Petter Lossius

Telefonnummer55 23 28 1455 23 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgalmenningen 7 5014 Bergen

Siste vurderinger av Petter Lossius

Kald og uengasjert

Lege: Petter Lossius Skrevet

Var hos Petter Lossius i forbindelse med en utredning. Han fastsatte en diagnose uten å gi meg noen som helst informasjon om diagnosens innhold eller omfang. Som en følge av dette ble jeg nødt til å bestille meg en time hos fastlegen for nærmere informasjon. Han kan bli flinkere til å gi informasjon til pasientene og utvise mer medmenneskelighet.

Trygg og dyktig

Lege: Petter Lossius Skrevet

Beste gynokologen jeg noen gang har vært hos. Behagelig og trygg. Bruker den tiden som trengs. God til å forklare, og til å lytte.

Uengasjert

Lege: Petter Lossius Skrevet

Følte meg virkelig dum i møte med denne gynekologen. Han tok celleprøve som var smertefull for meg og det synes han var meget rart. Han mente at det ikke skulle føles slik for meg! men det gjorde det altså. Opplevde han som kald og uengasjert til meg som pasient.

Flink til undersøkelser, dårlig ved ufrivillig barnløshet

Lege: Petter Lossius Skrevet

Flink og rolig gynekolog ved undersøkelser. Jeg har imidlertid også trengt hans hjelp ved ufrivillig barnløshet. Der fikk jeg dårlig oppfølging og han virket totalt uengasjert.

Profesjonell og behagelig lege

Lege: Petter Lossius Skrevet

Har sin egen evne til å få en til å slappe av. Man glemmer for eksempel helt hvor "ubehagelig og nedverdigende" det er å sitte blottet i den "fryktede stolen".