Leif K. Gjessing

Klubbgata 2B 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

Stressende og avfeiende

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Gjessing var ikke interessert i høre på det jeg hadde å fortelle, han ville kun ha korte svar på sine spørsmål. Jeg hadde skrevet ned en god del ting jeg ville gå gjennom, men dette viftet han vekk. Han prøvde å avslutte samtalen mens jeg fremdeles stilte spørsmål. Jeg fikk bare svar på noe, og ble stresset av denne behandlingen. Jeg ble ikke hørt og fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Det virket som han var mest opptatt av å få meg ut av kontoret raskest mulig.

Trygg, profesjonell og behagelig

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Leif Gjessing er uten tvil en av de beste gynekologene der ute. Han har utrolig mye kunnskap og er opptatt av at du skal være komfortabel hele tiden.. Han forklarer alt han skal gjør, før han gjør det. Det oppstår ingen overraskelser. Ting blir følgt godt opp! Anbefales på det sterkeste!!

Helt fantastisk

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Tror Gjessing kjenner kvinner bedre enn kvinner kjenner kvinner. Tett og god oppfølging hele svangerskapet samt etterkontroll!

Misfornøyd

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Jeg er svært misfornøyd med behandlingen jeg har fått hos Dr. Gjessing. Han oppleves som stresset, lite tilstede og lite imøtekommende. Jeg følte meg verken sett eller hørt som pasient, noe som var svært frustrerende. Følgende gjorde at jeg heller ikke stolte på hans vurderinger og tilrådinger i behandlingen av meg.

Flink, trygg og effektiv.

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Veldig fornøyd med innsetting av spiral, celleprøver og diverse. Dr. Gjessing er effektiv, forteller hva som skjer underveis og gjør det hele til en mer behagelig affære enn ellers. Gikk her første gang når jeg var 19 år, og har siden aldri vurdert noen andre.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.