Stavanger Gynekologi

Telefonnummer51 58 23 0051 58 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Gynekologi

Trygg og forståelsesfull

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Vært her ifbm med utredelse av barnløshet, og senere for ultralyd under svangerskapet. Rask til å henvise videre når det viste seg nødvendig, viste stor forståelse og sympati for situasjonen vi var i.

Fantastisk dame

Lege: Eli Smedvig Skrevet

Jeg føler meg utrolig ivaretatt hos Eli. Har vært hos henne flere ganger og sitter igjen med samme følelse etter hvert besøk. Foor ei koselig dame og dyktig gynekolog. Hun forklarer og tar seg tid til litt ekstra smalltalk.

Ekstremt dårlig service

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Utrolig dårlig service, vanskelig å komme i kontakt med legekontoret, de tar ikke telefonen og når de tar den klarer de ikke å hjelpe.

Imøtekommende

Lege: Eli Smedvig Skrevet

Eli er helt fantastisk på alle måter! Hun er imøtekommende, hun bryr seg, hun lytter og snakker slik at det er behagelig besøk og hun er enormt kunnskapsrik.
Jeg har blitt fulgt opp av henne i svangerskap, og føler meg kjempetrygg på hvert eneste besøk :)
Hun vet virkelig hva hun driver med, har vært overlege på føden før, og hun viser hun brenner for faget sitt!!

Fantastisk lege!

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Rolig å behagelig, god tid hadde hun, å flink å forklare underveis! Undersøkelsen gikk heilt fint, å hun henviste meg videre til operasjon!
Tusen takk for hjelpen!