Pooja Parashar

Telefonnummer55 91 70 7055 91 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesttunveien 109 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Pooja Parashar

Trygg, rolig

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Flink og empatisk. Tar seg god tid, forklarer hva som skal skje. Trøster og gir gode svar på spørsmål.

Svært dyktig, empatisk og ivaretagende.

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Har svært god erfaring med denne legen. Hun er faglig dyktig, og oppleves som svært omsorgsfull og ivaretakende. Kan virkelig anbefale henne på det varmeste!

Rolig, forståelsesfull og dyktig

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Hun er rolig søt kvinne som jeg føler er svært hyggelig og dyktig i sitt arbeide. Har bare gode opplevelser med denne gynekologen.

Profesjonell behandler

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Dette var ein veldig positiv opplevelse!
Denne gynekologen var behageleg, ryddig og grundig. Ho svarte på alle mine spørsmål, viste stor forståelse og var tydelig i sine tilbakemeldinger. Dette var min første konsultasjon då eg har hatt same gynekolog i over 20 år og var lettere ubekvem med skifte, men det var heilt bortkasta energi!

Effektiv og ordknapp

Lege: Pooja Parashar Skrevet

Virker profesjonell, er veldig kjapp og snakker lite. På en måte er det jo fint å bli fort ferdig, men det ville være mer betryggende dersom hun forklarte litt mer om hva hun gjør og hvorfor. Man får følelsen av at hun har det ganske travelt, og vil bli fort ferdig.

Damen i resepsjonen er superhyggelig og alt er rent og pent.

En gang da jeg var innom på hastetime pga. store smerter sa de at de skulle ta kontakt med meg etter at en prøve var analysert, men det gjorde de aldri. Endte til slutt opp på legevakten da verken symptomer eller smerter forsvant. Der fikk jeg raskt hjelp og riktig diagnose. Mistet litt tilliten til kontoret pga. denne hendelsen.