Elvebredden Gynekologipraksis

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Gynekologipraksis

En fullkommen dame

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Helt super, og så lett å snakke med. Hun forstod meg fullt ut og gav meg akkurat den hjelpen jeg trengte!

Trygg og god

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i de dårlige opplevelsene som er skrevet om her. Når jeg var inne tok hun seg tid til å forklare hva hun skulle gjøre før jeg satt meg i stolen, også forklarte hun også underveis. Hun var forsiktig, og i tillegg viste til hva hun så på, og forsikret meg underveis at alt så bra ut!

Følte meg trygg, hun hørte på bekymringene mine, og hun svarte godt på alle spørsmålene jeg hadde.

Behagelig og forståelsesfull

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Fantastisk lege som ser og lytter. Gode forklaringer, en svært fin opplevelse. Så flott det er å endelig komme til noen som tar seg tid. Anbefales på det varmeste!

Har legen din henvist deg dit, snakk med legen!

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Snakk om dårlig tid; jeg fikk ikke sitte i stolen under utspørringen engang! Når hun var ferdig med alle sine spørsmål, håpte jeg at jeg kunne spørre litt selv - noe "vi" ikke hadde tid til. Dermed var det bare å kaste meg inn på do (for det var noe jeg tydeligvis måtte gjøre ifølge dama som ikke visste at jeg hadde gått på do 3-4 minutter før og ikke lot meg si det uten å kaste bort dyrbar tid), ut til rommet igjen, ta av seg bukser og undertøy - uten skjerm av noe slag - og dermed høre "prøv å slappe av". Aldri har jeg opplevd å måtte bite tennene sammen gjennom en hel undersøkelse, fra skrapingen til det tidspunktet hun mente at bedøvelsen skulle virket (men ikke gjorde) mens hun ventet utålmodig på at jeg sa det var greit. Jeg pinte meg gjennom 3 "klipp", uten at bedøvelsen fungerte, samtidig som jeg ble fortalt om å slappe av av en stressa gynekolog med dårlig tid. Etter dette kom klærne på rimelig raskt, og jeg ut av kontoret enda raskere. Denne gangen måtte jeg spørre om en faktura å ta med meg hjem, og til dette kikker resepsjonisten på meg over brillene og spør; 'har du ikke penger?'.
Så; på toppen av kransekaka, slet jeg hele dagen med liknende menssmerter til tross for at min mensturasjon var over over ei uke siden.

Så damer, og forsåvidt herrer; hvis legen henviser deg til Elvebredden, be legen om å henvise deg til noe annet sted. Spar degselv mye smerte og stress!

Trygg og omsorgsfull

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Kristin ser pasienten. Hun er forsiktig når hun utfører prosedyrer og forklarer underveis. Anbefales på det sterkeste