Teres Stokkan

Fjordgata 68 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Teres Stokkan

Uprofesjonell dame

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Jeg anbefaler ikke å gå til til henne om du sliter psykisk, når du sliter med anoreksia å forteller tydelig til henne at min vekt er noe jeg ikke vil vite ettersom dette var noe som fikk meg frisk av å ikke vite.
når jeg våkner fra operasjonen å det første jeg møter er sneve som forteller meg at jeg er pillemisbruker pågrunn av smertestillende jeg gikk på nå jeg ble FEILoperert første gang! Rett før hun går ut, går hun imot meg, forteller vekten jeg hadde, å går ut. Syns det er forferdelig uprofesjonelt, å rett og slett farlig i min situasjon. Ambefales ikke, å skulle fått kraftig smekk for det hun gjorde imot meg.

Dyktig

Lege: Tobias Bredland Skrevet

Meget dyktig ortoped, som er flink til å lytte, til å se og ta med Patienten, flink til å forklare, omsorgsfull og faglig sterk.

Meget dyktig kirurg

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Dr. Sneve er profesjonell til fingerspissene. Her får man optimal behandling og man føler seg trygg. Hun er ærlig og direkte og har stor faglig tyngde.

Jeg har utelukkende positive erfaringer med Dr.Sneve.

En lege som kan sitt yrke.

Lege: Eugen Eide Skrevet

Jeg kom til Eugen Eide etter å ha blitt operert 2 ganger på St.Olavs.
2 misslykkede operasjoner der.

Det første han sa når han så håndleddet mitt: Det her skulle jeg gjort mye bedre.

Å det gjorde han. Etter at han opererte meg så har jeg en hånd som virker og en tommel jeg kan bruke. Meget takknemelig at jeg fikk kommet til han.

Ikke anbefalt til mennesker med min problematikk

Lege: Kathrin Sørensen Sneve Skrevet

Jeg er overvektig og har hudsykdommen Hidrosadenitt.
Jeg kom til klinikken KUN for en vurdering av byller jeg ønsker å få fjernet. Da er det meget uprofesjonelt å kommentere at en pasient ikke vil greie å redusere vekta på egen hånd. Man bør ha ganske mye kunnskap om pasientens bakgrunn FØR man kommer med antagelser eller føler at man kan prøve å "pushe"/provosere en reaksjon for å teste "hva som bor i pasienten". Heldigvis taklet jeg det meget godt, men fortviler over at andre i min situasjon kan møtes likens. Det er ikke særlig greit.
Det eneste positive var at jeg skulle henvises til annet sted for bedre ivaretakelse. Det er jeg helt enig i.