Aleris Marken - Bergen

Marken 34 5017 Bergen

Siste vurderinger av Aleris Marken - Bergen

veldig flinkk lege og Jeg anbefaller han

Lege: Hans Halvor Bjørnstad Skrevet

Legen er veldig flink og tatt en grundig undersøkelse og jeg er veldig fornøyde, men sykepleier og service fra sykepleierne er veldig dårlig. flere gange har tatt feil prøve og fikk ikke bra svar per tlf osv.

Dyktig og tilgjengelig

Lege: Christian Busch Skrevet

Han har utført hofte- seteplastikk på meg, og armplastikk står for tur. Jeg opplevde tilstedeværelse, imøtekommenhet og forståelse på konsultasjonen. På operasjonsdagen opplevde jeg det samme, til tross for forsinkelser, og resultatet var strålende vellykket! :-) Har jeg i ettertid lurt på noe, har jeg fått rask tilbakemelding fra han. Jeg kan ikke få fullrost dr Busch nok, og er ikke det minste bekymret for neste operasjon! Om alle kirurger hadde vært som han.

Dyktig og presis- Veldig fornøyd med kosmetiske behandlinger

Lege: Christian Busch Skrevet

Har besøkt Christian Busch flere ganger for Botox og Restylane. Han er veldig nøye og respekterer ens fysiognomi: resultatet er veldig naturlig, ingen "Hollywood babe-effekt".

Nedlatende og lite empatisk

Lege: Harald Helland Skrevet

Helland virker mer interessert i å høre sin egen stemme og prate pasienter i senk, helst med fremmedord, mens han studerer om du har skjønt hva han sier (eller om du er dum).
Undersøkelsen var i seg selv et studium i ulike typer hersketeknikk, som i utgangspunktet ikke burde være nødvendig, det burde holde at man ligger og spriker med bena. Mao noe av det mest suspekte jeg har vært satt ut for, følte meg direkte utrygg (og jeg har ikke hatt problem med andre). Om man ønsker moralpreken av en herremann fra den eldre garde, er dette derimot rett sted å gå!

Ingen god opplevelse

Lege: Christian Busch Skrevet

Lite imøtekommende fyr. Vart vinket inn på kontoret da han var klar(han måtte lønsje langt inn i min tid satt av til time). Da jeg kom inn gikk han rett på sak med fire korte spørsmål, før jeg plutselig skulle kle av meg oventil. Følte meg hverken komfortabel, trygg eller ivaretatt. Såg kjapt på "problemene", ba meg kle meg og avviste mitt ønske om operasjon kjapt og brutalt. "Flere spørsmål? Nei, ikke det? Da var det alt!" Plutselig var 60 sekunder med konsultasjon over - og jeg stod der med den vissheten om at han her, han skal jeg aldri oppsøke igjen.