Aleris Hinna Park - Stavanger

Jåttåvågvegen 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Hinna Park - Stavanger

Trygg og kunnskapsrik, kort og presis.

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

En god opplevelse som gav trygghet og tillit.
Smilende og imøtekommende helsepersonell.
Anbefales.

Utrolig fornøyd

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Hadde en grundig, effektiv og veldig bra føflekk undersøkelse. Trodde jeg bare skulle sjekke, men da hun fant en mistenkelig føflekk, så ble den fjernet ved samme konsultasjon. Denne viste seg å være ondartet. Anbefaler nå alle å gå å sjekke seg der!

Fantastiske Tone Lunde

Lege: Tone Lunde Skrevet

Gikk jevnlig til Tone Lunde som et ledd i svangerskapsoppfølgingen min og hun er alt man ønsker en lege i en litt sårbar tid skal være. Jeg følte meg veldig ivaretatt utover hva som kan forventes da jeg mot slutten av graviditeten fikk målt jevnlig høyt blodtrykk. Hun tok det på ytterste alvor (mer enn meg) og passet veldig godt på - utover normalen. Opplever henne som en særdeles kompetent, engasjert og dyktig lege som jeg aldri vil bytte ut.

Bryr seg ikke

Lege: Tone Lunde Skrevet

Følte ikke hun tok symptomene på alvor, og fikk meg til å føle at jeg overdrev. Har i ettertid fått god behandling et annet sted, og forstår hvorfor plagene faktisk var så store som de var. Går ikke her igjen.

Erfaren med kan bruke litt lenger tid på vurdering

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Jeg var hos Katarina for å få en føflekksjekk da jeg har begynt å gå en gang i året etter anbefaling fra en annen hudlege, dette pga en søster som tidligere har hatt malignt melanom (noe jeg informerte henne om). Jeg har blitt fortalt at jeg kan ha noe økt risiko for å få føflekk kreft siden vi er i slekt og at det er lurt med en årlig kontroll etter sommeren.

Katarina virket veldig dyktig og erfaren etter flere år som hudlege, men jeg syns sjekken gikk veldig kjapt og dermatoskopet ble kun brukt på noen få føflekker. Jeg er klar over at hudlegen har et trent øye for å se noe som kan virke mistenkelig og kun bruker dermatoskop ved tvil - men så vet jeg også at selv leger kan ta feil. Jeg har sett på det som en billig forsikring å gå til spesialist fremfor fastlege - nettopp for å føle meg helt trygg når jeg går der i fra. Men denne gangen synes jeg de 1600 kr var vondt å betale..