Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Effektiv, faglig dyktig, erfaren

Lege: Anita Soland Skrevet

Da jeg endelig «kvinnet meg opp» til å bestille time var det flott med avtale allerede neste dag. Anita Soland fremsto erfaren, imøtekommende, effektiv og faglig oppdatert.

Verdt prisen.

Empatisk og dyktig.

Lege: Kinia Remaut Skrevet

Kinia Remaut er en flott lege. Hun fremstår som veldig empatisk, hun er lett å snakke med, og hun strekker seg for at pasienten skal bli fornøyd. Hun er også alltid i godt humør, og får meg til å føle meg trygg i behandling hos henne. Anbefaler henne gjerne videre!

Hjulpet meg og fulgt meg opp i lang tid

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Kjempe dyktig, blitt tatt på alvor. Hun løste mitt problem som jeg hadde slitt med i over 8 år. Videre har hun hjulpet meg stort. Anbefaler på det aller sterkeste!

Behagelig og veldig dyktig gynekolog

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Jeg hadde en veldig behagelig opplevelse med Trine. Hun forklarte alt hun gjorde, og det føltes veldig naturlig å bli behandlet av henne. Hun hørte nøye etter mens jeg snakket, sjekket om det gikk greit mens hun tok celleprøve, og var veldig profesjonell. Anbefales på det sterkeste, spesielt om det er første gangen du skal til en gynekolog og gruer deg.

Ikke en god opplevelse..

Lege: Stine Fremming Skrevet

Kald og uempatisk. Ble faktisk lei meg etter besøket og hennes kommentarer. Jeg kommer ikke tilbake..