Jørgen Vik

Telefonnummer38 10 26 0038 10 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gt. 81 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Jørgen Vik

spesialist hos damesykdommer

Lege: Jørgen Vik Skrevet

jeg var livredd å komme første gang til mann gynekolog. Men Jørgen var spesialist fra største bokstaver.
Jeg har PCOS og tenkt at det er umulig å bli gravid. Med Jørgens kunnskap , hjelp jeg har en fint et år gammel gutt :)
anbefaler 110%

Trygg, effektiv og ryddig.

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Gruet meg veldig til å gå til gynekolog. Men sitter igjen med en veldig positiv opplevelse etter å ha vært hos Jørgen.
Utførte undersøkelsen raskt og effektivt samtidig som han informerte underveis. Vil virkelig anbefale han til alle kvinner som gruer seg til underliv undersøkelser.

Kunnskapsrik, effektiv og trygg

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Meget dyktig lege. Kunnskapsrik, ufattelig effektiv og dyktig. Man føler seg godt tatt imot, man føler seg veldig trygg og godt behandlet. Han gjør ting skikkelig og grundig. En gynekolog jeg kan anbefale på det tryggeste!

Ubehagelig og lite empati

Ingen forståelse og kom
Med masse dumme forslag, lite empati. Ønsket behandling etter langvarig plage, mente jeg bare burde fortsette på det som ikke har hjulpet meg i over ett år.

Trygg lege

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Trygg og beroligende lege som tae pasienter på alvor, om det er svangerskap, vanlig helsesjekk osv.

Veldig naturlig og hverdagslig.