Anne Elisabeth Hannås

Telefonnummer22 46 50 3322 46 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Svært lite hyggelig opplevelse

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dr. Hannås er helt sikkert veldig flink faglig, men måten hun kommuniserer med pasienter på er helt uakseptabel. Aldri før har jeg følt meg så liten og lite tatt i vare. Ble så og si kjeftet på da jeg skulle ta av meg klærne og bli undersøkt. Veldig nedverdigende. Og jeg klarte absolutt ikke å slappe av.. Dette er svært lite ideelt da en gynekologisk undersøkelse krever at man slapper av for å ikke få vondt. Håper hun innser selv snart at måten hun snakker til pasienter på er svært ugunstig, da det er viktig å gi kvinner en trygghet i å komme til gynekologen i framtiden. Dra på et kommunikasjonskurs eller pensjoner deg.

Dyktig og empatisk lege

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg har hatt Hannås som gynekolog siden 1990-tallet og har vært utrolig godt fornøyd. Hun har fulgt meg under svangerskap og mange år i etterkant av det, og har alltid vært utrolig godt fornøyd med måten hun kommuniserer og undersøker meg på. Kan anbefales på det varmeste!

Dyktig, vennlig, meget god

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Har vært pasient hos dr Hannås over flere år. Alltid blitt tatt meget godt imot. Fint venterom, rent og ryddig. Hyggelig resepsjonist. Greit å få bestilt time og greit å komme dit. Hannås oppsummerer tidligere notater presist. Informerer greit. Utfører sikre undersøkelser. Repeterer hva som skal skje fremover. Jeg har en anatomisk vrien variant som er krevende å undersøke (har to livmødre), som har tatt mer tid enn vanlig konsultasjoner, dette har aldri vært noe problem.
Hannås er en super lege og jeg har bare gode erfaringer der! Gir henne min beste anbefaling. ***** av 5 mulige.

Helt super

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Har gått til Hannås i mange år, vil ikke gå til noen andre. Superhyggelig og dyktig. Hun er direkte i sin fremtoning, men det synes jeg bare er bra!

Lege: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Hun er veldig dyktig i faget sitt. Og hun har vært veldig hyggelig og imøtekommende mot meg i alle år. Har lest flere av vurderingene av henne som ikke er like fornøyde som meg. Kjenner henne ikke igjen i beskrivelsene. For meg er hun en engasjert lege. Jeg føler meg veldig ivaretatt. Kan anbefale Anne Hannås på det sterkeste!