Åssiden Legesenter AS

Telefonnummer32 23 39 3932 23 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen

Siste vurderinger av Åssiden Legesenter AS

Fordommsfull lege

Lege: Christine Hesla Skrevet

Jeg var i forbindelse hos denne legen med en vond rygg som jeg hadde fått fra jobben. Jeg ville tilrettelegging fra jobben, og sjefen kunne ikke tilrettelegge. Legen snakket nedlatende om meg, og sa blant annet at jeg skulle lure systemet, som på en måte jeg var en kriminell. Hun mener også at jeg hadde bestemte for å ikke jobbe, minnet meg også at hun og alle de arbeiderne må betale for mine sykepenger. Det var helt umulig for meg å kunne utføre arbeidsoppgaven uten tilrettelegging fordi jeg hadde store smerte i ryggen og jobben krever mye tung løfting.
Legen tok ikke meg i alvor i det hele tatt, og forhåndsdømte meg. Jeg var hos legen sirka i et minutt da hun ba meg komme ut av kontoret. Hun hentet også inn neste pasient i mens jeg satt på kontoret.

Hyggelig og dyktig

Lege: Christine Hesla Skrevet

Jeg har fått god oppfølging av Hesla og har vært fornøyd med hennes behandling av både meg og datteren min. Får gode forklaringer og har fått nødvendige henvisninger og prøver. Veldig lettvint med online timebestilling og avbestilling via helsenorge-appen.

Klinikken er ren, romslig og fin. Øvrig personale er også veldig dyktige!

Uprofesjonell og lite medmenneskelig

Lege: Christine Hesla Skrevet

Min forrige fastlege forlot helsesenteret og fikk tildelt Christine som fastlege uten forvarsel. På min første time ba jeg om en celleprøve grunnet arvelig kreft i familien, dette fikk jeg beskjed om at bare var tull. Men fikk kranglet meg til det. Ved neste time ønsket jeg en legeerklæring grunnet min livssituasjon, men fikk da beskjed om at jeg ikke var syk nok. Samtale ferdig. Hun tar seg ikke tid til å hjelpe, undersøke eller prøve og forstå. Om du ønsker en lege du kan prate med og som kan hjelpe deg i vanskelig situasjoner, ikke velg Christine.

Utrygg og ett møte med en fastlege som jeg trodde ikke eksisterte i 2018

Lege: Christine Hesla Skrevet

Direkte ufin og ikke en fastlege jeg kan anbefale. Allerede før man har møtt fastlegen har hun bestemt seg for hvordan hun skal vurdere deg som pasient.

Kjempefornøyd!

Lege: Christine Hesla Skrevet

Kjempefornøyd med den nye fastlegen min! Har vært hos Christine to ganger og hun har gitt meg gode råd og behandling.