Aleris Hinna Park - Stavanger

Jåttåvågvegen 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Hinna Park - Stavanger

Erfaren med kan bruke litt lenger tid på vurdering

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Jeg var hos Katarina for å få en føflekksjekk da jeg har begynt å gå en gang i året etter anbefaling fra en annen hudlege, dette pga en søster som tidligere har hatt malignt melanom (noe jeg informerte henne om). Jeg har blitt fortalt at jeg kan ha noe økt risiko for å få føflekk kreft siden vi er i slekt og at det er lurt med en årlig kontroll etter sommeren.

Katarina virket veldig dyktig og erfaren etter flere år som hudlege, men jeg syns sjekken gikk veldig kjapt og dermatoskopet ble kun brukt på noen få føflekker. Jeg er klar over at hudlegen har et trent øye for å se noe som kan virke mistenkelig og kun bruker dermatoskop ved tvil - men så vet jeg også at selv leger kan ta feil. Jeg har sett på det som en billig forsikring å gå til spesialist fremfor fastlege - nettopp for å føle meg helt trygg når jeg går der i fra. Men denne gangen synes jeg de 1600 kr var vondt å betale..

Lege: Sheila A.M. Fevang Skrevet

Tar seg tid til å sjekke grundig og forklare nøye. Kunnskapsrik og omsorgsfull, rett og slett kjempebra!

Meget dyktig gynekolog, kommer aldri til å bytte!

Lege: Tone Lunde Skrevet

En fantastisk gynekolog, atmosfæren hos henne er behagelig. Til tross for type undersøkelse følte jeg meg komfortabel, hun snakket og informerte grundig. Rask oppfølging. Fine lokaler, er vanskelig å komme gjennom på telefon og resepsjonistene virker sure. Men kommer til tross dette ikke til å bytte gynekolog!