Linn Røyneland

Vestregate 21 3919 Porsgrunn

Siste vurderinger av Linn Røyneland

Veldig bra førsteinntrykk

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Gruet meg veldig til GU undersøkelse, men den gikk så fint, legen hadde papirer foran seg og hadde satt seg inn i min situasjonsbeskrivelse fra min fastlege, følte meg veldig godt ivaretatt, dette er den beste legeopplevelsen jeg har hatt noen sinne, litt lang ventetid på time, men for min del gikk det helt fint.

Den beste legen!!

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn er helt enestående som lege, oppriktig engasjert og forklarer og prater mens hun gjør ting som kan være ubehagelig. Ingen over- ingen ved siden! Følger godt opp, tar seg god tid. Svarer godt på alle spørsmål.

den beste legen

Lege: Linn Røyneland Skrevet

men kontor damene er sure og tverre burde bli mer pasient vennlige er sure når en er der eller ringer, det har di altid vert så sjerp dere der.

Beste gynekologen

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Veldig imøtekommende dame. Lytter og forklarer. Lang ventetid, men det forstår jeg jo. Hun er den beste, og dermed vil mange gå til henne. Klart blir det lang ventetid, men det er definitivt verdt det!

Hyggelig og behagelig lege

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Første besøk hos denne gynekologen var veldig positivt. Hun lyttet og forklarte. Undersøkelsen gikk lett og smertefritt.
Veldig fornøyd.
Skranken der man skulle henvende seg var nitrist. Det så nærmest ut som et lagermottak.
Legesekretærer var avmålt. Ikke noe ekstra høflighet der nei.
Veldig viktig å bli tatt godt i mot. Kanskje ett smil neste gang? Det koster så lite....Lite koselig legekontor, men legen var topp!