Stavanger Gynekologi

Telefonnummer51 58 23 0051 58 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Gynekologi

Beste gynekologen i stavanger

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Fantastisk gynekolog. Trygg, empatisk, kunnskapsrik, hyggelig. Forklarer, lytter, og er lett på hånden så undersøkelse og behandling er minst mulig smertefullt. Anbefales.

Trygg og imøtekommende

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Hyggelig, blid og faglig dyktig lege. Hun er snill og imøtekommende og gjør at en føler seg trygg og ivaretatt. Hun sjekker alt grundig og er rask å gi tilbakemelding om prøvesvar.

Dyktig

Lege: Eli Smedvig Skrevet

Dette er en dyktig og lyttende lege. Hun svarer godt og foreståelig på spørsmål. Det andre leger ikke har fått til eller kunnet svare på klarer alltid hun å finne ut av. Håper hun jobber mange år til !!

Trygg og forståelsesfull

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Vært her ifbm med utredelse av barnløshet, og senere for ultralyd under svangerskapet. Rask til å henvise videre når det viste seg nødvendig, viste stor forståelse og sympati for situasjonen vi var i.

Fantastisk dame

Lege: Eli Smedvig Skrevet

Jeg føler meg utrolig ivaretatt hos Eli. Har vært hos henne flere ganger og sitter igjen med samme følelse etter hvert besøk. Foor ei koselig dame og dyktig gynekolog. Hun forklarer og tar seg tid til litt ekstra smalltalk.