Gynekologisk Senter

Storgata 60 8006 Bodø

Siste vurderinger av Gynekologisk Senter

OK

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Men det er for tungvint i 2017 å måtte ringe og bestille time i bestemte åpningstider. En epostadresse hadde hjulpet mye på kommunikasjonen med pasientene.

Den beste gynekologen jeg har hatt.

Lege: Jon Øyvind Odland Skrevet

Han har vært min gynekolog i mange år og støttet meg gjennom graviditeter. Han er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Jeg har alltid følt meg trygg hos ham. Da jeg nylig kom i behov av akutt hjelp stilte han opp på en helt enestående måte og hjalp meg midt i sin egen ferie. Han er en omsorgsfull gynekolog som er god på kommunikasjon og som virkelig ivaretok meg. Jeg håper jeg får ha ham i mange år til.

Fantastisk lege. Har vært hos han i mange år, og håper å få ha han i mange år til :)

Lege: Jon Øyvind Odland Skrevet

Odland er meget vennlig, og har en egenskap til å få pasienter til å føle seg trygge og godt ivaretatt. Han har mange års erfaring, og evner balansen mellom å være alvorlig å ha humor. Anbefales på det aller sterkeste.

Flink og grundig

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Ble henvist fra fastlege og fikk time innen halvannen uke, opplevde Skotheim som faglig dyktig og en behagelig person å forholde seg til, svarer tydelig på spørsmål, og klar plan for videre oppfølging. Anbefales.

Litt lite pasientvennlig?

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Jeg opplever Skotheim som profesjonell. Han gjennomfører undersøkelsene på en skånsom måte og er flink til å forklare. Men han kan være litt brysk av og til.

Jeg opplever at han viser litt liten forståelse for plager jeg har.

Hadde vært fint om han lyttet litt mer og ikke avfeide alle problemer som bagateller. For pasienten kan det faktisk være av stor betydning.