Jørgen Vik

Tlf: 38 10 26 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Jørgen Vik

Trygg lege

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Trygg og beroligende lege som tae pasienter på alvor, om det er svangerskap, vanlig helsesjekk osv.

Veldig naturlig og hverdagslig.

De beste

Lege: Jørgen Vik Skrevet

En som har fulgt meg opp i den lange, tunge veien til å få familie. En som er utrolig profesjonell, empatisk og dyktig, en jeg virkelig ikke ville vært foruten i denne situasjonen. Resten av staben er også ekstremt dyktige og hyggelige, som tar seg tid til deg og husker deg hvis du må inn flere ganger. TAKK!

Utrolig flink

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Super fornøyd med Jørgen Vik. Du merker han bryr seg, og han er flink til å forklare prosessen. Anbefales!

Alle leger skulle vært som Vik.

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Som sikkert mange andre, gruet jeg meg til å gå til gynekolog. Men han er så forståelsesfull og imøtekommende, forklarer og svarer så jeg forstår uten å bruke "legespråk". Anbefales absolutt 😊

Den beste legen jeg har møtt

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Han tok meg seriøst, og gav meg all den hjelpen jeg trengte med en gang. veldig hyggelig og var flink til å berolige meg.

Fantastisk!

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Dette er den beste gynekologen jeg har hatt. Veldig hyggelig, rolig, skånsom og kunnskapsrik :) Veldig hjelpsom ifht barnløshet <3

Den beste hjelpen du kan få på Sørlandet.

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Veldig hyggelig, kunnskapsrik mann, veldig lett å få time, hjelper så langt han får til, bra pris, tålmodig, har godt samarbeid med fertilitetsklinikken maigaard i Aarhus.

Dyktig lege, anbefales på det sterkeste

Faglig dykt
Behagelig og rolig lege, som informerer veldig bra. Du føler deg godt ivaretatt og han er flink til å lytte og informere
Anbefales på det sterkeste

Dyktig - anbefales på det sterkeste

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Dyktig, god til å kommunisere underveis i undersøkelser og utredning. Lytter til pasienten. Får time raskt. Kan spesielt anbefales til oppfølging ved ivf og graviditet.

Dyktig, vennlig og lyttende

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Anbefaler gjerne denne legen til andre. Kan sitt fag og er god på kommunikasjon. Pragmatisk og løsningorientert. Han utstråler trygghet. Kjøretid på opp mot halvannen time for å komme til en god fagperson reduserer ikke ønsket om å bruke legen.

Veldig dyktig

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Tar seg god tid og hører på deg, og du får veldig god hjelp, jeg har fått mye god oppfølging , anbefaler denne legen på det sterkeste

Dyktig!

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Dette er en lege som virkelig kan sitt felt. Han er faglig dyktig, tar seg tid til å høre på deg. Han følger godt opp, og man føler seg ivaretatt.

Veldig dyktig gynekolog

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Kunne ikke fått bedre lege Tar seg god tid og forklarer hva han gjør Dr Vik er blid og imøtekommende Føler meg i trygge hender

veldig fornøyd

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Ble tatt godt i mot. Fikk meg til å slappe av. Han er kunnskapsrik og flink til å kommunisere.

Fantastisk

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Meget fornøyd med Jørgen. Han forklarer og forteller, godt å tar seg god tid og Han hører på hva du har å si.
Jeg kjører gjerne 1time for å komme til han istedenfor å bruke noen her i nærheten. Han kan jobben sin.