Leif K. Gjessing

Klubbgata 2B 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

Flink, trygg og effektiv.

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Veldig fornøyd med innsetting av spiral, celleprøver og diverse. Dr. Gjessing er effektiv, forteller hva som skjer underveis og gjør det hele til en mer behagelig affære enn ellers. Gikk her første gang når jeg var 19 år, og har siden aldri vurdert noen andre.

Heldigvis

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

finnes det andre gynokologer som kjenner til hvordan egenandelen registreres selv om man har betalt med tilsendt faktura fordi legekontoret ikke kunne bruke mitt Masterkort. Denne legen laget mye bråk for ingenting ved å hevde at factoringselskapet skulle registrere andelen.

Trygt og veldig profesjonell

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Får meg alltid til å føle meg trygg og tatt vare på. Forklarer godt hva som skal skje og evt veien videre :)

Kjempeflink

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Føler meg veldig trygg på jobben han gjør! Forklarer nøyaktig hva han gjør, og veien videre i forhold til hva du er der for.

Hører ikke på pasienten

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Han hører kun det første ordet av det du sier. Da beggyner han å springe rundt for å samle tingene hans for han er alltid veldig forsynket (alltid 1-1,5 time) og som følge stresset. Han gjørde som han viste bedre enn meg hvordan jeg følte, så han trengte ikke å høre på meg, han trengte kun å se, sa han.
Da jeg gikk andre gang for samme ting, spurte jeg: kan du utelukke at det er kreft siden jeg har hatt så mye vondt for så lenge? Så svarte han: Men du sa ikke at du hadde vondt! JOOOOO DA jeg sa det men du må høre hvis du vil hjelpe meg...
Det kan være at han har kunnskap men han kan ikke bruke det på sånn måte dessverre, hvis han ikke hører og han ikke bruker nok tid.
Helt skuffet! Jeg prøvde mange ganger men ikke lenger.
Anbefales IKKE!!!