Tor Langeland

St. Olavs plass 3 0165 Oslo

Siste vurderinger av Tor Langeland

Trygg og erfaren hudlege

Lege: Tor Langeland Skrevet

Opplever Dr. Langeland som en veldig flink hudlege - han er direkte og trygg med sine råd og anbefalinger, hvilket er en lettelse når man selv føler seg fortvilt og usikker. Samtidig lytter han til bekymringer og ønsker (innen rimelighetens grenser), og er løsningsorientert når det kommer til type behandling.

Han har gjort meg, en stor legemiddelskeptiker, mye mer uredd. Nå lener jeg meg (litt) bakover, og er tryggere på legens råd og anbefalinger. Spesielt Dr. Langeland sine råd :) De funker!

"Kun" 4 stjerner, fordi det er noe mangler i servicenivå på selve klinikken. Det hadde vært hyggelig om damene i skranken hadde vært litt mer smilende, samt mer hyggelig i tonen :) Samtidig kan det være lang ventetid, og det er heller ikke mulighet til å kommunisere direkte med legen om problemer oppstår eller bestille time online.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Tor Langeland Skrevet

Veldig blid og imøtekommende lege, som hører på hva du har og si og svarer på spørsmålene, absolutt å anbefale

Arrogant

Lege: Tor Langeland Skrevet

Ventet på "timen" min som var bestilt på forhånd, måtte vente i 40 minutter. Var inne i ca. 2 minutter.
Lytter ikke til pasienten, gidder ikke hilse, virker ikke som han ønsker å hjelpe, bare "bli ferdig" for dagen. Fikk resept som jeg ikke ønsket.
Så nå sitter jeg her, med et resept som jeg ikke skal ta ut, og 350kr fattigere.

Beste hudlegen!

Lege: Tor Langeland Skrevet

Dyktig, involverende og humoristisk, er ordene jeg vil bruke om Langeland. Alltid oppdatert og vennlig. Psoriassisen min er ikke lengere så synlig som den var.
Anbefaler Langeland på det varmeste.

Lite imøtekommende

Lege: Tor Langeland Skrevet

Ble videresendt til Langeland fra fastlege. Ble i forkant av time fortalt at denne mannen kunne feltet sitt. Dessverre ble min time ikke noe positiv. Han virket stresset og lite imøtekommende. Rakk så vidt å forklare problemet før han kom med et svar og sendte meg ut døra. Betale uten å komme noe videre vei med problemet.

Anbefaler andre å finne andre alternativer. En lege burde være lyttende og ha noe forståelse, i det minste prøve å finne en løsning.

Dette er en Pluss-tjeneste.