Jørgen Vik

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Jørgen Vik

Celleprøve

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Før undersøkelsen ga jeg beskjed om at jeg hadde hatt en dårlig opplevelse tidligere på sykehuset og at jeg gruet meg! Undersøkelsen var utrolig unehagelig, han begynte undersøkelsen uten å forklare eller gi beskjed. Jeg stokk og det var utrolig vondt så han byttet utstyr, jeg måtte avbryte etter prøven og ønsket ikke resten av undersøkelsen utført! Han var også veldig sikker på at jeg hadde pcos pga problem med kviser tidligere. Har ingen andre symptomer på pcos men følte han var ganske sikker på at jeg hadde det! Det var ikke derfor jeg var der.

Grundige og dyktig gynekolog

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Jørgen Vik er en grundig og dyktig gynekolog. Han har forståelse for ulike situasjoner man er i og han er lett å prate med. Får alltid god oppfølging hos han. Har vært der mange ganger på grunn av prøverørsforsøk.

Trygg og god

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Jeg gruer meg aldri til å gå til gynekolog, men om du gjør så er dette et trygt valg. Han er utrolig forsiktig, grundig og lytter. Aldri blitt behandlet så godt noen gang. Følte meg litt som en prinsesse da jeg gikk ut, tross situasjonen man er i. Ord kan ikke forklare. Så anbefaler Jørgen Vik uten å blunke.

Utrolig betryggende og flink

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Gruet meg veldig til denne timen, både fordi jeg skulle ha en ny gynekolog og fordi jeg skulle sette inn spiral. Noe jeg har fått høre er forferdelig vondt.
Jørgen var veldig forståelsesfull og forklarte meg hele tiden hva vi skulle gjøre med et hverdagslig språk. Min opplevelse av å sette inn spiral var ikke i nærheten av så vondt som jeg hadde sett for meg. Veldig fornøyd med Jørgen som gynekolog. Definitivt den beste jeg har hatt!

spesialist hos damesykdommer

Lege: Jørgen Vik Skrevet

jeg var livredd å komme første gang til mann gynekolog. Men Jørgen var spesialist fra største bokstaver.
Jeg har PCOS og tenkt at det er umulig å bli gravid. Med Jørgens kunnskap , hjelp jeg har en fint et år gammel gutt :)
anbefaler 110%