Leif K. Gjessing

Klubbgata 2B 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Beste gynekolog opplevelsen jeg har hatt. Meget dyktig , forklarte alt underveis og gjorde alt veldig nøye. Ble henvist og fikk time allerede dagen etterpå. Kom også inn før tiden.

Trygg og god lege!

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Synes det å måtte gå til gynekolog var kjempe skummelt, men etter å ha vert hos dr. Gjessing har jeg skiftet helt mening. Smilende, tålmodig og trygg person som får deg til å føle deg komfortabel under hele undersøkelsen. Kan anbefale denne legen på det varmeste.

Hyggelig møte med gynekolog

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Jeg er av den typen som ikke føler at det er helt komfortabelt med mannlig gynekolog men siden jeg ble henvist så skulle jeg prøve. Viste seg at han er meget hyggelig og imøtekommende, flink å forklare underveis. Jeg følte meg komfortabel og hørt under hele prosedyren. Forsinket 20min på tidlig morgen men ok.

Dyktig

Grundig, informativ, hyggelig.
Men man kommer ALDRI inn på det klokkeslettet man har avtale om, uansett tid i løpet av dagen man har time.
Legg på ekstra parkeringspenger...

Fantastisk

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Best ever. Oppvarmet instrumenter, dempet lys, håndkle så man ikke føler seg så bar, forteller hele veien hva som skal skje. Behagelig personlighet.