Aleris Hinna Park - Stavanger

Jåttåvågvegen 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Hinna Park - Stavanger

Trygg, profesjonell og medmenneskelig

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Anbefaler Katrine på det sterkeste. Har over lengre tid hatt problemer med tilbakevendende UVI og oppsøker heller Katrine privat enn å henvises av fastlege - fordi jeg blir så godt mottatt hver gang.

En god menneskekjenner som gjør en grundig og nøye jobb, anbefales spesielt til dere som synes det er litt ubehagelig å besøke gynekolog, da hun opptrer veldig trygt og fremstår forståelsesfull over at man som pasient kan synes gynekologiske undersøkelser kan være ubehagelige.

Trygg og kunnskapsrik, kort og presis.

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

En god opplevelse som gav trygghet og tillit.
Smilende og imøtekommende helsepersonell.
Anbefales.

Utrolig fornøyd

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Hadde en grundig, effektiv og veldig bra føflekk undersøkelse. Trodde jeg bare skulle sjekke, men da hun fant en mistenkelig føflekk, så ble den fjernet ved samme konsultasjon. Denne viste seg å være ondartet. Anbefaler nå alle å gå å sjekke seg der!

Fantastiske Tone Lunde

Lege: Tone Lunde Skrevet

Gikk jevnlig til Tone Lunde som et ledd i svangerskapsoppfølgingen min og hun er alt man ønsker en lege i en litt sårbar tid skal være. Jeg følte meg veldig ivaretatt utover hva som kan forventes da jeg mot slutten av graviditeten fikk målt jevnlig høyt blodtrykk. Hun tok det på ytterste alvor (mer enn meg) og passet veldig godt på - utover normalen. Opplever henne som en særdeles kompetent, engasjert og dyktig lege som jeg aldri vil bytte ut.

Bryr seg ikke

Lege: Tone Lunde Skrevet

Følte ikke hun tok symptomene på alvor, og fikk meg til å føle at jeg overdrev. Har i ettertid fått god behandling et annet sted, og forstår hvorfor plagene faktisk var så store som de var. Går ikke her igjen.