Stavanger Gynekologi

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Gynekologi

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Anita tar godt vare på pasientene sine, gir god oppfølging og er veldig flink til å utføre undersøkelser/inngrep hvor hun tar seg god tid å imøtekomme dine behov.

Ikke fornøyd

Lege: Eli Smedvig Skrevet

Jeg var hos Eli pga smerter i nedre mageregion og ønsket å ta celleprøve. Har tidligere hatt begynnende celleforandring og ønsker å følge opp dette. Eli kalte meg for feil navn flere ganger og sa at det var unødvendig å ta celleprøve fordi det var bare et drøyt år siden sist. Jeg informerte henne om mine plager, men følte at jeg ble avvist. Jeg var siste pasient den dagen og hun var 30 min forsinket. Lurer på om det hadde noen betydning. Jeg har nå 3 måneder senere fått enda flere plager og vil definitivt ikke gå til henne neste gang! Surt å betale 500kr og ikke få den undersøkelsen en følte behov for! Jeg lurer nå i ettertid på om hun har sett i feil journal når jeg var tilstede pga st hun sa feil fornavn på meg 3 ganger. #Sjekkdeg

Fantastisk opplevelse

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Dette er den dyktigste gynekologen jeg har vært hos. Anbefaler henne på det sterkeste. Hjertevarm, brukte god tid til forklaring, fortåelsesfull, kunnskapsrik..Ja, kunne ramset opp så mangt.

Beste gynekologen i stavanger

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Fantastisk gynekolog. Trygg, empatisk, kunnskapsrik, hyggelig. Forklarer, lytter, og er lett på hånden så undersøkelse og behandling er minst mulig smertefullt. Anbefales.

Trygg og imøtekommende

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Hyggelig, blid og faglig dyktig lege. Hun er snill og imøtekommende og gjør at en føler seg trygg og ivaretatt. Hun sjekker alt grundig og er rask å gi tilbakemelding om prøvesvar.