Gyn Tromsø

Søndre Tollbodgate 7 B 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Gyn Tromsø

Flink og rask

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Jeg syns han var fantastisk flink. Er livredd gynekologer i utgangspunktet grunnet tidligere opplevelser men han fjernet all frykt. Kjente ikke at han holdt på med undersøkelsen engang. Anbefales fra meg iallfall.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Dette var min første gang hos gynekolog. Kom hit for en større undersøkelse. Han var veldig imøtekommende og flink til å svare på spørsmål både før og under undersøkelsen. Opplevde han som meget kunnskapsrik og opptatt av pasienten, følte meg veldig trygg. Drar gjerne hit igjen!

Profesjonell

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Var der for celleprøve. Nils Sørheim var hyggelig. Undersøkelsen gikk fint. Han var profesjonell og effektiv. På spørsmål jeg hadde fikk jeg gode svar.

Rimelig uhyggelig

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Mitt første gyn-besøk var hos Nils, og i starten virket han som en ok mann, men jeg opplevde fort ubehag. Jeg var tydelig på at jeg var nervøs, men han var utålmodig og avfeide dette. Han kommenterte på ting som ikke var relevant for undersøkelsen og jeg følte meg svært ubekvem.

Jeg kom dit med mistanke om hva som var problemet mittbselv, men det virket som at han på forhånd hadde bestemt seg for at vekta mi var skyld i problemene mine. Jeg er forøvrig normalvektig, men han kommenterte stadig at jeg måtte legge om kostholdet og gå ned 5-10 kg før jeg trengte å komme tilbake.

Jeg gikk ut derfra og følte meg forferdelig. Nesten 500 kroner for absolutt ingenting.

Veldig fornøyd

Lege: Nils Sørheim Skrevet

Etter å ha lest forskjellige anmeldelser var jeg litt nervøs for å gå. Ble tatt godt imot og under hele undersøkelsen var han veldig informativ og forklare alt han gjorde slik at jeg skulle føle meg trygg. Veldig fornøyd med både undersøkelse og kommunikasjon!