Aleris Hinna Park - Stavanger

Jåttåvågvegen 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Hinna Park - Stavanger

Rolig, behagelige og lyttende

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Anbefales på det varmeste, gruet meg uten grunn. Hun lyttet og var utrolig forsiktig i undersøkelsen. Ingenting å grue seg til og jeg betaler lett de kronene xtra det koster å gå til henne privat kontra en jeg får dekket. Herlig dame!

Fantastisk menneske

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Kirial har hjulpet meg å få svar på årevis med uforklarlige smerter. Tok meg på alvor i det jeg gikk inn døren, som jeg ikke har opplevd i det offentlige hos noen lege. Endte opp med å finne ut hva som var galt og henviste videre til diagnostisk operasjon. Fantastisk dame. Forklarer grundig og godt. Ikke lett å finne gynekologer som tar endometriose på alvor.

Trygg, Empatisk og Kunnskapsrik

Lege: Jörg Törpel Skrevet

Jörg er den beste øre-nese-hals legen jeg noen gang har vært hos. Han gjør alt han kan for å hjelpe deg. Han er varm, omsorgsfull, lyttende og full av kunnskap og empati. Føler meg alltid trygg på at han gjør alt han kan for meg som pasient.

Trygghet

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Var hos Katrine idag. Som jeg gruet meg etter mange år uten å tatt undersøkelse. Fra jeg kom inn i resepsjonen ble du ivaretatt. Har aldri følt meg så komfortabel og trygg noen plass. Så dyktig lege, tok seg god tid å forklare alt grundig. Hun var bare unik, så her blir jeg værende. Så blodprøver, der måtte jeg verdens hyggeligste jente. Sier det bare igjen, for en plass. Tusen hjertelig takk. Anbefales på det varmeste. Her blir du sett, å virkelig tatt vare på!

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Ingo Spauke Skrevet

Arrogant lege, som ikke tok seg god tid til meg som pasient. Fikk ingen god forklaring på plan videre, og virket som han var i et hastverk. Har ikke følt meg så lite ivaretatt av helsepersonell noen gang. Gikk ut dørene med like mange spørsmål som da jeg ankom.