Løkkegården Legekontor

Tlf: 64 91 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Løkkegården Legekontor

Trygg, Klok og dyktig.

Lege: Birger Løvland Skrevet

Familien min og jeg har hatt Løvland som lege i over 40 år. Hans erfaring, varme og ikke minst dyktighet, gjør at vi alltid føler oss godt ivaretatt .

faglig dyktig og trygg lege

Lege: Fahim Latif Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt med Fahim Latif som fastlege! Han lytter og tar raskt tak i ting, ordner opp!
Anbefales virkelig, Jeg er heldig som har han som fastlege!

Super lege!

Lege: Fahim Latif Skrevet

En veldig sympatisk og imøtekommende lege som lytter når man prater.
Byttet til Fahim etter en time på legevakten i Ski.
Min sønn (7 år) hadde nylig time hos Fahim, og legen henvendte seg direkte til pasienten ved flere anledninger.
Ved timens slutt tok han min sønn i hånden, og takket for i dag.

Dyktig og ivaretagende

Lege: Fahim Latif Skrevet

En dyktig lege som også evner å lytte og være ivaretagende.
Han er flink til å være konkret og effektiv på en positiv måte.

Strålende lege

Lege: Birger Løvland Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter. Følger alltid opp hva jeg har tatt opp ved tidligere besøk

IKKE å anbefale

Lege: Birger Løvland Skrevet

Hadde han som fastlege for mange år siden opplevde han som hyggelig da. Byttet tilbake til han da jeg flyttet tilbake fra Oslo, men måtte finne en annen. Han er nesten aldri tilgjengelig og følger ikke opp det han sier han skal gjøre. Får ikke den hjelpen man trenger. Han er hyggelig når du først får time etter å ha ventet i minimum 30 minutter, men fins mange hyggelige mennesker. Trenger du en hyggelig lege er han topp.

Flink lege( værre med muren( sekretærene v skranken)

Lege: Birger Løvland Skrevet

Birger har vært min lege i mange tiår. Han ringer meg hvis det er noe jeg vil snakke om. Jeg bor langt unna men bytter ikke lege. Værre med de sekretærene som sitter i skranken. De er så lite samarbeidsvillige på sms/ tlf. Så lær de litt medmennesklighet.

Super lege!

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Får alltid hjelp til det jeg trenger, han har i tillegg humor og man må lære han å kjenne på lik linje med alle andre mennesker man møter.

Lege: Fahim Latif Skrevet

Min mann har nylig byttet fastlege, til Latif. Vi kom tilfeldigvis til han da han hadde legevakttjeneste, han tok min mann så på alvor og vi har sjelden møtt en så engasjert og forståelsesfull fastlege. Da min mann, som har vært mye syk, ikke var veldig fornøyd med sin gamle fastlege , ble vi veldig glade da vi så at han hadde ledig kapasitet. Nå er byttet gjort, og vi kan ikke få fullrost Latif nok! Er det noen som ikke er helt fornøyd med sin fastlege, kan jeg anbefale på det sterkeste å bytte til Latif, han er så rolig og sympatisk.

Trygg og seriøs

Lege: Fahim Latif Skrevet

Jeg har fått veldig god hjelp av min nye fastlege Fahim. Han tar seg tid og lytter. Har også fått veldigt bra oppfølgning, noe som virkelig har fått meg til å føle meg trygg i den situationen jeg har vært i.
Topp karakter fra meg!

Anbefales ikke

Lege: Birger Løvland Skrevet

Er man ute etter en lege som er oppdatert velger man en annen. Dr. Løvland virker å ha sluttet å oppdatere seg for mange år siden. Vennlighet og generell atferd kan også med fordel forbedres

Topp karakter!!!

Lege: Fahim Latif Skrevet

Opplevde kjempegod hjelp! Han hadde ikke så god tid første timen jeg fikk, men jeg fikk ny time rakst etterpå hvor han satt av godt med tid. Han lyttet til mine problemer, virket oppriktig interessert i å hjelpe så godt han kunne.
Jeg er trygg på at jeg kommer til å få god oppfølging av Fahim!

Den beste legen jeg vet om

Lege: Birger Løvland Skrevet

Birger Løvland,har vært min fastlege siden jeg kom til Ski i 1974. Han har vært enestående mot meg i alle år. Fulgt meg gjennom mine svangeeskap og vært tilstede for meg vedr. andre sykdommer og videresendt meg til spesialister på områder,da han har vært i tvil. Birger er hyggelig å snakke med og tar seg tid til meg som pasient. Kunne ikke fått en bedre fastlege enn ham og håper det er lenge til han går av med pensjon!!! Gruer meg til å måtte få en ny fastlege!!! Birger er best !!!!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Etter mange bytter med fastleger og en noe komplisert sykdomshistorie, har jeg endelig funnet en lege som lytter og som er faglig dyktig. Endelig en lege som lener seg tilbake å hører etter. Endelig en lege som ikke må slå opp i leksikon for å finne ut hvorfor du har sår hals og tett nese.
Dette er en lege som tar deg seriøst og som ringer tilbake angående prøver også når prøvene er perfekte, bare så du ikke skal bekymre deg.

virker ærlig og redelig. noen av resepsjonistene derimot...

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Fått time hos Hole når fastlegen har vært borte. Han virket sympatisk og saklig. Han tok seg tid til å snakke med meg om det som plaget meg. Det virker derimot som noen av damene og resepsjonen ikke er så snille for å si det sånn.

Kan ikke tenke meg noen andre....Meeeen sekretærene må endre seg litt

Lege: Birger Løvland Skrevet

Han er en kjempe flott person. Han pleier alltid å ringe meg når han er ferdig med pasienter hvis jeg har spurt om det. Problemet mitt er sekretærene og den manglende muligheten til å gi en beskjed til legen eller be om en resept direkte til legen uten å måtte gå igjennom sentralbordet og smstjenesten. Kunne ønske jeg kunne be om en resept uten å bli dømt, føler jeg må forklare dem hvorfor, men det går jo heller ikke for det gidder de ikke ta ansvar for over smstjenesten. Når man ringer kommer man lett igjennom, men jeg ringer ikke lenger. Stoler ikke på at hastebeskjeder/resepter blir fremlagt, akkurat som om man overdriver at det haster. Et lite tips til legekontoret: Vis mer empati, lytt etter om det er et rop om hjelp i det skjulte og for all del, selv om noen bruker smstjenesten for å forklare noe, ta det alvorlig, det ligger mer bak...og det må jo være noe psykisk. Skulle hatt en epostadresse for de som føler de må forklare seg for det man spør om.

Likeglad og overfladisk.

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Min erfaring med denne legen er at han var en minimumslege,
som gjorde saa lite som mulig. Var likevel hoeflig.

Den absolutt værste legen jeg har hatt!!!

Lege: Birger Løvland Skrevet

Oppfølgningen jeg fikk under mitt svangerskap var alt annet enn forventet. Jeg følte ikke at han tok meg på alvor og følte meg veldig utrygg.

Styr unna denne legen dersom du er gravid!

Saklig og lyttende

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Har vært hos Dr Holø ved flere anledninger og vært svært fornøyd! Saklig, imøtekommende og interessert. Han lytter og åpner for samtale rundt tilstanden, spør om jobbsituasjon og stiller gjerne spørsmål som åpner for refleksjon. Opplever at jeg blir tatt på alvor og at vi sammen kommer frem til beste løsning.

Veldig fornøyd

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Jeg byttet fastlege for et år siden og er strålende fornøyd med Hole.
Han lytter og tar meg på alvor, han sender meg videre når det er nødvending og jeg føler meg godt ivaretatt. Han ringer også opp igjen når han har fått svar på prøver etc.