Anne Lise Windstad

Telefonnummer73 53 21 6573 53 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brattørkaia 11 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Anne Lise Windstad

Forferdelig opplevelse (Verste Ever)

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Anne Lise er et av de kaldeste og minst hyggelige menneskene jeg har vært bort i. Følte meg ikke tatt på alvor, og gikk ut av legekontoret hennes med tårer i øynene. Hun er så ubehagelig dame, som er ikke for profesjonell til å være Gynekolog .
Behandelt meg som om jeg var dum, og hørte ikke etter på mine problemer når jeg var redd, hun mangler forståelse og evnen til å lytte. Og betalingsterminalen ser ut til å være hovedfokus der på kontoret.
Hun var fort med å kaste meg ut av rommet.. Reiste fra timen med en vond følelse av å ikke bli ivaretatt, i tillegg til å føle meg avvist. Skal aldri dit igjen.

(Styr unna)

Trygg og rolig

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Har vært hos dr. Windstad i forbindelse med innsetting og bytte av spiral. Hun tar seg god tid, skaper en rolig og trygg atmosfære og forklarer hva som skjer. Hun gjør en ubehagelig situasjon så rolig og komfortabel som mulig. Veldig fornøyd!

Kan ikke anbefales

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Belærende og bedrevitende. Virker snurt og lite åpen for at pasienten har meninger om egen helse. Deler venterom med klinikk for urologi for menn. Styr unna.

Trygg og hyggelig

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Jeg var litt nervøs for min første GU, men fra det øyeblikket jeg kom in døra fikk hun meg til å føle meg trygg. Hun stilte spørsmå, virket interessert og var omtenksom og forståelsesfull.

Gjennom undersøkelsen forklarte hun alt hun gjorde og var veldig forsiktig. Anbefales på det sterkeste!

Følte meg trygg

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Var min første gynekologiske undersøkelse, og et problem jeg syntes var pinlig. Hun opptrådte rolig og fikk meg til å føle meg trygg. Tok seg god tid og en grundig undersøkelse ble utført.
Fikk time ganske fort da de hadde en avbestilling.