Nils O.P. Farnes

Dybwadsgt. 2 0367 Oslo

Siste vurderinger av Nils O.P. Farnes

Takk :-)

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Gikk til Farnes i 30 år :-)
Følte meg alt helt trygg og sikker på at om det var noe ville han oppdage det og behandle det riktig,
Veldig rart at du nå har gått av.
Ha en fin velfortjent pensjonist tid!

Tusen takk :-)

Trygt.

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Jeg har gått til Farnes i ca. 27 år og han som gynekolog har vært bra. Nøye og forteller hva han gjør.
Det er vel de færreste av oss som gleder oss til en gyno time men med han har det aldri vært noe problem- han er rett frem og svarer på de mest ubehagelige spørsmål man har.

Veldig bra! Trygg

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Svært nøye, behagelig. Kan alt. Oppegående. Gir trygghet. Flink til å forklare og gi råd. Er godt oppdatert på nye behandlingsmetoder, vurderer opp mot hverandre. Man får god forståelse av egen kropp. Kort sagt: Veldig bra!

Nei takk

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Han er glemsk, ikke pålest om deg som pasient før avtale, treg å kommunisere med (du sier noe, han får det ikke med seg å spørr om det samme seinere).
Kommer med anbefalinger som er selvfølgeligheter, moralistisk.
Han var dog den eneste som fant ut at jeg hadde lichen ved undersøkelse og vevsprøve etterpå så han kan om han vil.
Bruker 20 minutter ved vanlig besøk og det er nok.
Resepsjonen er noe lytt, det er ikke hyggelig da venterommet er rett utenfor.
En hyggelig dame i resepsjonen, den andre mindre hyggelig.

En dyktig lege som sier hva han skal gjøre

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Nils Farnes er en dyktig lege, som alltid sier på forhånd hva han skal gjøre, så en ikke trenger å være redd for at noe skal være ubehagelig.

Han ringer alltid tilbake hvis det trengs. Han har henvist meg til noen inngrep, og fulgte meg godt opp både før og etter. Farnes tåler også at en lufter litt vanskelige spørsmål, uten å være fordomsfull. Han skaper trygghet i en vanskelig situasjon, som en gynekologisk undersøkelse jo kan være.