Catarina Falck

Dybwadsgt. 2 0367 Oslo

Siste vurderinger av Catarina Falck

Dyktig

Lege: Catarina Falck Skrevet

Veldig rolig og kunnskapsrik, føles veldig trygg for meg som er avhengig av den delen.
Føler man blir tatt på alvor.
Absolutt å anbefale.
Lang ventetid men verdt det.

Enestående

Lege: Catarina Falck Skrevet

En særskilt dyktig spesialist som bruker tiden det tar, etablerer en god relasjon, undersøker grundig og forklarer alt underveis.

Den beste gynokologen jeg har hatt!

Lege: Catarina Falck Skrevet

Følte meg veldig trygg og veldig rolig hos Catharina. Hun snakker gjennom alt, tar deg på alvor og forklarer hva som skjer hele veien. Det at det av og til er ventetid, bryr jeg meg ikke om, for den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Herlig at helsesystemet har slike leger!

Lege: Catarina Falck Skrevet

Jeg er så glad for at fastlegen min henviste meg til Catarina Falck. Hun er en hensynfull, dyktig og grundig gynekolog som har tatt meg på alvor fra første sekund. Er du først innenfor, får du den beste behandling du kan tenke deg. Det er riktig som flere skriver her, at det kan være litt ventetid, men til gjengeld får du en lege som tar seg god tid med deg. Jeg anbefaler henne på det varmeste!

En svært dyktig gynekolog

Lege: Catarina Falck Skrevet

Catarina Falck kan anbefales på det varmeste. Hun er svært god til å kommunisere og forklare. Hun foretar også undersøkelsen på en veldig hensynsfull måte. Det kan være noe ventetid fordi hun tar seg god med hver pasient, men så lenge man er forberedt på dette har det ikke vært et problem for meg. Det virker som det er de beste legene og spesialistene som får offentlig avtale. Det kan derfor ta lengre tid å få en timeavtale hvis det ikke er noe som haster sammenlignet med private klinikker som Aleris eller Volvat. Men dr. Falck er det verdt å vente på !!