Nina Willumsen

Nedre Storgt. 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Skinnet kan bedra.

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Jeg har vært hos willumsen i mange år med hyppige undersøkelser. Jeg har alltid følt at jeg har blitt tatt godt imot og at undersøkelsene har vært bra. Hun har alltid forklart mye men ofte den samme forklaringen og at hun har kontroll på situasjonen. Prøvesvarene som jeg fikk hjem i postkassen var alltid lite forklarende og skapte mye uro og bekymring hos meg etter jeg googlet hva prøveresultatene faktisk innebar. Min oppriktige bekymring for dette ble aldri tatt godt imot og hun svarte at hun hadde kontroll. Men dette er faktisk MITT liv og min sykdom. Saken var at mine resultater var veldig varrierende. Først harmløse så alvorlige, så tilbake til start også alvorlig igjen. JEG følte ikke at hun hadde kontroll på situasjonen og når hun ikke hørte min bekymring etter så mange år, kontaktet jeg min fastlege for hjelp. Dette resulterte i en time hos willumsen hvor jeg ble refset opp og ned og hun sa at dette var en barnslig oppførsel og at hun ikke hadde tid til dette TULLET her.. jeg forlot kontoret sjokkert og i full gråt over refsen jeg akkurat hadde mottatt. jeg hadde håpet at dette ville få henne til å forstå min bekymring men den snille, dyktige gynekologen viste sitt sanne jeg. Skinnet kan virkelig bedra.

Arrogant og upresis

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Har vært hos denne legen 5 ganger de siste 2 årene. Hun har vært betydelig forsinket alle gangene, 2 ganger godt over 1 time. Når du først slipper inn virker hun svært arrogant og uhøflig. Utover dette virker hun faglig dyktig, og gjør en tilfredsstillende jobb.

Fantastisk, dyktig, lytter, forklarer og tar seg god tid

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Jeg har ventet i 5 måneder på denne timen, men det var vel verdt å vente på. Etter fjerning av eggstokker har jeg slitt mye, prøvd mange hormonerstatninger, og vært hos flere gynekologer. Dette er første gang jeg er hos en lege som forstår sammenhengen. Jeg hadde med noen testsvar fra andre leger, og bare ut i fra å lese dem kunne hun fortelle meg langt mer enn hva de andre legene min har klart å lese ut av dem. Og ut i fra de svarene fortalte hun meg hvordan hun antok at jeg hadde det, og det var helt riktige antagelser. Hun forklarte sammenhengen, og årsak. Og hun mente hun kunne hjelpe med en bedre hormonmiks. Hun fremstår som dyktig, erfaren, oppdatert innen det siste innen hormonhelse. Hun var hyggelig, profesjonell, rett på sak, forsiktig da hun foretok gynekologisk undersøkelse. Hun ga meg den tiden det tok å forklare et komplekst "sykdomsbilde".

mye fraværende fra jobb

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Willumsen er mye borte fra arbeidet, avbestiller timer og følger ikke opp arbeid som skal gjøres mellom timene. Faglig dyktig, men heller ingen vikar som gjør at du som pasient egentlig ikke får noe tilbud. Beklageligvis.

Første gang jeg opplever å bli tatt på alvor

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Dr. Willumsen er faglig dyktig; hun tar seg tid til å forklare og er løsningsfokusert. Det er første gang jeg opplever å bli tatt på alvor i helsesystemet! Hun er god på å se pasienten og er ydmyk i sin fremtoning. Fantastisk dame som virkelig brenner for kvinners helse.
Det er litt ventetid på timer, men det er jo fordi hun er så populær:)! Vel verdt å vente på:)!