GMS, Legekontoret

Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av GMS, Legekontoret

ubehagelig

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

aldri noen gang har jeg opplevd en så ubehagelig undersøkelse som det her. hun er særdeles opptatt av utsende til pasient, og prater negativt om det istedet for å holde seg til saken man er der for. aldri aldri mer skal jeg dit

Meget misfornøyd

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Anbefaler ingen å dra hit! Utrolig uinteressert og ukoselig dame. Avbryter når man prøver å si noe. Kjefter, og tar seg ikke tid til kundene sine. Værste gynekologen jeg har vært hos! Utrolig misfornøyd.

For en fantastisk lege!

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Meget fornøyd med min siste time hos denne gynekologen. Hun lyttet på meg. Kan ikke si det samme om andre legene jeg har vært hos.

Professjonell, hyggelig.

Dikting og kompetent lege

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Hun er en dyktig lege. Hun tar seg god tid til å forklare, svarer godt på spørsmål, gir gode råd og får deg til å føle seg trygg når man skal ta en underlivsundersøkelse. Hun engasjerer seg veldig for å hjelpe deg. Anbefales til alle.

Kjempelege!

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Grudde meg på forhånd, men det var det ingen grunn til. Hun var veldig dyktig og hensynsfull. Følte at hun tok seg god tid før og under undersøkelsen og var grundig. Ble godt ivaretatt og fikk hjelp med problem jeg ikke har fått av min egen fastlege. Kan trygt anbefale denne legen til andre.