Aleris Marken - Bergen

Marken 34 5017 Bergen

Siste vurderinger av Aleris Marken - Bergen

Ærlig og erfaren plastikkirurg

Lege: Marit Nordskar Skrevet

Jeg foretok en brystoperasjon hos Marit. Et stort pluss at konsultasjon på forhånd er gratis! Hun var ærlig og kom frem til hva som ville gi et best resultat etter operasjon (over/under muskel og størrelse på implantat). Hun var opptatt av at jeg skulle bli fornøyd samtidig som hun kom med anbefalinger for det hun erfaringsmessig mente ville gi et godt resultat.

Jeg følte meg veldig trygg på selve operasjonsdagen også og ble tatt godt imot både før og etter operasjon. Jeg var litt usikker på om implantatene ville være for små slik at jeg ville angre i ettertid. Dette tok hun seriøst og målte og kom med samme anbefaling som på konsultasjon da jeg er smal i overkroppen og har lite underhudsfett. Hun kunne prøve et større implantat under operasjon, men om det ikke så pent ut ville hun avslutte med størrelsen vi avtalte på konsultasjon. Hun er tross alt ekspert og ønsker fornøyde kunder. Det er nå fire dager siden operasjon og det er tidlig å si hvordan resultatet blir, men jeg ser frem til å møte Marit igjen på kontroll. Hun anbefales.

Tiden fra konsultasjon til operasjon var ca 1 mnd, da dette passet best for meg, men jeg kunne fått kommet til tidligere. Kort ventetid, ingen telefonkø, flotte lokaler på Nesttun og hyggelige og flinke ansatte.

Lite sosiale ferdigheter

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

Lite fokus på å lytte til pasienten, agressiv i kommunikasjonen. Følelse av at det en sier ikke blir vurdert eller hensyntatt.

Vanskelig å bli sett og hørt

Lege: Nils Jacob Andersson Skrevet

Grunnet problemer med håndledd ble jeg henvist til Andersson.
Generelt opplevde jeg møtene som svært nedlatende mot mine bekymringer og fant meg ofte i uprofesjonelle diskusjoner med kirurg.
Under operasjonen (lokalbedøvelse) var legen nedlatende mot min redsel i forhold til operasjonen.
Jeg opplevde komplikasjoner og ble kalt inn på nytt.
Ved oppfølgningstimen ba legen meg finne en ny kirurg som kunne hjelpe meg med mine 'psykiske' problemer og ba meg slutte å bagatellisere problemene mine. Dette gjorde møtet med legen svært vanskelig og jeg så meg nødt til å avslutte forholdet.

Det er synd når leger ikke kan skille mellom det profesjonelle og det personlige.
Trå varsomt med denne legen.

veldig flinkk lege og Jeg anbefaller han

Lege: Hans Halvor Bjørnstad Skrevet

Legen er veldig flink og tatt en grundig undersøkelse og jeg er veldig fornøyde, men sykepleier og service fra sykepleierne er veldig dårlig. flere gange har tatt feil prøve og fikk ikke bra svar per tlf osv.

Nedlatende og lite empatisk

Lege: Harald Helland Skrevet

Helland virker mer interessert i å høre sin egen stemme og prate pasienter i senk, helst med fremmedord, mens han studerer om du har skjønt hva han sier (eller om du er dum).
Undersøkelsen var i seg selv et studium i ulike typer hersketeknikk, som i utgangspunktet ikke burde være nødvendig, det burde holde at man ligger og spriker med bena. Mao noe av det mest suspekte jeg har vært satt ut for, følte meg direkte utrygg (og jeg har ikke hatt problem med andre). Om man ønsker moralpreken av en herremann fra den eldre garde, er dette derimot rett sted å gå!