Doktor Pia

Øgardsvegen 56 2100 Skarnes

Siste vurderinger av Doktor Pia

Fantastisk lege

Lege: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Helt fantastisk lege. Meget dyktig og kunnskapsrik, har tid til pasientene sine, profesjonell og forsiktig. Kan bare anbefales til alle. Jeg reiser maaange mil for å kunne bruke henne som lege.

Kunnskapsrik og nytenkende

Lege: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Jeg aborterte fire ganger iløpet av en to års periode. Utredning hos tre gynekologer førte ikke til verken svar eller korrekt behandling. Jeg valgte å bestille time hos Pia som tok seg tid og var grundig i undersøkelsene sine. Hun fant diagnose/årsak til abortene. Jeg ble fikk behandling, og jeg ble gravid på første forsøk. Vi har nå en aktiv krabat i hjemmet. Pia anbefales på det sterkeste!

Flink og tillitsvekkende

Lege: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Jeg har hatt flere vonde gynekologiske undersøkelser hos fastlege. Jeg skulle nå ta ny celleprøve og leste vurderinger av mange gynekologer. Valget ble Pia. Jeg valgte riktig! Så rolig, behagelig og forsiktig. Tok seg veldig god tid (så ikke på klokka slik som mange gjør) og forklarte det hun skulle gjøre og hva jeg kunne komme til å kjenne. Undersøkelsen var faktisk helt smertefri. Det hyggelige svaret kom slik: Hei! Celleprøven din var helt normal. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Pia Sillanpaa. Jeg drar til henne ved neste undersøkelse også. Anbefales på det varmeste!!

Svært dyktig og profesjonell!

Lege: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Ettersom jeg ikke liker å gå til mannlige gynekologer har jeg begynt å ta slike undersøkelser hos dr. Pia. Det koster litt mer å gå hit, men det er absolutt verdt pengene! Hun er lett å snakke med, forståelsesfull og ydmyk i sin yrkesutøvelse. Hun fant ut at jeg har PCOS, noe ingen annen lege eller gynekolog har skjønt tidligere. Og jeg har vært ofte hos gynekolog grunnet ulike plager og 6 svangerskap. Pia veiledet meg dessuten i forhold til kosthold fremfor å gi meg medikamenter for å få den manglende menstruasjonen tilbake. Og menstruasjonen kom tilbake kort tid etter at jeg begynte å følge hennes råd. Hun informerer meg hele tiden mens hun gjør undersøkelser og prosedyrer og får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Dessuten tar hun kontakt med meg via e-post når prøvesvarene er klare, mens andre leger vil at man skal ringe og etterspørre prøvesvar selv eller vente på brev i posten. Hun tar ultralyd, celleprøver, vevsprøver og har alt utstyr tilgjengelig. Og hun tar seg god tid med pasientene sine. Jeg skulle ønske hun var fastlegen min!

Behagelig lege

Lege: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Forståelsesfull, rolig, behagelig person. Tid til pasienten. Informerer, men "trykker ikke på" om medikamenter og hormonbehandling rundt overgangsalderen. Gir pasienten valget om å leve med "plagene" eller f.eks. ta østrogen etter å ha forklart rundt temaet.