Stavanger Gynekologi

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Gynekologi

God tid, men lite praktisk informasjon

Lege: Eli Smedvig Skrevet

Eli er en hyggelig dame, som tar seg god tid til meg når jeg er der. Jeg savner likevel praktisk informasjon. Dette har vært gjennomgående, og jeg opplever at det alltid er mye jeg lurer på etter en konsultasjon der.
Så selvom hun er grei, og praten sitter løst, ønsker jeg fakta om min tilstand uoppfordret - slik at jeg slipper å be fastlegen min forklare meg hva gynekologen min har gjort.

Utrolig trygg og enkel å snakke med

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Tok seg tid til å snakke, gjorde en grundig undersøkelse av det jeg følte var problemet. Følte jeg ble tatt 100% på alvor. Anbefaler henne på det sterkeste. Ekstra pluss med online booking.

Takknemlig!

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Mitt forrige møte med gynekolog var så traumatiserende at jeg denne gangen grudde meg voldsomt. Jeg fortalte Anita kort om hvordan jeg ble behandlet av forrige lege, og ble møtt med forståelse og omsorg. Undersøkelsen ble hos Anita gjort svært profesjonelt, og på tross av tre-fire nærsyncoper følte jeg meg trygg og ivaretatt gjennom hele seansen. Jeg bor egentlig i Oslo, men kan finne på å reise til Stavanger om to år for neste kontroll. Fantastisk takknemlig for en god erfaring. Denne legen er svært omsorgsfull, interessert og profesjonell i sitt arbeid.

For en service!

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Veldig fornøyd etter besøk hos Anita. Hun praktiserer det de fleste fastleger mangler service, gikk ut fra timen med følelsen av at hun tar det lille steget ekstra for å hjelpe deg.
Anbefaler på det sterkeste!!

Skjønneste legen!

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Var hos Anita Steinbakk igår, jeg var redd, jeg var ubekvem og hadde grudd meg for legetimen...

Det gikk over med en gang jeg kom inn på kontoret. Anita Steinbakk var tryggheten selv, mild, hadde humor (viktig for meg) forsiktig under undersøkelsen og etter mitt hode superflink og grundig.

Kommer ikke til å grue meg for dette igjen!