Nordbergklinikken

Lersolveien 22 0876 Oslo

Siste vurderinger av Nordbergklinikken

Ikke fornøyd

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Uforståelig hva han sier. Mumler og snakker lavt at jeg sitter og får ikke med noe ting! Virke ikke interessert i min sykdomshistorie og sa at jeg burde slutte i jobben hvis det ikke blir bedre. Å høre sånn, det gir meg null tillit til han. Skal aldri til han igjen.
Å ha et kontor i sitt eget hjem er spesielt synes jeg, håper personvern blir ivaretatt der og da.

Jeg gir opp

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Umulig å få tak i på telefon, selv i de veldig få timene per uke som det er oppgitt at "klinikken er åpen". Dårlig oppfølging av rekvisisjon.
Bruker ikke Helsenorge, så umulig å følge saksgang på rekvisisjon og oppsatte timer.

Betryggende og kunnskapsrik

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Var nylig hos Jørgen etter å ha blitt henvist av fastlegen og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er utrolig fornøyd på alle punkter. Jeg fikk god hjelp og følte meg veldig godt ivaretatt. Vil anbefale Jørgen til alle som måtte lure.

Svært klok og godt forberedt

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

En veldig behagelig konsultasjon med tydelig informasjon, gode begrunnelser og all hjelp jeg trengte

Kunnskapsrik og dyktig med mennesker!

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Jørgen er en lege som hører på pasienten sin og tar seg tid til spørsmål og grundige forklaringer. Han startet med å høre på meg og min sykdomshistorikk før han inspiserte huden min, noe som gjør at jeg føler meg i veldig gode hender etter å ha blitt feildiagnostisert tidligere pga en hudlege som kun evaluerte øyeblikksbilde. Jørgen er oppdatert på nyeste research på feltet, veldig kunnskapsrik og mild og rolig i personlighet. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og mye mer informert om hvorfor huden min er som den er, og jeg anbefaler Jørgen på det sterkeste.