Leif K. Gjessing

Klubbgata 2B 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

Anbefaler

Kjempe dyktig!!
Veldig behagelig og bruker god tid. Forklarer ting underveis og gjør alt veldig grundig.

Har tidligere vært hos 2 andre gynekologer hvor jeg synes jeg ikke fikk god nok informasjon og ting gikk veldig fort. Hos Gjessing var alt motsatt. Anbefales!

veldig proff

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Jeg har vært mange ganger hos Dr. Gjessing og synes at han er veldig professjonel og grunding. Jeg er veldig fornøyd. Tror mange nordmenn syntes at han er usympatisk fordi han sier ikke "det går bra" hele veien. Noe norske leger gjør, men for meg det viktigste er å få behandling og ikke tomme ord.

Svært fornøyd

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Man gleder seg ikke akkurat til å gå til gynekolog, men i dette tilfellet ble uroen gjort til skamme. Profesjonell, vennlig og varsom er dr. Gjessing. Han forklarer alt han skal foreta seg i forkant, og forbereder en på det som skal gjøres på en beroligende måte. Det virker som det er avgjørende for ham å se til at pasienten ikke under noen omstendighet skal føle ubehag eller smerte under undersøkelsen. Jeg opplevde konsultasjonen som svært ryddig og grundig, med ro og god kommunikasjon.

Dyktig og profesjonell lege

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Leif Gjessing er en svært dyktig lege, som tar seg tid til å lytte. Han jobber effektivt og har god kontroll på hvorfor jeg er der. Personalet som jobber der er veldig imøtekommende og hyggelige.

Beste gynekologen jeg har vært hos

Lege: Leif K. Gjessing Skrevet

Jeg har gått til Gjessing i mange år. Han er veldig sympatisk og forsiktig, forklarer godt på det du lurer på og forklarer alltid undersøkelsen så ingenting kommer overraskende på deg.
Grundig og dyktig! Anbefales på det sterkeste!