Aleris Hinna Park - Stavanger

Jåttåvågvegen 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Hinna Park - Stavanger

Trygghet

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Var hos Katrine idag. Som jeg gruet meg etter mange år uten å tatt undersøkelse. Fra jeg kom inn i resepsjonen ble du ivaretatt. Har aldri følt meg så komfortabel og trygg noen plass. Så dyktig lege, tok seg god tid å forklare alt grundig. Hun var bare unik, så her blir jeg værende. Så blodprøver, der måtte jeg verdens hyggeligste jente. Sier det bare igjen, for en plass. Tusen hjertelig takk. Anbefales på det varmeste. Her blir du sett, å virkelig tatt vare på!

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Ingo Spauke Skrevet

Arrogant lege, som ikke tok seg god tid til meg som pasient. Fikk ingen god forklaring på plan videre, og virket som han var i et hastverk. Har ikke følt meg så lite ivaretatt av helsepersonell noen gang. Gikk ut dørene med like mange spørsmål som da jeg ankom.

Litt ubehagelig opplevelse

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Som andre skriver, har jeg også opplevd at denne legen hadde hastverk! Hun snakket så fort og alt på en gang at jeg ikke fikk noe ut av konsultasjonen.

Under hele undersøkelsen føles det ut som om legen skyndet seg gjennom det med mål om å få meg ut av kontoret hennes fortest mulig.

Undersøkelsen i seg selv føltes utrolig overfladisk og ikke tilstrekkelig for en ny kunde å føle seg ivaretatt og trygg.

Håper at ikke dette skjer til vanlig men jeg kan ikke anbefale legen og vil heller ikke dra tilbake.

Veldig flink

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Har vært hos Katrine gjennom flere år. Første gang hadde jeg sammensatte problemer og var svært ung. Følte meg godt ivaretatt og tatt på alvor. Hun viste stor forståelse og viste at hun ville hjelpe meg. Det er en god følelse å gå til henne da hun er veldig trygg.

Fantastisk

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Elsker Katrine. Hun tar seg virkelig tid til meg og viser alltid mye forståelse. Forklarer og tar angst på alvor. Virkelig å anbefale :)