Tor Langeland

Telefonnummer22 03 65 9022 03 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Olavs plass 3 0165 Oslo

Siste vurderinger av Tor Langeland

Beste hudlegen!

Lege: Tor Langeland Skrevet

Dyktig, involverende og humoristisk, er ordene jeg vil bruke om Langeland. Alltid oppdatert og vennlig. Psoriassisen min er ikke lengere så synlig som den var.
Anbefaler Langeland på det varmeste.

Lite imøtekommende

Lege: Tor Langeland Skrevet

Ble videresendt til Langeland fra fastlege. Ble i forkant av time fortalt at denne mannen kunne feltet sitt. Dessverre ble min time ikke noe positiv. Han virket stresset og lite imøtekommende. Rakk så vidt å forklare problemet før han kom med et svar og sendte meg ut døra. Betale uten å komme noe videre vei med problemet.

Anbefaler andre å finne andre alternativer. En lege burde være lyttende og ha noe forståelse, i det minste prøve å finne en løsning.

TRYGG OG HYGGELIG

Lege: Tor Langeland Skrevet

Har hatt psoriasis i mange år og har ALLTID blitt behandlet med respekt. Han har alltid forklart meg hvorfor jeg får den og den behandling og ikke noen annen behandling. Nå går jeg på biologiske sprøyter og er meget fornøyd. Er det en sjelden gang at jeg lurer på noe, tar han seg tid til det også.
Damene hans har vært noe sure og grinete, men de har kommet seg betraktelig.

Akkurat passe hyggeleg.

Lege: Tor Langeland Skrevet

Ut frå eigne erfaringar forstår eg ikkje dei negative omtalene.
Her var det presis slik eg ynskjer det skal vera hjå ein lege; sentralt, lett å finne, heldt timeplanen, lytta, ga svar og utførte det eg kom for, sakleg og akkurat passe hyggeleg.
Hadde plagene vore meir uttalte hadde kanskje ventetid på time blitt lang. Det var det einaste negative, men slik er det vel overalt, dersom ein ikkje vel Volvat e.l.

Arrogant

Lege: Tor Langeland Skrevet

Rommet er fylt med arroganse og han får pasienten til å føle seg dum. Virket som han ville ha meg ut av rommet i det timen startet. Uffet seg flere ganger for ingen grunn. Noe av det første han ba meg gjøre var å dra hjem og lese på hjemmesiden hans. 345 kroner for 2 minutter er også veldig stivt. Styr unna.