GMS, Legekontoret

Trondheimsveien 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av GMS, Legekontoret

For en fantastisk lege!

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Meget fornøyd med min siste time hos denne gynekologen. Hun lyttet på meg. Kan ikke si det samme om andre legene jeg har vært hos.

Professjonell, hyggelig.

Dikting og kompetent lege

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Hun er en dyktig lege. Hun tar seg god tid til å forklare, svarer godt på spørsmål, gir gode råd og får deg til å føle seg trygg når man skal ta en underlivsundersøkelse. Hun engasjerer seg veldig for å hjelpe deg. Anbefales til alle.

Kjempelege!

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Grudde meg på forhånd, men det var det ingen grunn til. Hun var veldig dyktig og hensynsfull. Følte at hun tok seg god tid før og under undersøkelsen og var grundig. Ble godt ivaretatt og fikk hjelp med problem jeg ikke har fått av min egen fastlege. Kan trygt anbefale denne legen til andre.

Dette er den beste gynekologen jeg har vært hos.

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Dette er den beste gynekologen jeg har vært hos. Hun er flink til å lytte, tar sin tid med pasienten. Hyggelig, faglig svært dyktig. Behagelig ved undersøkelse. Anbefaler på det varmeste.
Slet med å bli gravid i 5 år! Jeg har forsøkt 3 gynekologer, og alle 3 klarte ikke å stille diagnose! Min venninne anbefalte NS. Til den første konsultasjonen kom jeg gråtende. Jeg fikk mye forståelse for det jeg har vært gjennom! Dr. Svanadze var den første legen som tok mine plager på alvor!!! Jeg må takke henne for at jeg har blitt mor! Hun har også åpnet en ny klinikk ikke for lenge siden, fint lokale!

Uprofesjonell og ubehagelig

Lege: Nargiza Svanadze Skrevet

Kom forsent 10 min(står feil adresse på nettsiden), ble møtt med " himleøyner" og ironiske svar, en meget ubehagelig opplevelse for ei jente på 18 som hadde gruet seg til sin førere time hos gynekolog. Konfronterte med at det stod feil adresse på nettsiden og at den er misvisende, men resepsjon og nektet for dette, " trondheimsveien 60" er ikke korrekt og skiftet lokale 1 januar, legen himlet med øyene når det ble fortalt at siden ikke har oppdatert til ny adresse, dette nektet legen for. Noe det per dags dato 23.06.16 fortsatt ikke er oppdatert.

Meget misfornøyd,uprofesjonell behandling med lite selvinnsikt og lite forståelse for kundebehandling. Skal aldri hit igjen, ta mitt råd og styr unna en slik ubehagelig lege.