Trondheimsgynokologene og Oppdal legesenter

1 vurdering

Siste vurderinger av Trondheimsgynokologene og Oppdal legesenter

Nedlatende og brå

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Veldig dårlig opplevelse. Undersøkelsen var ubehagelig. Foregår svært brått. Når jeg rykket til og sa at det var veldig ubehagelig fikk jeg et hardt -du må slappe av-. Jeg gråt da jeg nettopp hadde føda og var inne til henne pga konstant smerter. Det var veldig smertefulle og ubehagelige både fysisk og emosjonelt (det var 6 uker etter fødselen). Jeg ble møtt en klar beskjed om at dette måtte jeg tåle. Hun har ikke hatt interesse av å lytte til meg. Følte ikke at jeg ble behandlet med respekt. Angrer på at jeg ikke leste erfaringene først.

Følte meg overkjørt og lite ivaretatt

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Følte meg lite ivaretatt og lite respektert i møte med denne gynekologen. Dro dit på grunn av plager jeg har hatt i åresvis, lenge før seksuell debut, men gynekologen var kun opptatt av om årsaken kunne være av seksuelle årsaker. Hun lyttet svært lite når jeg fortalte henne hva som forverret situasjonen og hva som ikke hadde effekt, akkurat som om hun allerede hadde dratt en konklusjon før jeg kom inn til henne. Hos en annen gynekolog fikk jeg påvist en diagnose for plagene. Dette mente hun derimot at jeg ikke hadde. Det er mye mulig hun har rett, men måten hun formidlet dette på var ufin. Hun sa jeg bare måtte være glad jeg var frisk. Da jeg fortalte henne at når man har plager så er det jo også fint å kunne finne ut av det, ga hun meg bare beskjed at det var ikke alltid man fikk, i en kald tone. Jeg følte meg rett og slett overkjørt og ikke lyttet til etter denne timen. Mulig andre har bedre kjemi med henne, men for min del ga det meg særdeles få svar, ingen hjelp og en skikkelig dårlig følelse.

Effektiv og rask

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Syns Kristin er flink i faget sitt. Undersøkelsen gikk kjapt, og hun var rask men samtidig forklarte hun alt hun så. Pga prøverørsbehandling har jeg vært ofte til gynekolog, og har derfor opplevd litt forskjellige leger. En gynekologisk undersøkelse er jo ikke behagelig, og man vil jo ikke ligger der lengre enn man nå, men Kristin var absolutt en av de bedre jeg har vært borti :)

Kommer aldri tilbake!!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Opplevde henne som nedlatende med kommentarer om meg som person, avisende på spørsmål du lurer på. Nesten litt spydig anlagt. Og brutal undersøkelse. Kjørte ultralyd staven hardt inn, med en tone at såpass tåler jeg.Har ingenting med kjemi eller dårlig dag for henne. Ubehagelig at en gynekolog står å studerer deg,når du kler av deg.Mistet respekten av henne under timen. Kommer aldri tilbake!!