Aleris Sykehus Marken

Marken 34 5017 Bergen

Siste vurderinger av Aleris Sykehus Marken

Beste legen jeg har møtt.

Lege: Kristian Søvik Skrevet

Kunnskapsrik og empatisk og helt utrolig nøyaktig og presis. Han tar seg god tid til undersøkelse, og er den mest nøyaktige, men samtidig effektive legen har møtt. Man opplever å bli forstått og sett, samtidig som man er helt trygg på hans vurderinger. Anbefales på det aller sterkeste.

Rolig og profesjonell

Lege: Christopher Finne Riley Skrevet

Er en rolig og profesjonel gyn. Kanskje litt for opptatt av small-talk under undersøkelsen, men rask og dyktig. Ingen smerter eller ubehageligheter.

Rask

Lege: Finn Greve-Isdahl Skrevet

Ved konsultasjon, utenom spesialiteten som barnelege, kan det være et konstruktivt forslag å sende pasienter til andre spesialister for nærmere konsultasjon i tvilstilfeller. Jeg synes det var rart at ikke legen umiddelbart sendte meg til sarcomsentert ved Radiumhospitalet, eller kontaktet onkologen hos Volvat.

Ærlig og erfaren plastikkirurg

Lege: Marit Nordskar Skrevet

Jeg foretok en brystoperasjon hos Marit. Et stort pluss at konsultasjon på forhånd er gratis! Hun var ærlig og kom frem til hva som ville gi et best resultat etter operasjon (over/under muskel og størrelse på implantat). Hun var opptatt av at jeg skulle bli fornøyd samtidig som hun kom med anbefalinger for det hun erfaringsmessig mente ville gi et godt resultat.

Jeg følte meg veldig trygg på selve operasjonsdagen også og ble tatt godt imot både før og etter operasjon. Jeg var litt usikker på om implantatene ville være for små slik at jeg ville angre i ettertid. Dette tok hun seriøst og målte og kom med samme anbefaling som på konsultasjon da jeg er smal i overkroppen og har lite underhudsfett. Hun kunne prøve et større implantat under operasjon, men om det ikke så pent ut ville hun avslutte med størrelsen vi avtalte på konsultasjon. Hun er tross alt ekspert og ønsker fornøyde kunder. Det er nå fire dager siden operasjon og det er tidlig å si hvordan resultatet blir, men jeg ser frem til å møte Marit igjen på kontroll. Hun anbefales.

Tiden fra konsultasjon til operasjon var ca 1 mnd, da dette passet best for meg, men jeg kunne fått kommet til tidligere. Kort ventetid, ingen telefonkø, flotte lokaler på Nesttun og hyggelige og flinke ansatte.

Lite sosiale ferdigheter

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

Lite fokus på å lytte til pasienten, agressiv i kommunikasjonen. Følelse av at det en sier ikke blir vurdert eller hensyntatt.