Stavanger Gynekologi

Telefonnummer51 58 23 0051 58 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Gynekologi

Imøtekommende

Lege: Eli Smedvig Skrevet

Eli er helt fantastisk på alle måter! Hun er imøtekommende, hun bryr seg, hun lytter og snakker slik at det er behagelig besøk og hun er enormt kunnskapsrik.
Jeg har blitt fulgt opp av henne i svangerskap, og føler meg kjempetrygg på hvert eneste besøk :)
Hun vet virkelig hva hun driver med, har vært overlege på føden før, og hun viser hun brenner for faget sitt!!

Fantastisk lege!

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Rolig å behagelig, god tid hadde hun, å flink å forklare underveis! Undersøkelsen gikk heilt fint, å hun henviste meg videre til operasjon!
Tusen takk for hjelpen!

Veldig fornøyd

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Anita er en veldig rolig og støttende dame som gir et godt inntrykk av trygghet og kunnskap. Kan definitivt anbefale henne til alle!

omsorgsfull og varm

Lege: Anita Steinbakk Skrevet

Jeg var veldig bekymret for om jeg kunne være steril på grunn av en livmorhalsbetennelse jeg hadde fått påvist tidligere. Hun var ærlig og sa at det var en viss sannsynlighet for dette. Under undersøkelsen fikk hun meg til å slappe godt av og hun hun tok seg til til å se på ultralydbildene og forklare for meg hva det var hun så på skjermen, og med dette sa hun at jeg trolig neppe var steril. Hun tok virkelig mine bekymringer på alvor og jeg følte meg god ivaretatt og hun lyttet ordentlig på det jeg hadde å si.

Jeg hadde også mange ting jeg lurte på, og jeg følte ikke at noen spørsmål var dumme med henne, eller at hun ikke gadd å høre på. Hun er rett og slett den mest omsorsfulle, varme og forståelsesfulle gynekologen jeg har gått til. Andbefales på det varmeste.

God tid, men lite praktisk informasjon

Lege: Eli Smedvig Skrevet

Eli er en hyggelig dame, som tar seg god tid til meg når jeg er der. Jeg savner likevel praktisk informasjon. Dette har vært gjennomgående, og jeg opplever at det alltid er mye jeg lurer på etter en konsultasjon der.
Så selvom hun er grei, og praten sitter løst, ønsker jeg fakta om min tilstand uoppfordret - slik at jeg slipper å be fastlegen min forklare meg hva gynekologen min har gjort.