Linn Røyneland

Telefonnummer35 55 95 6035 55 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestregate 21 3919 Porsgrunn

Siste vurderinger av Linn Røyneland

En fantastisk gynokolog😊

Lege: Linn Røyneland Skrevet

En meget behagelig gynokolog som jeg har brukt i mange år. Hun følger deg opp 100% og er vennlig og meget hyggelig. Du får tillit fra første stund. Opp gjennom årene har jeg brukt flere forskjellige gynokologer fra jeg var ganske ung. Røyneland er absolutt best😊

Den aller beste gynekologen

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn Røyneland er den beste gynekologen som finnes. Utrolig profesjonell, ingen plager du har er for små eller store. Tar seg tid og er forståelsesfull og mild i fremtoningen. Nøye i jobben og undersøkelsene foregår enkelt og smertefritt. Lett å snakke med.

Fantastisk og faglig flink

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn Røyneland har fulgt meg opp i mitt tvillingsvangerskap. Hun er en fantastisk dreven og flink lege. Opplever henne som ekstremt nøye, ydmyk, sympatisk og faglig engasjert.

Beste dame jeg har møtt i helsevesenet hittill

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn Røyneland er uten tvil den beste personen hittil jeg har møtt i helsevesenet.
Dyktig dame som lytter, er ekstremt rolig, forklarer alt så godt, at det blir forstått så lett.
Gitt meg anbefaling som reddet meg i flere års problem.

Videre gir jeg ett enda mer pluss til dette teamet om sekretærene der, de er kjempe serviceinnstilte og hyggelige!

Dette er ett team du kan føle deg ivaretatt på. Anbefales sterkt.

Det negative kan jo være en lang ventetid. Men har blitt oppringt ved avbestillinger, og har kommet meg inn ved liten time på dagen.

Flin og hyggelig, men håpløs å komme i kontakt med

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Røyneland er flink og hyggelig, lett å snakke med når man er til time, men umulig å komme i kontakt med og med ekstremt lang ventetid.

Hun kunne med fordel ha funnet seg mer serviceinnstilt personale.