Anne Lise Windstad

Brattørkaia 11 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Anne Lise Windstad

Lite grundig undersøkelse og stresset

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Forsinket i opp mot en time, forklare ingenting av hva hun gjorde og var veldig stresset. Fikk inntrykk av at hun ville bli fortest mulig ferdig for å ta lunsj. Hadde noen spørsmål i forhold til grunnen til at jeg var henvist, men fikk ikke svar på noe..

Veldig dyktig

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Har gruet for GU-undersøkelse,og utsatt det i årevis, Fikk anbefalt Winstad av ei venninne, En veldig dyktig og behagelig lege,som fikk meg til å slappe av med en gang jeg kom inn døra ,Hun forklarte og lyttet, Undersøkelsen var fort gjort, Anbefales

Fantastisk!

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Etter å ha hørt en del historier om å ta vevsprøver, grudde jeg meg forferdelig til denne undersøkelsen, i og med at jeg har svært lav smerteterskel..
Anne Lise tok seg god tid til en prat før undersøkelsen, forklarte hva hun skulle gjøre og jeg følte meg straks lettet, trygg og ivaretatt.
Undersøkelsen varte i noen få minutter og jeg kjente knapt hva som foregikk:)
Dette var virkelig ikke noe å grue seg til!

Profesjonell og empatisk!

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Har bare gode ord å si om Anne. Som voldtekts utsatt i tenårene, var det veldig tøft å skulle gjennomføre en GU. Følte meg veldig trygg og ivaretatt fra det øyeblikket jeg satte mine ben på kontoret.

Hun forklarte trinn for trinn hva hun gjorde og hvilke instrumenter hun tok i bruk, samt at hun betrygget meg på at det var helt ok å ta en pause i undersøkelsen hvis ting ble for tøffe. Jeg er veldig fornøyd og anbefaler henne gjerne videre!

Veldig dyktig lege!

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Hun tar seg god tid til å forklare, svarer godt på spørsmål, gir gode råd og får deg til å føle seg trygg når man skal ta en underlivsundersøkelse. Anbefales til alle, særlig de som kanskje er litt skeptiske til å dra til gynekolog! :)