Oseberg Medisinske Klinikk AS

Telefonnummer33 35 21 0033 35 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjernåsveien 13a 3142 Vestskogen

Siste vurderinger av Oseberg Medisinske Klinikk AS

En fantastisk lege!

Lege: Peter Bohmann Skrevet

Jeg har gått til dr. Bohmann i flere år pga. acne. Jeg opplever å alltid bli forstått og han viser både sympati og empati for mine problemer. Han tar seg god tid og jeg er aldri bekymret i forkant av time. Han fremstår som en trygg person som alltid håndhilser, tar jakken min og begynner alltid samtalen med «Hyggelig å se deg igjen! Hvordan har det gått siden sist?». En fantastisk lege.

ENDELIG EN DYKTIG SPESIALIST SOM TAR EN SERIØST.

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

dr. Per Espen Låhne har meg under behandling nå og endelig har jeg kommet til en lege som behandler en til man er bra igjen.Han lytter til pasienten og behandler ham ferdig.Har tidligere gått til mange spesialister uten at noe har kommet godt ut av det. Dr låhne tok tak i saken fra første stund.Hadde blitt sendt til smerteklinikken for lenge siden om det ikke hadde vært for dr.Låhne.Anbefaler ham sterkt for andre!!

Litt rask

Lege: Tatiana Karim Skrevet

Hun var hygglig, informativ og lyttende.
Men under ultraly har jeg tidligere opplevd att gynekologer bruker tid. Måler eggstokker for å etter normal str, avvik og evnt cyster.
Her gikk det unna... ingen cyster allt så bra ut...
Ok men ingen målinger av eggstokker for str/avvik. Det gjorde meg usikker!

Profesjonell og empatisk person

Lege: Peter Bohmann Skrevet

Jeg har lenge hatt et mindre problem utad, men for megselv et større problem. En stor rød flekk midt på nesa. Han gav meg følelsen sv at han tok mitt lille problem seriøst på samme nivå som om det skulle vært noe mye større.
Han gav meg konkret, kort og innholdsrik informasjon om problemet og hva som kan gjøres/ikke gjøres med det. Gav meg umiddelbar behandling samt en betryggende og hyggelig samtale. Jeg følte meg godt ivaretatt og veldig velkommen til å komme tilbake om jeg skulle få problemer i ettertid.

Forståelse og innsiktsfull.

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Er født med en sjelden genetisk tilstand som er meget kompleks. Når jeg møtte Per- Espen følte jeg at han hadde forståelse for hva jeg gikk igjennom. Jeg stilte noen komplekse spørsmål og fikk noen ærlige svar. Føler jeg fikk bekreftelse på mye som hadde plaget meg i lang tid, på kort tid. Har aldri møtt en person på så kort tid og på en og samme tid følt meg forstått.
Det skulle vært flere leger som Per- Espen, anbefales på det sterkeste.