Pooja Parashar

Nesttunveien 109 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Pooja Parashar

Profesjonell behandler

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Dette var ein veldig positiv opplevelse!
Denne gynekologen var behageleg, ryddig og grundig. Ho svarte på alle mine spørsmål, viste stor forståelse og var tydelig i sine tilbakemeldinger. Dette var min første konsultasjon då eg har hatt same gynekolog i over 20 år og var lettere ubekvem med skifte, men det var heilt bortkasta energi!

Effektiv og ordknapp

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Virker profesjonell, er veldig kjapp og snakker lite. På en måte er det jo fint å bli fort ferdig, men det ville være mer betryggende dersom hun forklarte litt mer om hva hun gjør og hvorfor. Man får følelsen av at hun har det ganske travelt, og vil bli fort ferdig.

Damen i resepsjonen er superhyggelig og alt er rent og pent.

En gang da jeg var innom på hastetime pga. store smerter sa de at de skulle ta kontakt med meg etter at en prøve var analysert, men det gjorde de aldri. Endte til slutt opp på legevakten da verken symptomer eller smerter forsvant. Der fikk jeg raskt hjelp og riktig diagnose. Mistet litt tilliten til kontoret pga. denne hendelsen.

Sint og tar ikke hensyn

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Jeg har fått 2 timer hos henne.
Jeg har ikke finnet fram og prøvd å ringe uten hell, sendt meldinger og hun svarer sint tilbake. Også hørt mye om henne. Ikke en gynekolog for alle. Hun er en sint kvinne. Han som Eide praksisen før håper jeg er fornøyd med valg av overtakelse, for jeg må si jeg er ganske skuffet.

Behagelig og dyktig!!

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Dyktig,behagelig være måte og proff i jobbe hun gjør!!:) fikk den hjelpen jeg trengte!!
Anbefaler gjerne videre til andre!:)

Behagelig og profesjonell

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Her blir jeg tatt godt vare på. Hyggelig og lege og kontordame.
Omsorgsfull og faglig dyktig. Har anbefalt denne legen til flere andre.