Nina Willumsen

Nedre Storgt. 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

En fornøyd pasienten

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i de tidligere beskrivelsene. Jeg har bare positive erfaringer med besøk hos henne.

Lite profesjonell

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Hun stresser, tar seg ikke tid til pasienten, forteller ikke hva hun skal gjøre, og det var en veldig vond undersøkelse. Uforsiktig og hardhendt. Slenger ut meget uprofesjonelle kommentarer. Hun har null forståelse.

Forsinkelse

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Jeg har vart hos henne 4 ganger i siste et år . Hun var forsinket hvergang . Tror ikke skal ha time fra henne neste gang . Synes hjelper ikke så mye for spørsmål men Kanskje flink med prøver og sånn .

Elendig oppfølging

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Gjentatte ganger har oppfølgingen vært fraværende, måtte avbryte hormonbehandling og oppstart av IVF pga gjentatte avbestillinger av time fra lege. Vikar satt inn uten varsling, forsinkelser og lite konkret faglig informasjon.

mye fravær og avvisende oppførsel

Lege: Nina Willumsen Skrevet

kan bare legge meg til rekken under, mye avbestilling av timeavtaler pga sykdom (3 det siste året) og nye timer blir satt opp langt senere da selvsagt alle andre blir flyttet også. Jeg har hatt Willumsen lenge da jeg oppfatter henne som flink, men det har nå gått over til at hun virker irritabel og fraværende når jeg først får timen jeg har ventet på. De siste gangene direkte frekk noe som ikke passer seg når man er i en sårbar situasjon i gynekolog stolen. Køene er ekstreme, og hele stedet bærer preg av å være overbelastet. Det er flott med den kompteansen hun innehar, men når hun ikke har tid til å følge opp skikkelig og når du først får time blir møtt med avvisning og en lite hyggelig lege så forsvinner hele poenget med å velge en faglig flink. Det er så og si umulig å få satt opp time (telefon kun åpen 2 timer om dagen) og øvrig personale er langt fra hyggelige hvis du først oppnår kontakt.