Anne Lise Windstad

Tlf: 73 53 21 65 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Anne Lise Windstad

Følte meg trygg

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Var min første gynekologiske undersøkelse, og et problem jeg syntes var pinlig. Hun opptrådte rolig og fikk meg til å føle meg trygg. Tok seg god tid og en grundig undersøkelse ble utført.
Fikk time ganske fort da de hadde en avbestilling.

Profesjonell og hyggelig

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Det var riktignok lang ventetid, men når jeg først kom inn følte jeg meg veldig godt ivaretatt gjennom hele undersøkelsen. Hun var flink til å forklare og opplyse om hvert steg, noe som er veldig viktig under en gynekologisk undersøkelse.

Lite grundig undersøkelse og stresset

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Forsinket i opp mot en time, forklare ingenting av hva hun gjorde og var veldig stresset. Fikk inntrykk av at hun ville bli fortest mulig ferdig for å ta lunsj. Hadde noen spørsmål i forhold til grunnen til at jeg var henvist, men fikk ikke svar på noe..

Veldig dyktig

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Har gruet for GU-undersøkelse,og utsatt det i årevis, Fikk anbefalt Winstad av ei venninne, En veldig dyktig og behagelig lege,som fikk meg til å slappe av med en gang jeg kom inn døra ,Hun forklarte og lyttet, Undersøkelsen var fort gjort, Anbefales

Fantastisk!

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Etter å ha hørt en del historier om å ta vevsprøver, grudde jeg meg forferdelig til denne undersøkelsen, i og med at jeg har svært lav smerteterskel..
Anne Lise tok seg god tid til en prat før undersøkelsen, forklarte hva hun skulle gjøre og jeg følte meg straks lettet, trygg og ivaretatt.
Undersøkelsen varte i noen få minutter og jeg kjente knapt hva som foregikk:)
Dette var virkelig ikke noe å grue seg til!

Profesjonell og empatisk!

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Har bare gode ord å si om Anne. Som voldtekts utsatt i tenårene, var det veldig tøft å skulle gjennomføre en GU. Følte meg veldig trygg og ivaretatt fra det øyeblikket jeg satte mine ben på kontoret.

Hun forklarte trinn for trinn hva hun gjorde og hvilke instrumenter hun tok i bruk, samt at hun betrygget meg på at det var helt ok å ta en pause i undersøkelsen hvis ting ble for tøffe. Jeg er veldig fornøyd og anbefaler henne gjerne videre!

Veldig dyktig lege!

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Hun tar seg god tid til å forklare, svarer godt på spørsmål, gir gode råd og får deg til å føle seg trygg når man skal ta en underlivsundersøkelse. Anbefales til alle, særlig de som kanskje er litt skeptiske til å dra til gynekolog! :)

Dyktig gynekolog

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

En gynekolog som får deg til å føle deg trygg og ivaretatt. Har brukt henne som vanlig gynekolog og innen hjelp til å bli gravid. En flink og rolig gynekolog som jeg kan anbefale på det varmeste. Desverre lang ventetid.

Dyktig

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Får meg til å føle meg trygg og komfortabel. Fremstår dyktig og erfaren. Snakker med deg hele tiden og tar seg god tid til å forklare hvis man lurer på noe. Kan være noe lang ventetid på å få time.

Veldig fornøyd!

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Beroligende person. Trygg, snill og omtenksom. Følte meg veldig avslappet gjennom hele timen. Er veldig fornøyd!