Teres Stokkan

Fjordgata 68 7010 Trondheim
Tlf: 73 87 39 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

1 vurdering

Siste vurderinger av Teres Stokkan

En lege som kan sitt yrke.

Lege: Eugen Eide Skrevet

Jeg kom til Eugen Eide etter å ha blitt operert 2 ganger på St.Olavs.
2 misslykkede operasjoner der.

Det første han sa når han så håndleddet mitt: Det her skulle jeg gjort mye bedre.

Å det gjorde han. Etter at han opererte meg så har jeg en hånd som virker og en tommel jeg kan bruke. Meget takknemelig at jeg fikk kommet til han.

Ikke anbefalt til mennesker med min problematikk

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Jeg er overvektig og har hudsykdommen Hidrosadenitt.
Jeg kom til klinikken KUN for en vurdering av byller jeg ønsker å få fjernet. Da er det meget uprofesjonelt å kommentere at en pasient ikke vil greie å redusere vekta på egen hånd. Man bør ha ganske mye kunnskap om pasientens bakgrunn FØR man kommer med antagelser eller føler at man kan prøve å "pushe"/provosere en reaksjon for å teste "hva som bor i pasienten". Heldigvis taklet jeg det meget godt, men fortviler over at andre i min situasjon kan møtes likens. Det er ikke særlig greit.
Det eneste positive var at jeg skulle henvises til annet sted for bedre ivaretakelse. Det er jeg helt enig i.

Flink plastikkkirug

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Fikk henne som plastikkkirug,gjennom fritt sykehusvalg..Hun kunne ikke godkjenne alt,latterlig unnskyldning for det..Men hun tok en brystreduksjon på meg,er stor fornøyd med resultatet..Er også fornøyd med klinikken ellers,om jeg skal sette fingeren på noe,så virker hun noe værsyk,ikke like blid bestandig..Men en veldig flink kirug,som kan annbefales..