Nils O.P. Farnes

Tlf: 22 92 60 92 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Nils O.P. Farnes

Veldig bra! Trygg

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Svært nøye, behagelig. Kan alt. Oppegående. Gir trygghet. Flink til å forklare og gi råd. Er godt oppdatert på nye behandlingsmetoder, vurderer opp mot hverandre. Man får god forståelse av egen kropp. Kort sagt: Veldig bra!

Nei takk

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Han er glemsk, ikke pålest om deg som pasient før avtale, treg å kommunisere med (du sier noe, han får det ikke med seg å spørr om det samme seinere).
Kommer med anbefalinger som er selvfølgeligheter, moralistisk.
Han var dog den eneste som fant ut at jeg hadde lichen ved undersøkelse og vevsprøve etterpå så han kan om han vil.
Bruker 20 minutter ved vanlig besøk og det er nok.
Resepsjonen er noe lytt, det er ikke hyggelig da venterommet er rett utenfor.
En hyggelig dame i resepsjonen, den andre mindre hyggelig.

En dyktig lege som sier hva han skal gjøre

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Nils Farnes er en dyktig lege, som alltid sier på forhånd hva han skal gjøre, så en ikke trenger å være redd for at noe skal være ubehagelig.

Han ringer alltid tilbake hvis det trengs. Han har henvist meg til noen inngrep, og fulgte meg godt opp både før og etter. Farnes tåler også at en lufter litt vanskelige spørsmål, uten å være fordomsfull. Han skaper trygghet i en vanskelig situasjon, som en gynekologisk undersøkelse jo kan være.

Svært flink på alle mulige måter

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Farnes er svært god på sitt fagfelt. Forklarer og informerer godt underveis. Personlig er jeg ikke akkurat noe spesielt fan av å sitte i en gynekologstol, men med Farnes føler jeg meg trygg og "konfirtabel" i situasjonen hvis det går an å bruke det ordet. Jeg føler meg hørt og han er en god lytter! Hvis jeg har spørsmål over tlf er han alltid flink til å ringe tilbake! Anbefaler denne gynekologen på det sterkeste.

Utrolig flink gynekolog!

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Farnes er min første gynekolog og han var utrolig flink! Informerte og forklarte grundig om alt han skulle gjøre og hvorfor før han gjorde det. Jeg opplevde ingen ubehag under undersøkelsen, han var veldig skånsom og han behandlet meg veldig bra. Tok seg god tid, var flink til å lytte og kom med gode tips og forslag.

Veldig bra opplevelse og jeg anbefaler han på det sterkeste!

God gynekolog, men..

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Nils Farnes er sikkert god gynekolog med en lang erfaring.
Han hører ikke bra og litt langsom når det gjelder undersøkelsen. Man ligger og venter på stolen.

Jeg fikk vite at resepten ble sendt til apotekene, men da jeg var der, fikk jeg vite at den er ikke der.
Så han glemte det!
Så er klinikken stengt for 2 uker og det er ikke noe mulighet for å få medisin.
Dårlig gjort!

Kjempeflink og informativ!

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Veldig flink og forståelsesfull lege. Informerte om alt han gjorde, og var profesjonell! Jeg følte meg ivaretatt og behandlet på en veldig god måte. Anbefales!

Svært misfornøyd

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Oppsøkte Dr. Farnes for en henvisning til IVF søskenforsøk. Er svært misfornøyd. For det første klarte han ikke å gi oss en henvisning til alle prøvene som måtte tas, vi endte derfor opp med tre runder før alle prøver var tatt. Videre hadde han mellom hver gang glemt at vi hadde et IVF barn fra før og ønsket henvisning til søskenforsøk, han forholdt seg derfor til oss som at han skulle behandle oss videre.
Da endelig alle prøver var tatt skulle han sende inn henvisningen til OUS Rikshospitalet. Jeg ringer han opp to uker etterpå, og får forsikringer fra legesekretæren om at den er sendt inn. Fem måneder etter tar jeg kontakt med Rikshospitalet og får vite at de aldri har tatt i mot noen søknad. Denne gynokologen kan jeg på ingen måte anbefale til noen.

Faglig dyktig og oppdatert

Lege: Nils O.P. Farnes Skrevet

Nils Farnes opptrer profesjonelt og nøkternt under undersøkelsen. Gir fortløpende beskjed om hva han gjør og hvorfor. Forklarer hva man ser på ultralydskjermen.
Har dog opplevd at han ved skrivebordet ikke er så god på kommunikasjon som man kunne ønske, slik at man selv må være flink til å spørre og ikke gi seg før man er sikkert på at man har forstått hans vurdering.
Lokalet er lyst og moderne, rent og ryddig.
Har vært pasient hos ham i flere år.