Leif K. Gjessing

Klubbgata 2B 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

Misfornøyd

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Jeg er svært misfornøyd med behandlingen jeg har fått hos Dr. Gjessing. Han oppleves som stresset, lite tilstede og lite imøtekommende. Jeg følte meg verken sett eller hørt som pasient, noe som var svært frustrerende. Følgende gjorde at jeg heller ikke stolte på hans vurderinger og tilrådinger i behandlingen av meg.

Flink, trygg og effektiv.

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Veldig fornøyd med innsetting av spiral, celleprøver og diverse. Dr. Gjessing er effektiv, forteller hva som skjer underveis og gjør det hele til en mer behagelig affære enn ellers. Gikk her første gang når jeg var 19 år, og har siden aldri vurdert noen andre.

Heldigvis

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

finnes det andre gynokologer som kjenner til hvordan egenandelen registreres selv om man har betalt med tilsendt faktura fordi legekontoret ikke kunne bruke mitt Masterkort. Denne legen laget mye bråk for ingenting ved å hevde at factoringselskapet skulle registrere andelen.

Trygt og veldig profesjonell

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Får meg alltid til å føle meg trygg og tatt vare på. Forklarer godt hva som skal skje og evt veien videre :)

Kjempeflink

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Føler meg veldig trygg på jobben han gjør! Forklarer nøyaktig hva han gjør, og veien videre i forhold til hva du er der for.