Jens Roar Bjerke

Tlf: 22 93 08 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Jens Roar Bjerke

Lege som anbefales

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Kort ventetid og proff behandling.meget godt fornøyd med behandlingen.Det er ingen tvil om at han er dyktig,ellers hadde han aldri vært professor ved OIS.

Veldig fornøyd med alt!

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Jeg fikk raskt time, han var helt presis og ryddig på alle måter. Hyggelig, høflig, dyktig og sikker faglig sett. Virket ha stor erfaring.
Følte meg ivaretatt og kommer til å ta kontakt igjen hvis behov. Anbefales absolutt!
Forøvrig så liker jeg overhodet ikke disse nettstedene der pasienter (som kan være helt anonyme) skal rose eller rise eller henge ut en lege eller annen fagperson alt ettersom kjemien stemte eller pasientens humør var på konsultasjonsdagen. Jeg ser på denne siden og lignende sider som en moderne gapestokk som vi burde kunne klare oss uten. Det finnes bedre måter å gi tilbakemelding til en behandler.

Anbefales

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Jeg har gått til Dr. Bjerke i mange år, og jeg må si at man raskt skjønner at dette er en lege med mye kunnskap. Han får min anbefaling.

Anbefaler ikke Dr. Bjerke.

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Selvom Dr. Bjerke har kort ventetid ville jeg ikke gått tilbake. På bakgrunn av hans fremtoning stolte jeg ikke på vurderingene han gjorde angående mitt problem.

Ikke bra!

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Førsteinntrykket på telefon var ikke bra. Han lurte på hva henvisningen gjaldt og sa jeg måtte velge EN ting på listen som jeg kunne få time for, men jeg hadde flere problemer som fastlegen hadde skrevet i henvisningen, og med opp til 6 mnd-1 års ventelister for å komme til hudleger forventer man å få hjelp for sine problemer når man først får time. Etter en kort stund avbryter han meg og sier du skal få snakke med min kollega, dr. Maya Tigalonova. Jeg måtte gjenta det jeg akkurat hadde sagt, for så å bli avbrutt og satt over til dr. Bjerke igjen, og sånn gikk det 4 ganger(!) Jeg satt og lo den 4 gangen de satte meg over til den andre og nok en gang spurte meg "hva gjelder det" og " hvorfor ble du satt over til meg igjen". Og det virket som om de ble irriterte på meg for at jeg ble satt over.

Når jeg endelig fikk time var det like latterlig. De ville ikke behandle meg "for de var gammeldagse, og likte ikke den type medisiner som ble brukt for slike tilstander, og jeg måtte lære å leve med det, eller gå til en annen lege som var ville til å gi behandling". Begge vurderte tilstanden. Dr. Bjerke var like sur, usympatisk og kort som han var på telefon. Dr. Tigalonova var forsåvidt hyggeligere, men det var altså lite å få ut av en time man har ventet lenge på.

Anbefales ikke!

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Absolutt ikke fornøyd. Gammel mann som jeg følte ikke tok jobben sin seriøst og som har blitt for sløv til jobben sin. Han nektet å ta vevsprøve av utslettet jeg hadde og var påståelig og usympatisk. Spar dere for å oppleve en sånn sur og vanskelig og dårlig lege!!

Bare problemer

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Legen sender ikke rapport til fastlegen. Ikke til Helfo, så egenandelen blir ikke registrert (6 måneder etter timen).
Ikke nok med ventetid, flere ganger med oppfølging nødvendig på grunn av mangler.

Gammel mann som følger med i forskning

Lege: Jens Roar Bjerke Skrevet

Jeg har vært hos Bjerke en del ganger. Han følger godt med på forskning, både når nye produkter kommer og hvordan nye produkter utvikler seg. Jeg fikk prøve et produkt, Protopic, som var helt nytt og som virket helt ok. Etter hvert fikk jeg likevel vite fra Bjerke at jeg skulle slutte med det fordi videre forskning tilsa at det ikke var så bra likevel.

Det er positivt å se leger følge med i hva som skjer av utvikling i fagfeltet sitt. Det gjør at man stoler mer på legen sin.

Selv om Bjerke er gammel vel jeg absolutt anbefale ham.

PS! Så vidt jeg husker har de ikke resepsjonist. Det kan derfor ta litt tid før de åpner døren.