Anne Elisabeth Hannås

Kirkeveien 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Forferdelig opplevelse

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dette er andre gangen jeg har vært hos Anne Hannås og det ble en helt forferdelig opplevelse. Under undersøkelsen fant hun vekster av samme type som jeg har tidligere blitt operert for. Når jeg prøvde å stille noen spørsmål om disse ble hun veldig sint. Hun avbrøt meg, hevet stemmen og kjeftet på meg. Dette gjorde hun under hele konsultasjonen, hver gang jeg prøvde å spørre noe. Når jeg til slutt brøt sammen i tårer, ignorerte hun meg og snakket videre som om ingenting hadde skjedd. Jeg har forståelse for at man kan bli lei jobben sin men å behandle patientene sine på en så nedverdigende måte når de bare stiller spørsmål synes jeg er uakseptabel oppførsel fra en lege.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg opplever Anne Hannås som en faglig dyktig lege. Jeg ble godt mottatt av en strålende blid lege, og følte hele tiden at jeg var i gode hender. Legen var nøye og informerte godt. Hun var blid som en sol fra jeg kom til jeg gikk ut av døren, og jeg oppfatter henne som en omsorgsfull lege, med masse kunnskap.

Lite hyggelig opplevelse

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg fortalte legen at jeg sliter veldig med å gjennomføre gynekologisk undersøkelse og håpet på forståelse for dette. Hun sa dette skulle gå bra og jeg ble noe roligere. Under undersøkelsen klarer jeg ikke gjennomføre og trekker meg unna. Hun hever stemmen og sier jeg må ligge stille. Jeg begynner å gråte uavbrutt og hun sier høyt: hva er det som skjer nå?!? Samt flere bemerkelser hun kunne spart seg for. Jeg følte meg utrolig liten og misforstått, og tenker at en gynekolog burde være mer ydmyk enn dette. Ihvertfall ovenfor pasienter i en ellers sårbar situasjon. Sikkert en uheldig situasjon, men jeg vil isåfall aldri tilbake!

Dyktig og sympatisk lege

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Har nå vært på tre undersøkelser hos legen og føler meg svært godt ivaretatt. Hun svarer godt på spørsmål og gir gode forklaringer under og etter undersøkelse. Hun har en direkte og enkel form og stil, noe som jeg setter stor pris på.

Faglig dyktig og hyggelig lege

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Hun var imøtekommende og hyggelig fra første stund. Smilte mye og forklarte hva hun skulle gjøre før undersøkelsen startet. Var effektiv, men skånsom under undersøkelsen, og snakket med meg om andre ting for å avlede meg da hun tok celleprøven fordi den er litt ubehagelig. Undersøkelsen tok også kort tid.