Aleris Marken - Bergen

Marken 34 5017 Bergen

Siste vurderinger av Aleris Marken - Bergen

Vanskelig å bli sett og hørt

Lege: Nils Jacob Andersson Skrevet

Grunnet problemer med håndledd ble jeg henvist til Andersson.
Generelt opplevde jeg møtene som svært nedlatende mot mine bekymringer og fant meg ofte i uprofesjonelle diskusjoner med kirurg.
Under operasjonen (lokalbedøvelse) var legen nedlatende mot min redsel i forhold til operasjonen.
Jeg opplevde komplikasjoner og ble kalt inn på nytt.
Ved oppfølgningstimen ba legen meg finne en ny kirurg som kunne hjelpe meg med mine 'psykiske' problemer og ba meg slutte å bagatellisere problemene mine. Dette gjorde møtet med legen svært vanskelig og jeg så meg nødt til å avslutte forholdet.

Det er synd når leger ikke kan skille mellom det profesjonelle og det personlige.
Trå varsomt med denne legen.

veldig flinkk lege og Jeg anbefaller han

Lege: Hans Halvor Bjørnstad Skrevet

Legen er veldig flink og tatt en grundig undersøkelse og jeg er veldig fornøyde, men sykepleier og service fra sykepleierne er veldig dårlig. flere gange har tatt feil prøve og fikk ikke bra svar per tlf osv.

Dyktig og tilgjengelig

Lege: Christian Busch Skrevet

Han har utført hofte- seteplastikk på meg, og armplastikk står for tur. Jeg opplevde tilstedeværelse, imøtekommenhet og forståelse på konsultasjonen. På operasjonsdagen opplevde jeg det samme, til tross for forsinkelser, og resultatet var strålende vellykket! :-) Har jeg i ettertid lurt på noe, har jeg fått rask tilbakemelding fra han. Jeg kan ikke få fullrost dr Busch nok, og er ikke det minste bekymret for neste operasjon! Om alle kirurger hadde vært som han.

Dyktig og presis- Veldig fornøyd med kosmetiske behandlinger

Lege: Christian Busch Skrevet

Har besøkt Christian Busch flere ganger for Botox og Restylane. Han er veldig nøye og respekterer ens fysiognomi: resultatet er veldig naturlig, ingen "Hollywood babe-effekt".

Nedlatende og lite empatisk

Lege: Harald Helland Skrevet

Helland virker mer interessert i å høre sin egen stemme og prate pasienter i senk, helst med fremmedord, mens han studerer om du har skjønt hva han sier (eller om du er dum).
Undersøkelsen var i seg selv et studium i ulike typer hersketeknikk, som i utgangspunktet ikke burde være nødvendig, det burde holde at man ligger og spriker med bena. Mao noe av det mest suspekte jeg har vært satt ut for, følte meg direkte utrygg (og jeg har ikke hatt problem med andre). Om man ønsker moralpreken av en herremann fra den eldre garde, er dette derimot rett sted å gå!