Nordbergklinikken

Telefonnummer22 95 10 3422 95 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lersolveien 22 0876 Oslo

Siste vurderinger av Nordbergklinikken

Hyggelig og veldig flink

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Jeg har vært hos Jørgen Rønnevig flere ganger. Hver gang jeg har vært der har jeg følt meg veldig godt ivaretatt, og har opplevd å få både vennlige og gode råd. Han har alltid tatt meg og mine problemer på alvor.

en meget flink hudlege

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

har brukt han i mange år,han er rolig og tar seg tid til pasienten og fårklarer ting på en rolig måte.håper han holder på i mange år til.Fint og parkere der noe som teller mye for meg.

Profesjonell og vennlig

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Jørgen Rønnevig er vennlig, effektiv og profesjonell. Han gir konkrete svar og legger det frem på en lett forståelig måte.
Han har mine varmeste anbefalinger!

Flink hudlege

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Jeg har bare vært på en konsultasjon til Rønnevig, og basert på det ene besøket fikk jeg et godt inntrykk av legen. Faglig sterk, interessert og formidler godt oppdatert kunnskap.

Legen ville vite hele sykehistorien ift problemet, lyttet godt og foreslo adekvat behandling. Jeg valgte å ikke følge opp behandlingen, så dermed ble det ingen oppfølgingstimer. Tanken min er å ta kontakt igjen når jeg er klar for behandlingen som skal til.

Ekstra pluss for å bli møtt på en behagelig og rolig måte. Dette er en dypt savnet og sjelden holdning hos leger.

Atter et ekstra pluss for en usedvanlig hyggelig og imøtekommende legesekretær på telefon.

100% fornøyd

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Rønnevig kan sitt fag, er ærlig og åpen, forklarer på en forståelig måte mine hudproblemer (skyldes solskader etter mange års opphold i tropene) og sine måter å minimalisere problemene.

Han tok action og fikk startet sykehusbehandling av min kones kreft. Hun hadde kreft i hud/muskler i ansiktet.

Vi hadde begge problemer ved at tidligere benyttede leger ikke tok nødvendige initivativer eller bedrev feilbehanling.