Linn Røyneland

Vestregate 21 3919 Porsgrunn

Siste vurderinger av Linn Røyneland

Den beste legen!!

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn er helt enestående som lege, oppriktig engasjert og forklarer og prater mens hun gjør ting som kan være ubehagelig. Ingen over- ingen ved siden! Følger godt opp, tar seg god tid. Svarer godt på alle spørsmål.

den beste legen

Lege: Linn Røyneland Skrevet

men kontor damene er sure og tverre burde bli mer pasient vennlige er sure når en er der eller ringer, det har di altid vert så sjerp dere der.

Beste gynekologen

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Veldig imøtekommende dame. Lytter og forklarer. Lang ventetid, men det forstår jeg jo. Hun er den beste, og dermed vil mange gå til henne. Klart blir det lang ventetid, men det er definitivt verdt det!

Hyggelig og behagelig lege

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Første besøk hos denne gynekologen var veldig positivt. Hun lyttet og forklarte. Undersøkelsen gikk lett og smertefritt.
Veldig fornøyd.
Skranken der man skulle henvende seg var nitrist. Det så nærmest ut som et lagermottak.
Legesekretærer var avmålt. Ikke noe ekstra høflighet der nei.
Veldig viktig å bli tatt godt i mot. Kanskje ett smil neste gang? Det koster så lite....Lite koselig legekontor, men legen var topp!

Dårlig første inntrykk av stedet

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Helt umulig å komme frem på tlf! Jeg var den første i køen i 1 time og 45 min i første omgang, og den andre gangen jeg ringer ble det bare lagt på etter 15 min i kø.
Jeg får endelig kontakt på neste forsøk, men da svarer en som viser seg å være svært lite imøtekommende og nesten litt sur. Samtalen varer kun i 2 min, der jeg spør om det finnes en ledig time før for jeg synes det er lenge å vente i 5 mnd for å komme inn men da blir jeg bedt om å finne en annen gynekolog.