Aleris Hinna Park - Stavanger

Jåttåvågvegen 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Hinna Park - Stavanger

Trygg og kompetent lege!

Lege: Allan Larsen Skrevet

Nylig gjennomført 2 stk menisk operasjoner av mine knær hos kirurg Allan Larsen.

Allan Larsen fremstår som meget kompetent innenfor ortopedisk kirurgi og gir raskt en trygghetsfølelse, som følger helt frem til gjennomførte operasjoner. Han har med seg et profesjonelt team ved Aleris og helhelhetsinntrykk er moderne, profesjonelt, og at man som pasient blir ivaretatt.

Erfaren med kan bruke litt lenger tid på vurdering

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Jeg var hos Katarina for å få en føflekksjekk da jeg har begynt å gå en gang i året etter anbefaling fra en annen hudlege, dette pga en søster som tidligere har hatt malignt melanom (noe jeg informerte henne om). Jeg har blitt fortalt at jeg kan ha noe økt risiko for å få føflekk kreft siden vi er i slekt og at det er lurt med en årlig kontroll etter sommeren.

Katarina virket veldig dyktig og erfaren etter flere år som hudlege, men jeg syns sjekken gikk veldig kjapt og dermatoskopet ble kun brukt på noen få føflekker. Jeg er klar over at hudlegen har et trent øye for å se noe som kan virke mistenkelig og kun bruker dermatoskop ved tvil - men så vet jeg også at selv leger kan ta feil. Jeg har sett på det som en billig forsikring å gå til spesialist fremfor fastlege - nettopp for å føle meg helt trygg når jeg går der i fra. Men denne gangen synes jeg de 1600 kr var vondt å betale..

Veldig koselig

Lege: Allan Larsen Skrevet

Allan er alltid hyggelig og han tar deg på alvor ! Dersom du er urolig for noe så får han deg til å slippe bekymringer for evnt operasjon.

Fantastisk energisk og positiv

Lege: Allan Larsen Skrevet

Allan er en av de få menneskene i livet som gir deg energi. Han har operert mitt høyre kne for et år siden, og jeg var i dag til undersøkelse for mitt venstre kne.

Allan lyser av energi og positivisme, han forklarer skaden på en måte som alle kan forstå, og han inngir svært stor tillit på at dette er noe han virkelig kan og at han vil kunne fikse skaden.

Mennesker som Allan er det altfor få av i verden!

Lege: Sheila A.M. Fevang Skrevet

Tar seg tid til å sjekke grundig og forklare nøye. Kunnskapsrik og omsorgsfull, rett og slett kjempebra!