Tor Langeland

St. Olavs plass 3 0165 Oslo

Siste vurderinger av Tor Langeland

Arrogant

Lege: Tor Langeland Skrevet

Rommet er fylt med arroganse og han får pasienten til å føle seg dum. Virket som han ville ha meg ut av rommet i det timen startet. Uffet seg flere ganger for ingen grunn. Noe av det første han ba meg gjøre var å dra hjem og lese på hjemmesiden hans. 345 kroner for 2 minutter er også veldig stivt. Styr unna.

Nytt liv

Lege: Tor Langeland Skrevet

Har hatt psoriasis i over 10 år og vært hos utallige leger som alle hadde sin måte å behandle det på. Alt fra dårlig lysbehandling, til ekle kremer. Fikk så henvisning av min fastlege til Langeland, som etter første besøk sa "Sånn skal du ikke ha det, dette fikser vi!" (noe de andre legene aldri sa). Han satte meg på Methotrexate som fungerte nogenlunde bra, men hadde fortsatt store plager og en pasi på over 30.

Etter flere behandlingsreiser og igjen kremer og tabletter bestemte Langeland at jeg skulle begynne på biologisk medisin. Dette begynte jeg med i 2016, og huden min har aldri vært så fin de siste 10 årene. Jeg er som et nytt menneske.

Først fikk jeg vanlige sprøyter jeg måtte sette selv. Da jeg har sprøytefobi var sykepleierne på bygget utrolig hjelpsomme og hyggelige. Jeg kom til dem hver onsdag, og de satte sprøyten som tok i underkant av 1 minutt, ingen ekstra betaling for denne tjenesten. De fant så ut at jeg kunne få epipen-utgave av medisinen og setter dem nå helt selv. Besøker Langeland ca. en gang i året for å sjekke om det er noe, disse møtene tar i underkant av 2 minutter.

Hvor flere hudleger har feilet meg, har Langeland fikset biffen. Anbefaler han på det sterkeste.

Norges mest imøtekommende, pragmatiske og kunnskapsrike hudlege

Lege: Tor Langeland Skrevet

Overskriften oppsummerer det jeg har å si. Fyren har skikkelig peiling. Synd kontordamene er så gretne og vanskelig å ha med å gjøre.

Tar problemene dine på alvor

Lege: Tor Langeland Skrevet

Det merkes at Tor Langeland er en av landets fremste på sitt fagfelt. Jeg kjenner meg ikke igjen i de andre beskrivelsene her, da Langeland lytter og stiller relevante spørsmål, samtidig som han følger opp problemene og gir gode råd. Har tidligere vært pasient hos en annen hudspesialist, og det er ingen tvil om at behandlingen av mine symptomer, og dermed resultatene, er bedre hos Langeland.

GOD LEGE

Lege: Tor Langeland Skrevet

Har brukt Tor Langeland i mange år og har bare positivt å si om han. Har en kjent hudlidelse. Han er forståelsesfull, men kan virke litt arrogant.