Bryn Medisinske Senter

Østensjøvn 79 0667 Oslo

Siste vurderinger av Bryn Medisinske Senter

Kunnskapsrik og flink

Lege: Janette Khoury Skrevet

Kan anbefale henne på det sterkeste. Hun er varm, nøye, god å snakke med og tar seg god tid. Du føler deg absolutt ivaretatt.

Dyktig og tilstedeværende

Lege: Janette Khoury Skrevet

Har gått til Janette Khory i flere år, og hun er en utrolig dyktig lege! Hun er faglig oppdatert, og formidler denne kunnskapen på en forståelig måte som gjør at jeg har tillit til hennes vurderinger og anbefalinger. Hun er varm, tilstedeværende og respektfull. Du må beregne litt forsinkelser, men det er fordi hun bruker god tid på hver pasient.

Dyktig, grundig og tillitsfull!

Lege: Janette Khoury Skrevet

I en sårbar situasjon var det veldig godt å komme til Janette. Hun var grundig i ultralydundersøkelsen, hun viste og forklarte meg alt. Jeg følte at jeg var i trygge hender. Hun lytter og er opptatt av å høre på deg for å hjelpe best mulig.

Dyktig og vennlig - anbefales!

Lege: Janette Khoury Skrevet

Presis, høflig, grundig og respektfull.
Etter besøk hos to norske kvinnelige godt voksne gynekologer - som hadde en svært kritikkverdig og rystende oppførsel - ble jeg anbefalt Janette Khoury.
Det er jeg veldig glad for. Jeg har funnet min faste gynekolog nå.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Janette Khoury Skrevet

Har hatt henne som lege siden 2010. Hun tar nødvendige prøver raskt. Var heldig som hadde henne i 2011 da jeg fikk eggstokkkreft. Hun har fulgt meg opp svært godt. Byttet derfor tilbake til henne under kreftoppfølgingen på Radiumhospitalet.Hun er lyttende og svært omsorgsfull. Føler meg mye bedre ivaretatt hos henne enn oppfølgingen Radiunhospitalet/Ullevålsykehus gir.