Meløes Gynekologisk Praksis

Tlf: 416 41 931 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Meløes Gynekologisk Praksis

Veldig fornøyd med besøket

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ija Meløe er en veldig kompetent og dyktig lege. Hun bruker nødvendig tid med pasienter, tar imot alle papirene fra andre leger og leser nøye dem. I tillegg har hun et flott humør.

Hun er ikke arrogant, men en tydelig ordentlig gynekolog.

Hun er veldig forsiktig når det gjelder undersøkelser og hun gir profesjonelle tips til hvordan man kan fikse ting, som ble ødelagt av andre "gynekologene".

Jeg kommer til å henvise meg til Ija Vladimirovna videre under mitt svangerskap og fødsel helt sikkert!

Verdens beste lege

Lege: Ija Meløe Skrevet

Fin, varm og imøtekommende lege. Ser hele mennesket. Gir råd og veiledning i ulike faser av spekteret der en har behov for en gynekolog. Kan virkelig anbefales. Får time raskt. Lett tilgjengelig.

Kompetent, tar på alvor, bryr seg om pasienter

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ija virker som en kompetent og erfaren lege. Hun skaper trygghet og er flink til å gi tilbakemelding om prøveresultater straks hun mottar dem.
Hun virker omsorgsfull og tillitsskapende. Hun svarer også på epost fra pasienter raskt.
Jeg kommer definitivt til å fortsette å ha Ija som min gynekolog.

høflig, snill og veldig god forståelse av pasientens behov

dyp forståelse og erfaring
Legen fant problemet jeg hadde ganske fort og jeg fikk den behandlingen jeg trengte i mange år.

Anbefales

Lege: Ija Meløe Skrevet

Dyktig lege som kan faget sitt. Enkelt å bestille time. Kan virke litt streng og en smule arrogant ved første besøk, men blir man litt bedre kjent med henne så så skjønner man at hun er bare profesjonell. Henviser videre og følger opp. Anbefales.

Grundig og forsiktig

Lege: Ija Meløe Skrevet

Har vært hos henne to ganger og mitt inntrykk er at hun både er en dyktig og grundig gynekolog. Hun er forsiktig under undersøkelsen og tar supplerende blodprøver når hun mener det er nødvendig. Tilbakemelding på prøvesvar på sms. Lett å få time, enkelt å booke time selv via hjemmeside og grei pris til å være privat. Jeg går gjerne til henne igjen.

Meget misfornøyd

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ikke godt humør, Smiler sjeldent. Virker arrogant. Nektet å ta ultralyd for å utelukke graviditet, da jeg skulle sette inn spiral. Forklarer aldri, setter bare i gang, Informerer heller ikke hva man må passe på etc. Drar ikke til henne igjen.

Veldig fornøyd!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Jeg har vært hos Ija et par ganger og begge de gangene hadde vært veldig fornøyd. Hun kan virke litt streng, men er meget profesjonelt. Hun setter fort i gang, forklarer alt grundig, tar alle prøver og undersøker pasient med en gang. Det viktigste for meg var at hun kan russisk som gjorde det mye enklere å forklare plager og forstå terminologien for meg som er russisk selv. Anbefales!

Fornøyd men...

Lege: Ija Meløe Skrevet

Jeg er fornøyd med undersøkelsen. Men skulle ønske hun fortalte meg hva hun skulle gjøre FØR selve undersøkelsen + før UL. Hun er en av de som ikke forklarer så mye i forkant men bare setter i gang. Hun kunne også vært flinkere til å forklare diverse saker.

Meget fornøyd!

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ija Meløe er en meget profesjonell og hyggelig spesialist. Jeg fant henne i forbindelse med graviditet og fødsel, og valgte å fortsette å gå dit også for vanlig rutinesjekk. Hun arbeider også ved Oslo Jordmor- og Kvinnesenter.

Meløe er grundig og seriøs (noe som kanskje kan forveksles med at hun er veldig streng, men det har vist seg å ikke være tilfellet) samtidig som prisnivået ikke er avskrekkende.

Anbefales! Jeg vil i alle fall ikke bytte gynekolog så lenge hun er tilgjengelig.

En fantastisk lege

Lege: Ija Meløe Skrevet

Ilja Meløe er en meget hyggelig, tilstedeværende, interessert og kompetent lege. Hun husker deg fra gang til gang så du føler at du ikke er en ubetydelig pasient og jeg har også ved et par anledninger tekstet sms med henne for å få raskt svar på ting jeg har lurt på. Det har betydd mye.

Profesjonell og trygg

Lege: Ija Meløe Skrevet

Veldig fornøyd med gynekologen. Hun tar alle spørsmål på alvor og gir meget profesjonell inntrykk. I tillegg til perfekt norsk snakker hun russisk. Prisnivået oppleves som rimelig.