Smedstadgynekologene AS

Oscarsgate 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smedstadgynekologene AS

Dino er den beste legen som finnes!

Lege: Alagic Edin Skrevet

Har vært hos Dino flere ganger, han tar seg tid, forklarer alt veldig godt og er veldig nøyaktig. Er til og med på telefon tilgjengelig hvis det er noe. Han er først og fremst en god psykolog og så en SUPER gynekolog!

Meget godt fornøyd

Jeg ønsker meg Dino etter 11 år og to barn
3. barn er på vei og Dino er best
Han lytter, forklarer
Grundige, nøyaktig, rolig, meget beroligende, hyggelig, erfaren

Lite forståelsesfull

Lege: Katariina Laine Skrevet

Undersøkelsen med Laine var meget ubehagelig. For det første ga hun meg inntrykk av at jeg kastet bort tiden hennes, og når hun skulle gjøre undersøkelsen var hun ikke veldig forståelsefull for at jeg hadde det vondt.
Hun stoppet med utstyret halvveis inne fordi jeg tydeligvis hadde smerter og spurte irritert "vil du ikke gjøre dette eller ikke?" Hun var klar for å droppe hele undersøkelsen. Det hjelper ikke akkurat for å berolige en som føler seg utrygg.

Jeg fortalte at jeg etter en kirurgisk undersøkelse hadde vært hos en gynekolog i Danmark, som ga meg en krem fordi jeg flere år etter fremdeles hadde problemer med at jeg revnet ved samleie. Jeg fortalte Laine at kremen hjalp slik at jeg får ikke lenger rift ved samleie, men at det er fremdeles er veldig smertefullt. Jeg ble sendt ut med beskjed om at jeg hadde papirtynne slimhinner og at jeg skulle fortsette med kremen. Hun anbefalte også at jeg skulle slutte med p-piller.
Hun var over hodet ikke interessert i mine problemer.

Jeg har heldigvis funnet en annen gynekolog som har tatt mine smerter alvorlig og gjort jobben sin, og gitt meg et behandlingsprogram for vestibulitt.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Alagic Edin Skrevet

Grundig undersøkelse med god samtale.
Forklarer underveis prosessen, hvorfor og hva han finner.Han lytter, tar en på alvor og virker faglig dyktig.

Katarina Laine

Lege: Katariina Laine Skrevet

En trygg flott gynekolog som er det flotteste menneske man kan møte når man er i sårbar situasjon/nødvendig ærend.