Aleris Hinna Park - Stavanger

Telefonnummer51 57 75 5051 57 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jåttåvågvegen 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Hinna Park - Stavanger

Trygg og kunnskapsrik, kort og presis.

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

En god opplevelse som gav trygghet og tillit.
Smilende og imøtekommende helsepersonell.
Anbefales.

Utrolig fornøyd

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Hadde en grundig, effektiv og veldig bra føflekk undersøkelse. Trodde jeg bare skulle sjekke, men da hun fant en mistenkelig føflekk, så ble den fjernet ved samme konsultasjon. Denne viste seg å være ondartet. Anbefaler nå alle å gå å sjekke seg der!

Fantastiske Tone Lunde

Lege: Tone Lunde Skrevet

Gikk jevnlig til Tone Lunde som et ledd i svangerskapsoppfølgingen min og hun er alt man ønsker en lege i en litt sårbar tid skal være. Jeg følte meg veldig ivaretatt utover hva som kan forventes da jeg mot slutten av graviditeten fikk målt jevnlig høyt blodtrykk. Hun tok det på ytterste alvor (mer enn meg) og passet veldig godt på - utover normalen. Opplever henne som en særdeles kompetent, engasjert og dyktig lege som jeg aldri vil bytte ut.

Bryr seg ikke

Lege: Tone Lunde Skrevet

Følte ikke hun tok symptomene på alvor, og fikk meg til å føle at jeg overdrev. Har i ettertid fått god behandling et annet sted, og forstår hvorfor plagene faktisk var så store som de var. Går ikke her igjen.

Trygg og kompetent lege!

Lege: Allan Larsen Skrevet

Nylig gjennomført 2 stk menisk operasjoner av mine knær hos kirurg Allan Larsen.

Allan Larsen fremstår som meget kompetent innenfor ortopedisk kirurgi og gir raskt en trygghetsfølelse, som følger helt frem til gjennomførte operasjoner. Han har med seg et profesjonelt team ved Aleris og helhelhetsinntrykk er moderne, profesjonelt, og at man som pasient blir ivaretatt.