vet hva hun driver med. Jeg har hatt mange gode, betryggende samtaler med Heidi, men kan se for meg at hun ikke liker sutring og klaging.