Elvebredden Gynekologipraksis

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Gynekologipraksis

Kristin kurerer angst!

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Jeg har alltid vært ekstremt redd når det kommer til gynekologisk undersøkelse, i tillegg til at jeg har noen erfaringer som har gitt meg traumer. Derfor var jeg fryktelig redd. Men Kristin er rolig, faglig dyktig og har spekel i alle former og fasonger. Hun er også varsom, hyggelig og forklarer alt hun gjør først. Omgivelsene var varme og trivelige, og jeg følte meg bare trygg. Gikk ut derfra med kurert angst og var kjempestolt og lykkelig over en fin undersøkelse, som jeg har drøyd i over to år. Kommer til å gå hit igjen, i tillegg til å anbefale henne til alle jeg kjenner, som trenger en god gynekolog. I tillegg stort pluss for fantastisk service i resepsjonen.

Godt ivaretatt

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Følte meg godt ivaretatt. Hun tok seg god tid til å høre problemstillingen, virket forståelsesfull og forklarte grundig hva hun gjorde og hvorfor. Kan varmt anbefales.

Dårlig opplevelse

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde lest vurderingene av denne gynekologen før jeg hadde gått hos henne, da kunne jeg ha funnet noen andre istedenfor. Kleggetveit hadde en arrogant og nedlatende holdning. Følte meg til bry. Jeg hadde noen spørsmål, men de ble bagatellisert og nesten latterliggjort. Følelse av dårlig tid. Selve GU var unnagjort på 3 minutter. Røff behandling og lite informasjon underveis. Sikkert en dyktig gynekolog faglig, men ikke god til pasientkontakt.
Anbefaler ikke denne gynekologen!

Veldig koselig og imøtekommende

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Opplever henne som en god gynekolog og imøtekommende. Veldig god kjemi mellom oss. Anbefaler henne 👍

Vennlig, behagelig og profesjonell

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Behagelig og vennlig, profesjonell og dyktig. Lytter og er løsningsorientert, foreslår andre løsninger når ting ikke er optimalt. Fremoverlent. Takknemlig for å ha en gynekolog som henne.