Oseberg Medisinske Klinikk AS

Tlf: 33 35 21 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Oseberg Medisinske Klinikk AS

Litt rask

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Hun var hygglig, informativ og lyttende.
Men under ultraly har jeg tidligere opplevd att gynekologer bruker tid. Måler eggstokker for å etter normal str, avvik og evnt cyster.
Her gikk det unna... ingen cyster allt så bra ut...
Ok men ingen målinger av eggstokker for str/avvik. Det gjorde meg usikker!

Profesjonell og empatisk person

Lege: Peter Bohmann Skrevet

Jeg har lenge hatt et mindre problem utad, men for megselv et større problem. En stor rød flekk midt på nesa. Han gav meg følelsen sv at han tok mitt lille problem seriøst på samme nivå som om det skulle vært noe mye større.
Han gav meg konkret, kort og innholdsrik informasjon om problemet og hva som kan gjøres/ikke gjøres med det. Gav meg umiddelbar behandling samt en betryggende og hyggelig samtale. Jeg følte meg godt ivaretatt og veldig velkommen til å komme tilbake om jeg skulle få problemer i ettertid.

Forståelse og innsiktsfull.

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Er født med en sjelden genetisk tilstand som er meget kompleks. Når jeg møtte Per- Espen følte jeg at han hadde forståelse for hva jeg gikk igjennom. Jeg stilte noen komplekse spørsmål og fikk noen ærlige svar. Føler jeg fikk bekreftelse på mye som hadde plaget meg i lang tid, på kort tid. Har aldri møtt en person på så kort tid og på en og samme tid følt meg forstått.
Det skulle vært flere leger som Per- Espen, anbefales på det sterkeste.

En suveren lege og helt topp fyr

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Per Espen er rett og slett den beste legen jeg har møtt. Tre andre leger kunne ikke gi meg en forklaring om mine symptomer. Etter en vurdering med Per Espen, fikk jeg svarene og alt ble taklet i en meget vennlig og effektiv måte.

Veldig positiv opplevelse

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Utførte vasektomi og ble veldig positivt overrasket at det var så enkelt og greit. Per Espen Låhne og assistenten virket trygge og profesjonelle. Hadde gruet meg til inngrepet, men det var det ingen grunn til.

Per Espen var den 6. urologen jeg oppsøkte, og det var han som enelig hjalp meg tilbake til en tilnærmet normaltilstand.

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

I samtale med min fastlege ble det besluttet at jeg skulle foreta en prostatabiopsi fordi jeg over en tid hadde litt høye verdier på blodprovene, og fordi det hadde vært og var tilfeller av prostatakreft i familien. Jeg hadde ikke kreft, men selve prøvetakningen medførte et 2 og et halvt år langt liv i store smerter. På grunn av bakterier som kom inn via tarmen, fikk jeg betennelser i urinveier og spesielt i pungen, som hovnet kraftig opp. Gjennom denne tiden frem til september i 2016 har livet vært dominert av store smerter som gjennomsnittlig kom 2-4 ganger i uka. Smertene føltes å stråle ut fra testikkelen, inn i buk og rygg på høyre side, sterke smerter i høyre ben, spesielt rundt låret, og det strålet også helt opp mot halsen og jeg ble kvalm. Føttene ble også iskalde, da spesielt høyre fot. Smertene kom først etter at jeg sto opp om morgenen, og varte da i gjennomsnitt et døgn med en smertetopp fra 5 til 7 timer. Smertestillende medisiner hjalp ingenting, og det var bare å ligge i senga og komme meg igjennom smertene. Jeg kan nevne at jeg også ble nødt til å operere inn en ny hoft etter at det ble konstatert at det var bein mot bein i leddet. Dette ble gjort i august i 2016, og jeg fikk beskjed om at min hoft var svært betent og måtte ha forårsaket mye vondt! Ja,.. det var vondt fra hofta, ... men disse nervesmertene som kom fra underlivet var langt værre! Etter å ha forsøkt flere urologer, fant jeg Per Espen Låhne på nettet, og leste omtalen av han. Jeg skrev et langt brev til han der jeg beskrev situasjonen min. Jeg fikk en dobbelttime og han tok situasjonen min på en annen måte enn noen hadde gjort tidligere. I dag går jeg fortsatt på små doser medisin, men smertene er i dag NESTEN helt borte, og jeg kan igjen begynne å leve et liv slik jeg alltid har gjort. Slik jeg opplever situasjonen min var det helt avgjørende den hjelpen som Per Espen Låhne ga meg. Jeg har forstått at det ikke er mange som opplever et slikt resultat etter en biopsi i prostata, men jeg undres vel på om det er bare meg som har endt opp slik? Så min oppfordring til de som har en lignende situasjon som jeg har hatt, er å stå på og ikke gi opp. Jeg begynte for alvor å miste troen, men jeg var så heldig å møte Per Espen Låhne, som ga meg et nytt liv.

Akkurat slik jeg ønsker en lege skal være

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Per Espen Låhne virket tillitsvekkende, engasjert og veldig grundig. Det føltes som han hadde god tid til deg, og han var en flink lytter. Han hadde også lest godt igjennom journalen over tidligere legebesøk på Oseberg og var inne i kasuset med en gang. Jeg følte han gikk systematisk til verks og var åpen for flere vinklinger.Han var dessuten flink til å forklare ting og lett å snakke med. Jeg gikk ut av legekontoret med et smil om munnen og en følelse av at jeg var vel undersøkt.

I særklasse ift kompetanse og trygghet

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Etter å ha forsøkt forskjellige leger ift mitt medisinske problem var jeg i ferd med å gi opp. Så ble jeg anbefalt å besøke Dr. Låhne. Han var umiddelbart lyttende, grundig og trygghetsskapende. Det at han i tillegg fant "feilen" som ingen andre gjorde gjør til at jeg sitter her og skriver denne anbefalingen (noe jeg normalt ikke gjør). Jeg kan med trygghet anbefale han som den mest profesjonelle legen jeg har møtt.

Landets beste urolog ?

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Etter å ha slitt med vondt i lysken på høyre side i meget lang tid, (ble også operert flere ganger uten bedring), ble jeg tipset om en meget dyktig lege/urolog - Per Espen Låhne på Oseberg Medisinske Klinikk. Jeg har aldri før vært hos en dyktigere lege/urolog. Hva gjør denne legen helt unik : stiller riktig diagnose, er oppdatert og nytenkende, gir ikke opp pasienten, ønsker deg frisk, gir seg ikke, god til å forklare. Han får deg frisk !
Urolog Låhne er etter min mening den beste i Norge, også på prostata problemer.
Har du helseforsikring, kan du komme på konsultasjoner gratis.

Endelig en hudlege jeg stoler på

Lege: Peter Bohmann Skrevet

En virkelig erfaren og trygg lege som ga meg den informasjonen jeg trengte. Han kom med nye behandlingsmetoder jeg ikke visste eksisterte og har fått ny avtale om behandling hos ham i Tønsberg.

Fantastisk!

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Denne flotte legen fikk meg igjennom operasjonen med trygghet, respekt og en god humor! jeg trodde aldri jeg skulle føle meg så trygg og avslappet i en sånn situasjon! Jeg er evig glad for at det var Per Espen som utførte dette. Videre vil jeg ta all behandling jeg kan ta hos han.
Anbefales på det sterkeste!

En utrolig imøtekommende lege.

Lege: Peter Bohmann Skrevet

Jeg har aldri følt meg så godt mottatt hos noen lege. Det oser fagliglig dyktighet med hjelpsomhet og telefonisk oppfølging av denne mannen.
Han anbefales på det beste.

En sjokkerende opplevelse

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

En mer fantastisk lege har jeg aldri truffet. Han kan ikke beskrives med ord. Man får full tillit fra første minutt. Måten han forklarer på, hans interesse for og iver etter å løse problemet, pågangsmotet, entusiasmen, roen og ikke minst hans evne til å lytte til pasienten gjør ham til en ener blant leger på høyeste nivå. Aldri tidligere har jeg vært til konsultasjon hos et mer imponerende eksemplar av arten.

Den beste legen jeg har vert bori

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Hyggelig, let å prate med og flink til å forklare ting på en lett forståelig måte. Kommer til å anbefale til venner å bekjente.

Flink - klar og med store kunnskaper. Konkret

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Låhne har helt klart store kunnskaper på sitt område, og flink til å forklare kompliserte sammenhenger på en god måte. Gir tillit og trygghet.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Dr. Låhne er grundig, tar seg god tid til å lytte til pasienten, stiller korrekte diagnoser og foreskriver rett behandling. Han har også fjernet et par føflekker, nær sagt uten synlige arr, noe som også sier litt om hans kirurgiske kyndighet. Han er i tillegg tillitsfull og en på alle måter hyggelig og profesjonell lege.

tillit

mye og god informasjon
tilnærmet ingen ventetid
orienterte om alternativer med evt konsekvenser
kontaktet andre eksperter for å få mer kunnskap