Gyn Tromsø

Søndre Tollbodgate 7 B 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Gyn Tromsø

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Har gått til Sørheim i 16 år og synes han er en veldig dyktig gynekolog. Har vært der for celle prøve, innsetting av hormonspiral, og fjernet hormonspiral. Når jeg skulle fjerne den sist gang var jeg veldig nervøs for jeg husket hvor smertefullt det var og det sa jeg til han. Da var han ekstra forsiktig å ga meg ekstra bedøvelse for at det ikke skulle være så vondt.
Synes han kommuniserer bra og jeg føler meg trygg når jeg er der. Han er virkelig en dyktig lege som har praktisert i mange år så han kan sine ting.

Flink og vennlig, men virket litt stressa

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Dette er mitt første besøk hos Dr. Sørheim.
Han oppsummerte henvisningen han hadde fått og stilte oppfølgingsspørsmål før undersøkelsen så vi begge var enige om hva han skulle sjekke. Bra.
Undersøkelsen var godt gjennomført der han var flink til å si hva han gjorde og hvorfor. Minimalt fysisk ubehag.

Jeg følte at oppsummeringen etter undersøkelsen var litt kort og uklar, men siden han virket stressa turte ikke jeg å spørre mer.

Oppfordringen min Nils er å sette av litt mer tid til oppsummering og spørre om pasienten har noen spørsmål til konklusjonen. Oppfordringen min til andre pasienter er å tørre å spørre spørsmål selv om han virker stressa fordi jeg tror han ville svart hvis man spurte.

Konklusjon:
Flink og vennlig, og noen vil vel si effektiv, mens andre ville sagt stresset.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Jeg er en ung jente som kommer til timen med et par bekymringer som har uroet meg over flere uker. Gynekologen avbryter når jeg forsøker å legge frem bekymringene mine, han fremstår irritabel og kort, virker til å ha dårlig tid. Han snakker fort og svarer med å undervise meg om b.l.a hygiene, som ikke er relatert til problemstillingen jeg forsøker å formidle. Oppsummerende svarer han til bekymringene mine med å si at jeg selv må forsøke å finne løsninger.

Han forteller hva han gjør underveis i undersøkelsen, men bruker mye faguttrykk og snakker fort. Han har gjort en faglig vurdering, men jeg var ikke noe tryggere i etterkant av timen. Dette var ingen god opplevelse.

Snill og trygg

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Etter forskjellige vurderinger her inne var jeg veldig nervøs for hva jeg kunne forvente. Jeg synes det er veldig vanskelig å dra til gyn og er redd for hele settingen. Sørheim var både snill og trygg og interessert i å lytte, i tillegg til at han var veldig profesjonell og snakket meg gjennom hele undersøkelsen. Anbefales på det sterkeste, ikke bli skremt av negative vurderinger, for det stemmer ikke.

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Svært fornøyd med undersøkelsen her. Han er effektiv, dyktig og informerer på en forståelig måte. Hyggelig og profesjonell.