Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Følte meg til bry og ble jaget ut

Lege: Kristina Sole Skrevet

En veldig rar opplevelse hos denne legen. Jeg godt forberedt til timen med spørsmål, men opplevde å ikke få svar på noe. «Det vet jeg ikke» eller «det er vanskelig å si noe om». Oppfattet henne veldig som en selger som skulle sende meg til den ene og andre operasjonen for å kanskje få svar (hos Aleris) hvor den ene operasjonen kostet nesten 50 000kr. Ble ikke klokere av denne «utredningen» og får bedre hjelp hos fastlegen. Etter nøyaktig 30 minutter var timen over, da avbrøt hun meg og pekte på klokka og sa at tiden var ute. Kommer ikke til å velge denne legen igjen - synd for Aleris at enkelte ødelegger ryktet til klinikken.

Fornøyd

Lege: Kristina Sole Skrevet

Veldig fornøyd med timen min hos Kristina Sole. Følte meg godt ivaretatt. Trygg og flink gynekolog..

Erfaren Revmatolog, kunnskapsrik og strukturert

Lege: Cecilie Dobloug Skrevet

Etter diverse feil diagnoser kommer jeg til Dr Dobloug. Etter noen få dager fikk jeg rett behandling på plass vha diverse undersøkelser, prøver osv. istedenfor å gå med smertestillende i månedshvis blir det satt fart på ting!

Hu er utrolig kunnskapsrik, har et stort nettverk med leger som hu støtter seg på og ta ansvar for pasient oppfølging. Menneskelig syns jeg hu klarer å kommunisere medfølelse, håp og forståelse på en god måte.

Anbefales!

Meget dyktig og omsorgsfull

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Trygg, omsorgsfull og dyktig. Opptatt av at barnet skal få den rette behandlingen og følger opp underveis. Hyggelig, rolig dame som virkelig anbefales til alle barn der ute med helseplager!

Arrogant, nedlatende og uinteressert

Lege: Amer Mohammad Niaz Skrevet

Ble møtt av en lege som forsåvidt var hyggelig i starten, men så fort timen startet virket han uinteressert i å forstå sykdomshistorikk, diagnose og videre behandling. På spørsmål svarer han svært nedlatende og frekt, både til meg, men også om min fastlege. «Timen» i seg selv varte kun i fem minutter, uten at jeg fikk noe mer svar eller ble utredet for det som sto i henvisningen. Totalinntrykk: lege som har dårlig tid og ikke bryr seg om pasienter, samt svært arrogant.