Smedstadgynekologene AS

Oscarsgate 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smedstadgynekologene AS

Tålmodig og dyktig

Lege: Katariina Laine Skrevet

Jeg har hatt flere dårlige opplevelser med andre gynekologer, men følte meg virkelig trygg på Katariina. Jeg har hatt mye smerter under undersøkelse før, men hun brukte god tid, virket ikke å ha det travelt, stoppet mye underveis og beroliget meg. Hun forklarte hele tiden hva hun skulle gjøre og undersøkelsen gikk veldig bra takket være hennes faglige dyktighet. Vil absolutt anbefale henne til andre som ønsker en trygg og dyktig gynekolog!

Ikke bra!

Lege: Katariina Laine Skrevet

Jeg opplevde denne legen som arrogant, kald og meget lite faglig oppdatert. Hun gir inntrykk av at hun er meget lei jobben sin og bare gleder seg til at pasienten skal gå ut av kontoret. Man er sårbar som pasient når man skal snakke om noe som i utgangspunktet er vanskelig og da hjelper det ikke når man møter en sånn dame som dette som nærmest viser med kroppsspråket sitt at hun kjeder seg.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Katariina Laine Skrevet

Opplevde undersøkelsen som svært ubehagelig. Laine kommuniserte dårlig, og opptrådte som kald og lite forståelsesfull. Dette er ikke en situasjon en skal behøve å føle seg usikker og sårbar i, forventer en gynekolog som i det minste prater underveis. Ved smerter følte jeg meg fullstendig overkjørt, da hun bare virket irritert.
Jeg opplevde henne som lite profesjonell, og fikk lite troverdighet overfor henne som fagperson i samtale etterpå.

Dino er den beste legen som finnes!

Lege: Alagic Edin Skrevet

Har vært hos Dino flere ganger, han tar seg tid, forklarer alt veldig godt og er veldig nøyaktig. Er til og med på telefon tilgjengelig hvis det er noe. Han er først og fremst en god psykolog og så en SUPER gynekolog!

Meget godt fornøyd

Lege: Alagic Edin Skrevet

Jeg ønsker meg Dino etter 11 år og to barn
3. barn er på vei og Dino er best
Han lytter, forklarer
Grundige, nøyaktig, rolig, meget beroligende, hyggelig, erfaren