Petter Lossius

Torgalmenningen 7 5014 Bergen

Siste vurderinger av Petter Lossius

Flink til undersøkelser, dårlig ved ufrivillig barnløshet

Lege: Petter Lossius Skrevet

Flink og rolig gynekolog ved undersøkelser. Jeg har imidlertid også trengt hans hjelp ved ufrivillig barnløshet. Der fikk jeg dårlig oppfølging og han virket totalt uengasjert.

Profesjonell og behagelig lege

Lege: Petter Lossius Skrevet

Har sin egen evne til å få en til å slappe av. Man glemmer for eksempel helt hvor "ubehagelig og nedverdigende" det er å sitte blottet i den "fryktede stolen".

Følte meg vel ivaretatt

Lege: Petter Lossius Skrevet

Var spent pga. en dårlig celleprøve. Fikk god informasjon, skikkelig undersøkelse og god oppfølging.

Klok og tålmodig

Lege: Petter Lossius Skrevet

Ble henvist til ham grunnet celleforandlinger og mistanke om livmorkreft.
Jeg måtte ta en biopsi som kan være smertefullt.

Lossius tok den tiden jeg trengte- hastet ikke timen slik enkelte andre leger kan. Jeg var nok litt utenfor meg selv- og latet som om jeg hørte etter hva han sa da han skulle forklare den videre saksgangen og forskjellige scenarier.

Svært vennlig spurte han meg plutselig om jeg egentlig hadde hørt det han sa- eller om jeg følte meg litt utenfor. Han gjennomskuet meg altså umiddelbart. -"Slapp helt av, nå tar vi det en gang til fra begynnelsen", sa han.

Jeg følte meg svært godt ivaretatt, og han kan anbefales på det sterkeste

Forsiktig og dyktig

Lege: Petter Lossius Skrevet

Lossius er uten tvil den beste gynekologen jeg har vært hos. Han er forsiktig, får meg avslappet og forklarer hva han gjør. Har stor tillit til han og han er i tillegg veldig hyggelig. Storfornøyd!