Leger i Nord

Stormyrveien 20 8008 Bodø

Siste vurderinger av Leger i Nord

Utvilsomt en av de bedre

Lege: Ellen Langen Skrevet

Nå har jeg etterhvert mye erfaring med gynekologer. Denne var absolutt en av de bedre. Litt mindre arrogant enn mange av de andre. Men jeg ble fortsatt spurt om hva jeg jobbet med og åpenbart erklært som idiot pga mitt yrke... Ellen Langen kunne ikke hjelpe meg og prøvde heller ikke på det.

Ingen over, ingen ved siden

Lege: Ellen Langen Skrevet

Jeg var plaget med vestibulitt i mange år og alt håp om å bli frisk virket borte. Ellen så hele meg som menneske, i tillegg er hun veldig empatisk og for første gang følte jeg meg trygg og jeg kunne slappe av. Etter å ha fulgt alle råd hun kom med har jeg blitt frisk igjen. Har vært hos flere gynekologer, men ingen så bra som henne. Hvis jeg fortsatt hadde bodd i Bodø skulle jeg ha gått til henne. Anbefales på det sterkeste.

I tillegg er legesekretærene helt fantastisk på dette kontoret. Alltid høflige, snille og hjelpsomme. Prikken over ien.

Meget flink og sympatisk lege

Lege: Ellen Langen Skrevet

Meget behagelig og empatisk dame, hun lytter til deg og forteller hva hun skal gjøre før hun gjør det. Får veldig følelsen av å bli ivaretatt når jeg er hos henne. Hun anbefales!

Behagelig

Lege: Ellen Langen Skrevet

Behagelig og rolig dame. Tar seg god tid å hører på hva en har å si. Forklarer hva hun skal gjøre før hun gjør det. Får en til å slappe av. Kan virkelig anbefale henne!