Stavanger Gynekologi

Tlf: 51 58 23 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stavanger Gynekologi

Fantastisk lege!

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Rolig å behagelig, god tid hadde hun, å flink å forklare underveis! Undersøkelsen gikk heilt fint, å hun henviste meg videre til operasjon!
Tusen takk for hjelpen!

Veldig fornøyd

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Anita er en veldig rolig og støttende dame som gir et godt inntrykk av trygghet og kunnskap. Kan definitivt anbefale henne til alle!

omsorgsfull og varm

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Jeg var veldig bekymret for om jeg kunne være steril på grunn av en livmorhalsbetennelse jeg hadde fått påvist tidligere. Hun var ærlig og sa at det var en viss sannsynlighet for dette. Under undersøkelsen fikk hun meg til å slappe godt av og hun hun tok seg til til å se på ultralydbildene og forklare for meg hva det var hun så på skjermen, og med dette sa hun at jeg trolig neppe var steril. Hun tok virkelig mine bekymringer på alvor og jeg følte meg god ivaretatt og hun lyttet ordentlig på det jeg hadde å si.

Jeg hadde også mange ting jeg lurte på, og jeg følte ikke at noen spørsmål var dumme med henne, eller at hun ikke gadd å høre på. Hun er rett og slett den mest omsorsfulle, varme og forståelsesfulle gynekologen jeg har gått til. Andbefales på det varmeste.

God tid, men lite praktisk informasjon

Lege: Eli Smedvig Skrevet

Eli er en hyggelig dame, som tar seg god tid til meg når jeg er der. Jeg savner likevel praktisk informasjon. Dette har vært gjennomgående, og jeg opplever at det alltid er mye jeg lurer på etter en konsultasjon der.
Så selvom hun er grei, og praten sitter løst, ønsker jeg fakta om min tilstand uoppfordret - slik at jeg slipper å be fastlegen min forklare meg hva gynekologen min har gjort.

Utrolig trygg og enkel å snakke med

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Tok seg tid til å snakke, gjorde en grundig undersøkelse av det jeg følte var problemet. Følte jeg ble tatt 100% på alvor. Anbefaler henne på det sterkeste. Ekstra pluss med online booking.