Åssiden Legesenter

Telefonnummer32 23 39 3932 23 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen

Siste vurderinger av Åssiden Legesenter

Utrygg og ett møte med en fastlege som jeg trodde ikke eksisterte i 2018

Lege: Christine Hesla Skrevet

Direkte ufin og ikke en fastlege jeg kan anbefale. Allerede før man har møtt fastlegen har hun bestemt seg for hvordan hun skal vurdere deg som pasient.

Kjempefornøyd!

Lege: Christine Hesla Skrevet

Kjempefornøyd med den nye fastlegen min! Har vært hos Christine to ganger og hun har gitt meg gode råd og behandling.

Ble sett

Lege: Christine Hesla Skrevet

Endelig en lege som ser meg, lytter og er imøtekommende og som er innstilt på å få bukt med mine plager, som jeg har hatt i mange år. Har tidligere hatt en fastlege som jeg opplevde som arrogant og svært lite følsom og imøtekommende. Så endelig har jeg funnet en lege jeg føler jeg kan stole på og som ser hele meg.

Veldig dyktig

Lege: Christine Hesla Skrevet

Tar seg tid til meg som pasient samtidig som hun er meget profesjonell i sitt yrke. Jeg føler meg trygg og ivaretatt med C.H. Som fastlege.

Nedtur fra min forrige fastlege

Lege: Christine Hesla Skrevet

Møtte henne først som vikar for min forrige fastlege. Hun hadde liten kunnskap om plagene mine, og mente jeg bare kunne begynne å jobbe igjen. Spesialist måtte forklare henne situasjonen. Når jeg ba om ny dokumentasjon på plager var ikke det noen vits. Føler litt at plagene jeg har ikke blir tatt helt på alvor.