Pooja Parashar

Nesttunveien 109 5221 Nesttun
Tlf: 55 91 70 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Pooja Parashar

Svært dyktig, empatisk og ivaretagende.

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Har svært god erfaring med denne legen. Hun er faglig dyktig, og oppleves som svært omsorgsfull og ivaretakende. Kan virkelig anbefale henne på det varmeste!

Rolig, forståelsesfull og dyktig

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Hun er rolig søt kvinne som jeg føler er svært hyggelig og dyktig i sitt arbeide. Har bare gode opplevelser med denne gynekologen.

Profesjonell behandler

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Dette var ein veldig positiv opplevelse!
Denne gynekologen var behageleg, ryddig og grundig. Ho svarte på alle mine spørsmål, viste stor forståelse og var tydelig i sine tilbakemeldinger. Dette var min første konsultasjon då eg har hatt same gynekolog i over 20 år og var lettere ubekvem med skifte, men det var heilt bortkasta energi!

Effektiv og ordknapp

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Virker profesjonell, er veldig kjapp og snakker lite. På en måte er det jo fint å bli fort ferdig, men det ville være mer betryggende dersom hun forklarte litt mer om hva hun gjør og hvorfor. Man får følelsen av at hun har det ganske travelt, og vil bli fort ferdig.

Damen i resepsjonen er superhyggelig og alt er rent og pent.

En gang da jeg var innom på hastetime pga. store smerter sa de at de skulle ta kontakt med meg etter at en prøve var analysert, men det gjorde de aldri. Endte til slutt opp på legevakten da verken symptomer eller smerter forsvant. Der fikk jeg raskt hjelp og riktig diagnose. Mistet litt tilliten til kontoret pga. denne hendelsen.

Sint og tar ikke hensyn

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Jeg har fått 2 timer hos henne.
Jeg har ikke finnet fram og prøvd å ringe uten hell, sendt meldinger og hun svarer sint tilbake. Også hørt mye om henne. Ikke en gynekolog for alle. Hun er en sint kvinne. Han som Eide praksisen før håper jeg er fornøyd med valg av overtakelse, for jeg må si jeg er ganske skuffet.

Behagelig og dyktig!!

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Dyktig,behagelig være måte og proff i jobbe hun gjør!!:) fikk den hjelpen jeg trengte!!
Anbefaler gjerne videre til andre!:)

Behagelig og profesjonell

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Her blir jeg tatt godt vare på. Hyggelig og lege og kontordame.
Omsorgsfull og faglig dyktig. Har anbefalt denne legen til flere andre.

Ikke særlig hyggelig tar ikke hensyn til eventuelt ubehag. Virker sur

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Vært hoss hun to ganger ,Værste gynekologen eg har vært hoss , virker sur, ikke gir beskjed om ka sol skal skje , tar ikke hensyn ved eventuelle ubehag , føles som det er full fart bli ferdig , ikke fornøyd .

Svært dyktig men lang ventetid

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Lang ventetid, også på oppfølgingstimer - ellers bare positive ting å si med min erfaring herfra.
Legen er kunnskapsrik og dyktig, har fått god hjelp med problemer andre ikke har funnet gode tiltak for. Jobber raskt og effektivt men likevel med vennlighet og trygghet. God oppfølging.

Flink gynekolog

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Behagelig væremåte. Forklarte hva hun skulle gjøre under undersøkelsen. Svarte grundig på alle spørsmål.

Veldig misfornøyd, skremmende opplevelse

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Var hos gynekolog for andre gang i mitt liv, pga sterke smerter i underlivet. Hun avviste meg før undersøkelsen var begynt med at det var magesmerter (noe jeg har hatt i mange år og som ikke kjennes overhodet lignende ut). Hun var veldig pågående og ga ikke beskjed før hun stakk instrumenter inn. Jeg skrek av smerte og dette ble hysjet på. Ellers var hun veldig effektiv, ble jo nærmest kastet ut igjen før jeg fikk kneppet igjen buksen.

Veldig behagelig og dyktig lege.

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Enkelt å få time. Kort ventetid på venterommet. Rent og pent lokale. Behagelig legesekretær. Flink og nøye lege som følger deg opp. Kjempefornøyd.

effektiv

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Effektiv gjør det hun skal , svarer på det du lurer på med go kunnskap.