Dr. Jørn-Hugo Karlsen

Fayes gate 5 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av Dr. Jørn-Hugo Karlsen

Veldig fornøyd

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Dr. Karlsen er en av de beste legene jeg har møt. Han lyter på deg og viser empati. Hadde fertilitetsproblemmer, ble gravid om 2 måneder etter min første time med ham.

Profesjonell og kunnskapsrik. Forståelsesfull og lyttende.

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Etter en veldig skremmende 1.gang hos gynekolog var Jørn. Hugo min 3.gynekolog etter jeg fikk en varm anbefaling av flere bekjente. Jeg følte med med en gang godt tatt i mot, ingen dømming og behagelig stemning. Man merker at det er en normal og hverdagslig følelse under undersøkelsen. Han er flink til å forklare og betrygge før, underveis og etter undersøkelsen.
Han følger opp, spør og svarer raskt og jeg føler aldri på at jeg maser.
Jeg har anbefalt han til mange og kommer til å fortsette å gjøre det.

Ikke forvent gode løsninger

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Vært hos Jørn-Hugo gjentatte ganger med samme problemer, hvor han virket lei av å høre at alle løsninger han har kommet med ikke funket. Han får deg til å virke som en umulig sak å løse, og sier han ikke har mer råd. I tillegg til at han nøler med å gi ut oppfølgingstimer.

Her kan man ikke forvente å bli møtt med empati eller forståelse.

Høyeste skår

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Kan ikke få fullrost denne plassen nok.hyggelig dame i resepsjon,varm velkomst,nydelige behagelige lokaler.
En dyktig lege som gir deg ro,smertefri behandling og forklarer hele veien før,under og etter undersøkelse.
Trygt og godt sted å komme

Empatisk og dyktig

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Har vært hos han to ganger. Begge ganger ble jeg møtt med forståelse, empati og fikk svar på det jeg lurte på. Undersøkelser ble gjort effektivt og smertefritt. Anbefales. Helsesekretæren er også veldig hyggelig.