Teres Stokkan

Fjordgata 68 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Teres Stokkan

En lege som kan sitt yrke.

Lege: Eugen Eide Skrevet

Jeg kom til Eugen Eide etter å ha blitt operert 2 ganger på St.Olavs.
2 misslykkede operasjoner der.

Det første han sa når han så håndleddet mitt: Det her skulle jeg gjort mye bedre.

Å det gjorde han. Etter at han opererte meg så har jeg en hånd som virker og en tommel jeg kan bruke. Meget takknemelig at jeg fikk kommet til han.

Ikke anbefalt til mennesker med min problematikk

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Jeg er overvektig og har hudsykdommen Hidrosadenitt.
Jeg kom til klinikken KUN for en vurdering av byller jeg ønsker å få fjernet. Da er det meget uprofesjonelt å kommentere at en pasient ikke vil greie å redusere vekta på egen hånd. Man bør ha ganske mye kunnskap om pasientens bakgrunn FØR man kommer med antagelser eller føler at man kan prøve å "pushe"/provosere en reaksjon for å teste "hva som bor i pasienten". Heldigvis taklet jeg det meget godt, men fortviler over at andre i min situasjon kan møtes likens. Det er ikke særlig greit.
Det eneste positive var at jeg skulle henvises til annet sted for bedre ivaretakelse. Det er jeg helt enig i.

Fantastisk kirurg

Lege: Ola Evjen Skrevet

Jeg utførte en brystreduksjon hos Dr. Ola Evjen og kunne ikke ha vært mer fornøyd med hele prosessen fra første konsultasjon til gjennomført operasjon. Dr. Evjen er en dyktig lege som er flink til å informere om hva du kan forvente, og som er lett å få tak i om det er noe man lurer på. Dr. evjen og hele teamet på klinikken tok meg godt imot, og resultatet etter operasjonen har oversteget alle mine forventninger.

Veldig dyktig kirurg!

Lege: Ola Evjen Skrevet

Straks 6 uker siden jeg hadde full bukplastikk med fettsuging av flanker. For det første er Ola en veldig sympatisk og snill lege som ikke er ute etter å tjene mest mulig penger. Han er utrolig dyktig og har gjort en veldig bra jobb estetisk. Foreløpig er resultatet kjempefint og arret er veldig smalt i forhold til bilder jeg har sett av andre på Google. Jeg er strålende fornøyd med han og jobben han har gjort :)

Fantastisk dyktig lege!

Lege: Ola Evjen Skrevet

Har utført liten bukplastikk og skal nå utføre brystreduksjon av Ola Evjen. Meget fornøyd med at legen er ærlig og opptatt av resultat fremfor å tjene penger. Forklarer nøye og tar seg god tid! Kan absolutt anbefales!