Jens Roar Bjerke

Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo

Siste vurderinger av Jens Roar Bjerke

Meget bra

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Jeg har vært hos ham flere ganger de siste 15 årene.
Alltid godt mottatt. Han kan virke noe reservert, men jeg har aldri vært i tvil om hans faglige dyktighet.

Lege som anbefales

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Kort ventetid og proff behandling.meget godt fornøyd med behandlingen.Det er ingen tvil om at han er dyktig,ellers hadde han aldri vært professor ved OIS.

Veldig fornøyd med alt!

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Jeg fikk raskt time, han var helt presis og ryddig på alle måter. Hyggelig, høflig, dyktig og sikker faglig sett. Virket ha stor erfaring.
Følte meg ivaretatt og kommer til å ta kontakt igjen hvis behov. Anbefales absolutt!
Forøvrig så liker jeg overhodet ikke disse nettstedene der pasienter (som kan være helt anonyme) skal rose eller rise eller henge ut en lege eller annen fagperson alt ettersom kjemien stemte eller pasientens humør var på konsultasjonsdagen. Jeg ser på denne siden og lignende sider som en moderne gapestokk som vi burde kunne klare oss uten. Det finnes bedre måter å gi tilbakemelding til en behandler.

Anbefales

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Jeg har gått til Dr. Bjerke i mange år, og jeg må si at man raskt skjønner at dette er en lege med mye kunnskap. Han får min anbefaling.

Anbefaler ikke Dr. Bjerke.

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Selvom Dr. Bjerke har kort ventetid ville jeg ikke gått tilbake. På bakgrunn av hans fremtoning stolte jeg ikke på vurderingene han gjorde angående mitt problem.