Gynekologisk Senter

Tlf: 75 52 39 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gynekologisk Senter

OK

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Men det er for tungvint i 2017 å måtte ringe og bestille time i bestemte åpningstider. En epostadresse hadde hjulpet mye på kommunikasjonen med pasientene.

Den beste gynekologen jeg har hatt.

Lege: Jon Øyvind Odland Skrevet

Han har vært min gynekolog i mange år og støttet meg gjennom graviditeter. Han er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Jeg har alltid følt meg trygg hos ham. Da jeg nylig kom i behov av akutt hjelp stilte han opp på en helt enestående måte og hjalp meg midt i sin egen ferie. Han er en omsorgsfull gynekolog som er god på kommunikasjon og som virkelig ivaretok meg. Jeg håper jeg får ha ham i mange år til.

Fantastisk lege. Har vært hos han i mange år, og håper å få ha han i mange år til :)

Lege: Jon Øyvind Odland Skrevet

Odland er meget vennlig, og har en egenskap til å få pasienter til å føle seg trygge og godt ivaretatt. Han har mange års erfaring, og evner balansen mellom å være alvorlig å ha humor. Anbefales på det aller sterkeste.

Flink og grundig

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Ble henvist fra fastlege og fikk time innen halvannen uke, opplevde Skotheim som faglig dyktig og en behagelig person å forholde seg til, svarer tydelig på spørsmål, og klar plan for videre oppfølging. Anbefales.

Litt lite pasientvennlig?

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Jeg opplever Skotheim som profesjonell. Han gjennomfører undersøkelsene på en skånsom måte og er flink til å forklare. Men han kan være litt brysk av og til.

Jeg opplever at han viser litt liten forståelse for plager jeg har.

Hadde vært fint om han lyttet litt mer og ikke avfeide alle problemer som bagateller. For pasienten kan det faktisk være av stor betydning.

Kunnskapsrik, men veldig usympatisk

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Ventetiden for å få time er på månedsvis de gangene jeg har bestillt time.

Lite forståelse å spore hos de som jobber der. Ble blandt annet nektet 6 ukerskontroll hos Skotheim fordi jeg ikke hadde gått dit i svangerskapet (viste ikke at jeg kunne velge om jeg ville ha svangerskapskontrollene hos lege eller gynekolog). fastlegen min har aldri sett underlivet mitt, så ble til at jeg droppet kontrollen.

Lite empatisk type som avbryter og ikke lar en prate ferdig. Ingen rom for å kunne uttrykke bekymringer om f.eks. svangerskap. Avbrøt og avfeide meg da jeg prøvde å åpne meg ang. et tidligere svangerskap som nesten tok livet mitt.

Aldri mer tilbake dit.

Flink lege

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Har fått god hjelp fra Skottheim, han er flink til å gi råd og veiledning. Ærlig, men ikke brutal. Minuset er at det er vanskelig å få tak i kontoret, kanskje de burde vurdere timebestilling på nett?

Fantastisk!

Lege: Jon Øyvind Odland Skrevet

Odland fortjener all den rosen han kan få. Han har hjulpet meg gjennom tre tøffe svangerskap, gitt de beste rådene og vært en bauta når jeg har trengt støtte! Nå er yngstemann 6 og et halvt år, og jeg er ferdig med min deltakelse i befolkningsveksten. Men jeg glemmer aldri hvor godt du hjalp meg, Odland - anbefaler deg varmt til alle😊

Fornøyd

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Jeg har gått fast hos Skotheim i flere år. Er veldig fornøyd med legen. Han er korrekt og vennlig.
Jeg blir fast innkallt. Jeg føler meg godt ivaretatt. Anbefaler han til alle mine venninner.

Fornøyd med gynekologen, men..

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Jeg har vært helt greit fornøyd med selve behandlingen. Terje er vennlig og imøtekommende, og utfører arbeidet sitt proffesjonelt. Jeg mener likevel bedriften har potensialet til å løfte sitt helhetsinntrykk flere hakk ved å forbedre kunedebehandlingen/servicenivået både før og etter selve timen. Jeg tenker da spesielt ved bestilling av timer, henvendelser i telefonen etc. Jeg regner med dere må forholde dere til "all slags" folk på et slikt sted og sikkert blir lei, men dere må også huske på at "all slags" folk trenger å gå til dere også -og jeg mener dere kunne forbedret dere mye ved å ha et mer sympatisk og vennlig kundebehandling i forkant og etter timene, hvis det sier dere noe.

Travel, ikke tid til å lytte, lite empatisk...

Lege: Terje Skotheim Skrevet

Møtte liten forståelse for mine problemer som i stor grad berører min hverdag. Ble ikke hørt eller tatt på alvor. Var vondt å bli avvist på denne måten når man endelig hadde motet seg opp til å be om hjelp…

Svært vanskelig å gjøre timebestilling