Jørgen Vik

Dronningens gt. 81 4608 Kristiansand S
Tlf: 38 10 26 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Jørgen Vik

Trygg, effektiv og ryddig.

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Gruet meg veldig til å gå til gynekolog. Men sitter igjen med en veldig positiv opplevelse etter å ha vært hos Jørgen.
Utførte undersøkelsen raskt og effektivt samtidig som han informerte underveis. Vil virkelig anbefale han til alle kvinner som gruer seg til underliv undersøkelser.

Kunnskapsrik, effektiv og trygg

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Meget dyktig lege. Kunnskapsrik, ufattelig effektiv og dyktig. Man føler seg godt tatt imot, man føler seg veldig trygg og godt behandlet. Han gjør ting skikkelig og grundig. En gynekolog jeg kan anbefale på det tryggeste!

Ubehagelig og lite empati

Ingen forståelse og kom
Med masse dumme forslag, lite empati. Ønsket behandling etter langvarig plage, mente jeg bare burde fortsette på det som ikke har hjulpet meg i over ett år.

Trygg lege

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Trygg og beroligende lege som tae pasienter på alvor, om det er svangerskap, vanlig helsesjekk osv.

Veldig naturlig og hverdagslig.

De beste

Lege: Jørgen Vik Skrevet

En som har fulgt meg opp i den lange, tunge veien til å få familie. En som er utrolig profesjonell, empatisk og dyktig, en jeg virkelig ikke ville vært foruten i denne situasjonen. Resten av staben er også ekstremt dyktige og hyggelige, som tar seg tid til deg og husker deg hvis du må inn flere ganger. TAKK!

Utrolig flink

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Super fornøyd med Jørgen Vik. Du merker han bryr seg, og han er flink til å forklare prosessen. Anbefales!

Alle leger skulle vært som Vik.

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Som sikkert mange andre, gruet jeg meg til å gå til gynekolog. Men han er så forståelsesfull og imøtekommende, forklarer og svarer så jeg forstår uten å bruke "legespråk". Anbefales absolutt 😊

Den beste legen jeg har møtt

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Han tok meg seriøst, og gav meg all den hjelpen jeg trengte med en gang. veldig hyggelig og var flink til å berolige meg.

Fantastisk!

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Dette er den beste gynekologen jeg har hatt. Veldig hyggelig, rolig, skånsom og kunnskapsrik :) Veldig hjelpsom ifht barnløshet <3

Den beste hjelpen du kan få på Sørlandet.

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Veldig hyggelig, kunnskapsrik mann, veldig lett å få time, hjelper så langt han får til, bra pris, tålmodig, har godt samarbeid med fertilitetsklinikken maigaard i Aarhus.

Dyktig lege, anbefales på det sterkeste

Faglig dykt
Behagelig og rolig lege, som informerer veldig bra. Du føler deg godt ivaretatt og han er flink til å lytte og informere
Anbefales på det sterkeste

Dyktig - anbefales på det sterkeste

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Dyktig, god til å kommunisere underveis i undersøkelser og utredning. Lytter til pasienten. Får time raskt. Kan spesielt anbefales til oppfølging ved ivf og graviditet.

Dyktig, vennlig og lyttende

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Anbefaler gjerne denne legen til andre. Kan sitt fag og er god på kommunikasjon. Pragmatisk og løsningorientert. Han utstråler trygghet. Kjøretid på opp mot halvannen time for å komme til en god fagperson reduserer ikke ønsket om å bruke legen.

Veldig dyktig

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Tar seg god tid og hører på deg, og du får veldig god hjelp, jeg har fått mye god oppfølging , anbefaler denne legen på det sterkeste

Dyktig!

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Dette er en lege som virkelig kan sitt felt. Han er faglig dyktig, tar seg tid til å høre på deg. Han følger godt opp, og man føler seg ivaretatt.

Veldig dyktig gynekolog

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Kunne ikke fått bedre lege Tar seg god tid og forklarer hva han gjør Dr Vik er blid og imøtekommende Føler meg i trygge hender

veldig fornøyd

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Ble tatt godt i mot. Fikk meg til å slappe av. Han er kunnskapsrik og flink til å kommunisere.

Fantastisk

Lege: Jørgen Vik Skrevet

Meget fornøyd med Jørgen. Han forklarer og forteller, godt å tar seg god tid og Han hører på hva du har å si.
Jeg kjører gjerne 1time for å komme til han istedenfor å bruke noen her i nærheten. Han kan jobben sin.