Linn Røyneland

Tlf: 35 55 95 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Linn Røyneland

Utrolig dyktig!

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn er en fantastisk hyggelig dame som er utrolig dyktig på det hun driver med. Hun er også utrolig hyggelig og er flink til å forklare og få deg til å slappe av. Anbefaler henne på det varmeste!!!

Den fantastiske legen jeg har aldri hatt hjelpsom

Lege: Linn Røyneland Skrevet

En faglig dyktig dame forresten koselig hører etter forklarer alt de vi sier. Kjempe flink anbefaler og gå til Linn Røynland

Dyktig og hyggelig lege.

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Kan virkelig anbefale Linn Røyneland. Hun tar seg tid,og lytter. Gruer meg ikke lenger til å dra til gynekolog.

Men de burde absolutt bytte ut legesekretæren. Hun er alltid sur og gretten,og kommer med mange dumme uttalelser. Veldig synd. Man gruer seg litt til å ringe.

Veldig bra førsteinntrykk

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Gruet meg veldig til GU undersøkelse, men den gikk så fint, legen hadde papirer foran seg og hadde satt seg inn i min situasjonsbeskrivelse fra min fastlege, følte meg veldig godt ivaretatt, dette er den beste legeopplevelsen jeg har hatt noen sinne, litt lang ventetid på time, men for min del gikk det helt fint.

Den beste legen!!

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Linn er helt enestående som lege, oppriktig engasjert og forklarer og prater mens hun gjør ting som kan være ubehagelig. Ingen over- ingen ved siden! Følger godt opp, tar seg god tid. Svarer godt på alle spørsmål.

den beste legen

Lege: Linn Røyneland Skrevet

men kontor damene er sure og tverre burde bli mer pasient vennlige er sure når en er der eller ringer, det har di altid vert så sjerp dere der.

Beste gynekologen

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Veldig imøtekommende dame. Lytter og forklarer. Lang ventetid, men det forstår jeg jo. Hun er den beste, og dermed vil mange gå til henne. Klart blir det lang ventetid, men det er definitivt verdt det!

Hyggelig og behagelig lege

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Første besøk hos denne gynekologen var veldig positivt. Hun lyttet og forklarte. Undersøkelsen gikk lett og smertefritt.
Veldig fornøyd.
Skranken der man skulle henvende seg var nitrist. Det så nærmest ut som et lagermottak.
Legesekretærer var avmålt. Ikke noe ekstra høflighet der nei.
Veldig viktig å bli tatt godt i mot. Kanskje ett smil neste gang? Det koster så lite....Lite koselig legekontor, men legen var topp!

Dårlig første inntrykk av stedet

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Helt umulig å komme frem på tlf! Jeg var den første i køen i 1 time og 45 min i første omgang, og den andre gangen jeg ringer ble det bare lagt på etter 15 min i kø.
Jeg får endelig kontakt på neste forsøk, men da svarer en som viser seg å være svært lite imøtekommende og nesten litt sur. Samtalen varer kun i 2 min, der jeg spør om det finnes en ledig time før for jeg synes det er lenge å vente i 5 mnd for å komme inn men da blir jeg bedt om å finne en annen gynekolog.

Veldig proffesjonel og imøtekommende.

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Veldig dyktig faglig .Lytter til hva du har og si og er rask med og henvise videre hvis det er behov.

Det er omtrent umulig og komme fram på tlf, og lang ventetid på og få time selv med akutte ting.Burde vært mulig og få en akutt time innen rimelig tid.
Ansatte på kontoret er generelt lite imøtekommende.

Utrolig fornøyd!

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Uten tvil den aller beste! Utrolig imøtekommende og lytter til deg som pasient. Viser klart at hun har kunnskap og kommer med en plan videre om behandling. Gjør nøye undersøkelser og får deg til å føle deg ivaretatt som pasient. Alt i alt kjempefornøyd, anbefales på det sterkeste!

Hyggelig og nøye.

Hyggelig og nøye lege.
Dessverre umulig å få time, selv med henvisning. Man får heller ingen beskjed om at de har fult før man evt tar kontakt selv.
Lite hyggelig/ kundevennlig sentralbord, som gir klar beskjed om at de har nok av kunder, og anbefaler å ta kontakt med andre klinikker.

Beste gynekologen jeg noen gang har vært hos

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Veldig behagelig og dyktig dame. Uten tvil den beste gynekologen jeg har vært til. Hun kommer garantert til å fortsette å være min faste gynekolog.

Fantastisk lege!

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Dr. Røyneland er absolutt den beste legen jeg har gått til noen sinne. Utrolig god oppfølging under svangerskap, god på å lytte. Man merker at hun oppriktig bryr seg om hvordan du har det og er utrolig faglig dyktig. Alltid blid og i møtekommende og i det hele tatt veldig jordnær og menneskelig. Kommer aldri til å velge en annen lege under neste svangerskap.