Meløes Gynekologisk Praksis

Tlf: 416 41 931 Vis kart

Siste vurderinger av Meløes Gynekologisk Praksis

Veldig fornøyd med besøket

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ija Meløe er en veldig kompetent og dyktig lege. Hun bruker nødvendig tid med pasienter, tar imot alle papirene fra andre leger og leser nøye dem. I tillegg har hun et flott humør.

Hun er ikke arrogant, men en tydelig ordentlig gynekolog.

Hun er veldig forsiktig når det gjelder undersøkelser og hun gir profesjonelle tips til hvordan man kan fikse ting, som ble ødelagt av andre "gynekologene".

Jeg kommer til å henvise meg til Ija Vladimirovna videre under mitt svangerskap og fødsel helt sikkert!

Verdens beste lege

Lege: Ija Meløe Skrevet

Fin, varm og imøtekommende lege. Ser hele mennesket. Gir råd og veiledning i ulike faser av spekteret der en har behov for en gynekolog. Kan virkelig anbefales. Får time raskt. Lett tilgjengelig.

Kompetent, tar på alvor, bryr seg om pasienter

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ija virker som en kompetent og erfaren lege. Hun skaper trygghet og er flink til å gi tilbakemelding om prøveresultater straks hun mottar dem.
Hun virker omsorgsfull og tillitsskapende. Hun svarer også på epost fra pasienter raskt.
Jeg kommer definitivt til å fortsette å ha Ija som min gynekolog.

høflig, snill og veldig god forståelse av pasientens behov

dyp forståelse og erfaring
Legen fant problemet jeg hadde ganske fort og jeg fikk den behandlingen jeg trengte i mange år.

Anbefales

Lege: Ija Meløe Skrevet

Dyktig lege som kan faget sitt. Enkelt å bestille time. Kan virke litt streng og en smule arrogant ved første besøk, men blir man litt bedre kjent med henne så så skjønner man at hun er bare profesjonell. Henviser videre og følger opp. Anbefales.