Aleris Hinna Park - Stavanger

Jåttåvågvegen 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Hinna Park - Stavanger

Not worth the money on Private visit

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

I felt like she was in hurry and did not examined thoroughly. I also felt like she was not happy when asked questions.

The examination took hardly 5 minutes and spending 1600 for 5 mins examination was not worth it at all.
May be she is too good but my suggestion to her is that, keep smile on your face, try to be good listener. Take your time and give extra information evenif somebody does not ask. When the patient leaves the office , say goodbye in a polite way and please don’t think in your mind that you are a top class doctor even if you are , be humble and you will certainly be a top class doctor :)

Trygg, profesjonell og medmenneskelig

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Anbefaler Katrine på det sterkeste. Har over lengre tid hatt problemer med tilbakevendende UVI og oppsøker heller Katrine privat enn å henvises av fastlege - fordi jeg blir så godt mottatt hver gang.

En god menneskekjenner som gjør en grundig og nøye jobb, anbefales spesielt til dere som synes det er litt ubehagelig å besøke gynekolog, da hun opptrer veldig trygt og fremstår forståelsesfull over at man som pasient kan synes gynekologiske undersøkelser kan være ubehagelige.

Utrolig fornøyd

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Hadde en grundig, effektiv og veldig bra føflekk undersøkelse. Trodde jeg bare skulle sjekke, men da hun fant en mistenkelig føflekk, så ble den fjernet ved samme konsultasjon. Denne viste seg å være ondartet. Anbefaler nå alle å gå å sjekke seg der!

Erfaren med kan bruke litt lenger tid på vurdering

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Jeg var hos Katarina for å få en føflekksjekk da jeg har begynt å gå en gang i året etter anbefaling fra en annen hudlege, dette pga en søster som tidligere har hatt malignt melanom (noe jeg informerte henne om). Jeg har blitt fortalt at jeg kan ha noe økt risiko for å få føflekk kreft siden vi er i slekt og at det er lurt med en årlig kontroll etter sommeren.

Katarina virket veldig dyktig og erfaren etter flere år som hudlege, men jeg syns sjekken gikk veldig kjapt og dermatoskopet ble kun brukt på noen få føflekker. Jeg er klar over at hudlegen har et trent øye for å se noe som kan virke mistenkelig og kun bruker dermatoskop ved tvil - men så vet jeg også at selv leger kan ta feil. Jeg har sett på det som en billig forsikring å gå til spesialist fremfor fastlege - nettopp for å føle meg helt trygg når jeg går der i fra. Men denne gangen synes jeg de 1600 kr var vondt å betale..

Lege: Sheila A.M. Fevang Skrevet

Tar seg tid til å sjekke grundig og forklare nøye. Kunnskapsrik og omsorgsfull, rett og slett kjempebra!