Meløes Gynekologisk Praksis

Telefonnummer416 41 931416 41 9 ...
Arbins gate 11 0253 Oslo

Siste vurderinger av Meløes Gynekologisk Praksis

1000 stjerner

Lege: Ija Meløe Skrevet

Jeg går til Ija i mange år og om jeg ikke er kjempe glad i gynekologtimene, men jeg er utrolig glad å se Ija. Beste lege, utrolig dyktig, hyggelig, kunnskapsrik, morsom! Par ganger var henvist til andre gynekologer, men ingen kan sammenlignes med Ija. Hadde satt mange mange 5 stjerner!

Dårlig! Anbefaler ikke Ija Meløe!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ikke en seriøs gynekolog. Etter første besøk og etter at ha tatt blodprøve på Fürst fikk jeg ringe hun et antall ganger for og få svar. Fikk ikke svar, andre ganger sa hun at hun er opptatt. I tillegg til det så ønsket jeg og få min journal som hun lagret så jeg kunde gå videre til en annen gynekolog. Den sendte hun meg aldri. Ringte og skrev melding flere ganger, en gang fikk jeg svar på melding at hun sender den senere men den fikk jeg aldri. Etter at jeg prøvd og kontakte hun i august og da har det gått mer enn 2 måneder etter mitt besøk så gav jeg opp. Hun tar gjerne betalt for besøket men etter det får man ingen hjelp. Anbefaler ikke noen til og gå til Ija Meløe når det gjelder gynekologi.

Trygg og dyktig lege!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Anbefaler!Dyktig lege som er behjelpelig i alt. Raske tilbakemeldinger. Lett å få time hvis akutt.Jeg kommer tilbake til Ija

Kunnskapsrik lege

Lege: Ija Meløe Skrevet

Er fornøyd med undersøkelsen, fikk hjelpen jeg trengte. Hun bestilte også alle nødvendige blodprøver, fikk svar på sms etter at prøveresultater ble ferdige. Prisen oppleves som rimelig.
Men det er noen ting som kunne bli bedre... Jeg opplevde at hun bare satte i gang, men skulle ønske mer forklaring før selve undersøkelsen og UL. Fikk også lite informasjon om tilstanden min og veien videre, synes hun kunne vært flinkere til å forklare dette.

Veldig fornøyd med besøket

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ija Meløe er en veldig kompetent og dyktig lege. Hun bruker nødvendig tid med pasienter, tar imot alle papirene fra andre leger og leser nøye dem. I tillegg har hun et flott humør.

Hun er ikke arrogant, men en tydelig ordentlig gynekolog.

Hun er veldig forsiktig når det gjelder undersøkelser og hun gir profesjonelle tips til hvordan man kan fikse ting, som ble ødelagt av andre "gynekologene".

Jeg kommer til å henvise meg til Ija Vladimirovna videre under mitt svangerskap og fødsel helt sikkert!