Meløes Gynekologisk Praksis

Telefonnummer416 41 931416 41 9 ...
Arbins gate 11 0253 Oslo

Siste vurderinger av Meløes Gynekologisk Praksis

Kunnskapsrik lege

Lege: Ija Meløe Skrevet

Er fornøyd med undersøkelsen, fikk hjelpen jeg trengte. Hun bestilte også alle nødvendige blodprøver, fikk svar på sms etter at prøveresultater ble ferdige. Prisen oppleves som rimelig.
Men det er noen ting som kunne bli bedre... Jeg opplevde at hun bare satte i gang, men skulle ønske mer forklaring før selve undersøkelsen og UL. Fikk også lite informasjon om tilstanden min og veien videre, synes hun kunne vært flinkere til å forklare dette.

mye mer en bare fantastisk genykolog

Lege: Ija Meløe Skrevet

Har vært hos Ija i mange år nå i mellom har vært hos andre to fordi de ble anbefalt. Kommer tilbake til Ija og nå skal aldri bytte henne igjen. Hun er flink, dyktig, profesjonell. God kommunikasjon , god humør og føler meg meget bra med henne. Kan snakke med henne timevis, men dessverre må hun jobbe videre:)) Anbefaler på det sterkeste!!! Verdens beste lege!

Veldig fornøyd med besøket

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ija Meløe er en veldig kompetent og dyktig lege. Hun bruker nødvendig tid med pasienter, tar imot alle papirene fra andre leger og leser nøye dem. I tillegg har hun et flott humør.

Hun er ikke arrogant, men en tydelig ordentlig gynekolog.

Hun er veldig forsiktig når det gjelder undersøkelser og hun gir profesjonelle tips til hvordan man kan fikse ting, som ble ødelagt av andre "gynekologene".

Jeg kommer til å henvise meg til Ija Vladimirovna videre under mitt svangerskap og fødsel helt sikkert!

Verdens beste lege

Lege: Ija Meløe Skrevet

Fin, varm og imøtekommende lege. Ser hele mennesket. Gir råd og veiledning i ulike faser av spekteret der en har behov for en gynekolog. Kan virkelig anbefales. Får time raskt. Lett tilgjengelig.

Kompetent, tar på alvor, bryr seg om pasienter

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ija virker som en kompetent og erfaren lege. Hun skaper trygghet og er flink til å gi tilbakemelding om prøveresultater straks hun mottar dem.
Hun virker omsorgsfull og tillitsskapende. Hun svarer også på epost fra pasienter raskt.
Jeg kommer definitivt til å fortsette å ha Ija som min gynekolog.