GMS, Legekontoret

Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av GMS, Legekontoret

Meget misfornøyd

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Anbefaler ingen å dra hit! Utrolig uinteressert og ukoselig dame. Avbryter når man prøver å si noe. Kjefter, og tar seg ikke tid til kundene sine. Værste gynekologen jeg har vært hos! Utrolig misfornøyd.

For en fantastisk lege!

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Meget fornøyd med min siste time hos denne gynekologen. Hun lyttet på meg. Kan ikke si det samme om andre legene jeg har vært hos.

Professjonell, hyggelig.

Dikting og kompetent lege

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Hun er en dyktig lege. Hun tar seg god tid til å forklare, svarer godt på spørsmål, gir gode råd og får deg til å føle seg trygg når man skal ta en underlivsundersøkelse. Hun engasjerer seg veldig for å hjelpe deg. Anbefales til alle.

Kjempelege!

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Grudde meg på forhånd, men det var det ingen grunn til. Hun var veldig dyktig og hensynsfull. Følte at hun tok seg god tid før og under undersøkelsen og var grundig. Ble godt ivaretatt og fikk hjelp med problem jeg ikke har fått av min egen fastlege. Kan trygt anbefale denne legen til andre.

Dette er den beste gynekologen jeg har vært hos.

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Dette er den beste gynekologen jeg har vært hos. Hun er flink til å lytte, tar sin tid med pasienten. Hyggelig, faglig svært dyktig. Behagelig ved undersøkelse. Anbefaler på det varmeste.
Slet med å bli gravid i 5 år! Jeg har forsøkt 3 gynekologer, og alle 3 klarte ikke å stille diagnose! Min venninne anbefalte NS. Til den første konsultasjonen kom jeg gråtende. Jeg fikk mye forståelse for det jeg har vært gjennom! Dr. Svanadze var den første legen som tok mine plager på alvor!!! Jeg må takke henne for at jeg har blitt mor! Hun har også åpnet en ny klinikk ikke for lenge siden, fint lokale!