Linn Røyneland

Vestregate 21 3919 Porsgrunn

Siste vurderinger av Linn Røyneland

Trygg og omsorgsfull

Lege: Linn Røyneland Skrevet

En gynekolog som vet hva hun gjør! Hun får deg til og føle seg trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Behagelig og hyggelig

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Fantastisk dyktig, rolig og hyggelig dame. Grua meg veldig mye men hun er svært profesjonell og det var liksom helt naturlig. Fikk meg til å føle meg trygg.

Lokalene er fine og reine.

Dyktig!

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn er en utrolig dyktig gynekolog, og man føler seg virkelig ivaretatt av henne. Hun har en rolig og behagelig væremåte, og er god på det medmenneskelige. Hun er i tillegg rask til å gi tilbakemeldinger/svar på prøver og den slags. Anbefaler henne på det sterkeste!

Legen er faglig dyktig

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn er faglig dyktig. Blid og imøtekommende. Kommer med gode løsninger på problemstillingene, og lytter til det du har å si. Selv om det oppleves som at du kommer på "samlebånd", blir du godt vurdert når det er du som dukker opp på "samlebåndet". Men, det er et stort minus med å måtte forholde meg til denne dyktige legen, og det er samtalen du mer eller mindre er nødt til å ha med merkantilt ansatt. Dette er en person som av en eller annen årsak er satt til å være bindeleddet mellom pasient og lege. En person som er svært glad i å høre sin egen stemme. Som gjerne snakker til deg som om du er helt " på jordet". Feks utsagn av typen " Det har vært corona skjønner du"... Og som da altså ikke engang lar deg få snakke ferdig setningen du er begynt på. Så travelt nekter jeg å tro at denne ansatte har det, at hun ikke har tid til en samtale som er innenfor et minste krav av høflighet og ydmykhet. Synd at dette er legens "stemme utad".

Dyktig, omsorgsfull og profesjonell lege

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Jeg syns Linn er en ekstremt dyktig lege. Hun tar seg god tid til deg som pasient, lytter til deg og dine behov, gir gode råd, og ivaretar deg. Hun viser mye omtanke, og er svært profesjonell. Det eneste som er negativt, er at det er veldig lang ventetid for å få time hos henne. Med unntak av da jeg var gravid, må jeg alltid vente 8-10 måneder på time, da hun er svært populær (forståelig nok). Jeg vil anbefale henne på det sterkeste!