Åmot Legesenter DA

Stadionveien 4 3340 Åmot

Siste vurderinger av behandlere ved Åmot Legesenter DA

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Tone Helgetveit Skrevet

En lege som er dyktig og empatisk. Har slitti i mange år. Føler meg for første gang i mitt 39 år lange liv, sett, trodd og hørt , man merker at hun virkelig bryr seg, og tar deg på alvor. ble sendt videre til spesialt etter første samtale, noe jeg har etterspurt av diverse andre leger jeg har hatt i årevis og, og fikk min diagnosen endelig bekreftet. Kan ikke anbefalle denne legen nok. Har gjort livet mitt bedre på veldig mange måter. Fantastisk flink og empatisk og flink lege. Er så takknemlig for og endelig få den hjelpen jeg trenger.

Grundig og empatisk

Lege: Gritta Windt Skrevet

Gjør meg trygg på at jeg kan ta opp hva som helst med henne. Føler meg aldri avvist selv om vi ikke nødvendigvis er enig om alt. Alltid grundig og tar symptomer på alvor. Har trolig reddet livet mitt en gang pga dette.

Beste legen.

Lege: Gritta Windt Skrevet

Beste legen jeg har vært hos. Er så glad for å ha en fastlege som lytter og er inntressert.
Når det er noe hun ikke får hjulpet med, så finner hun alltid noen som kan.
100% fornøyd med Gritta.

Ikke imponert dessverre.

Lege: Kristoffer Solumshengslet Skrevet

Opplever legen som veldig generelt usikker, at ting som blir fortalt meg som pasient er "generell alm kunnskap" som jeg vet allerede. Det er mye 'jatting med' syns jeg hvor man egentlig ikke får svar på noenting. Selve helsenorge - e konsultasjon er en vits. Om legen svarer i det hele tatt så tar det så lang tid over hva de sier er innenfor som er maks 5 dager svartid.(om du i det hele tatt får svar!)

På en måte vil det spare legen litt å bruke e konsultasjon da man får mer plass til pasientene som trenger umiddelbar fysisk undersøkelse men man må ende opp å ta de timene allikevel da det er lotto om det du sender melding om blir besvart. Det du egentlig da ikke egentlig hadde trengt å fysisk få time hos legen for burde du egentlig uansett.

Det er synd for det kunne spart pasienter som meg som er bundet til huset pga kronisk sykdom endel krefter og sengeligging etterpå ved å slippe å fysisk måtte til legen når det ikke er noen fysisk undersøkelse som nødvendigvis trenger å gjøres. Denne legen burde egentlig ikke tilbudt e konsultasjon i det hele tatt.

Jeg vegrer meg generelt for å oppsøke lege da det er så vanskelig som det er. Skranken kan være umulig å nå igjennom til. Fordi det er vanskelig å finne en lege som har plass akkurat nå så blir man 'stuck' med den man har.

Positive ting med legen er at han snakker lavt og rolig og virker rolig.

Kjap tilbakemeldinger.

Lege: Ali Raza Skrevet

Ali Raza er en trygg lege som gir kjappe tilbakemeldinger.
Han sender videre der han ser dette er behov.
Han følger opp meg som pasient.
Kunnskapsrik og tar meg med på drøfting.