Anne Elisabeth Hannås

Kirkeveien 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Veldig dyktig gynekolog

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dr. Hannås hjalp meg veldig mye, da jeg fikk plager i overgangsalderen. Hun er grundig, profesjonell og faglig flink. Anbefales-:)

Greit nok...

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Faglig flink, men svært sjeldent forberedt til timen. Husket aldri hvorfor jeg var henvist. Har derfor skiftet gynekolog.

Veldig hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Har gått hos henne i mange år, og føler meg veldig godt ivaretatt, profesjonelt og samtidig hyggelig. Jeg håper det blir lenge til hun pensjonerer seg.

kjempe flink

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg har gått til Anne Hannås i 10 år (fra jeg var 20år), og alltid opplevd at jeg har følt meg trygg og tatt vare på. Hun er ekstremt dyktig og tar seg tid til å prate ordentlig med deg. Hun er også alltid godt forberedt før du kommer ved at hun leser seg opp på filen din og følger opp selv om det har gått et år siden sist. Kjempe fornøyd.

Fantastisk bra !

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dr Hannas har alltid vært forberedt med historikken, før timen. Vennlig opptreden. Faglig meget nøye i utredningen. God forklaring der hun også forsikrer seg om at det er korrekt oppfattet; hva skal skje når, hvorfor og hvordan. Er født med to livmødre, som slett ikke er enkle å få grundig undersøkt. Dr Hannas besvarer spørsmål nøyaktig. Vennlig, blid og hyggelig. Har alltid vært presis.
Også øvrige ansatte har god orden i logistikken. Hyggelig og fint venterom med nyttig info-materiell.
Fantastisk gyn-service !