Nordbergklinikken

Lersolveien 22 0876 Oslo

Siste vurderinger av Nordbergklinikken

Trygg, forståelsesfull og dyktig

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Jørgen lyttet godt til mitt problem før han brukte tid på inspeksjon og kartlegging av sykdomshistorien. Han forklarte hva årsakene til sykdommen kan være og hvordan de ulike medisinene mot den virker, samt også hva man skal være forsiktig med. Jørgen tok hensyn til andre medisiner jeg tar og foreslo en behandling som jeg skulle prøve ut. Dersom jeg ikke opplevde bedring kunne jeg få ny time og prøve ut andre medisiner. Det var meget betryggende. Legen tok seg god tid og jeg følte meg hørt og godt ivaretatt som pasient. Legekontoret er lett tilgjengelig med kollektiv transport.

Umulig å få tak i

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Han hjelper og tar pasienten seriøst. Har gått til han for en kur med isotretinoin som er en kraftig kur som krever ny resept hver måned. Plutselig en måned svarte han ikke mer. Umulig å få tak i kontoret og han. Ingen resepsjon, ingen andre nummer å ringe.

Profesjonell, dyktig og trygg

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Veldig trygg og hyggelig. Jeg følte meg ivaretatt og forstått i møte med ham. Han lyttet til meg, og kom så med en anbefaling av medisin og fortalte i detalj hvordan prosessen fremover vil bli.

Ikke fornøyd

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Uforståelig hva han sier. Mumler og snakker lavt at jeg sitter og får ikke med noe ting! Virke ikke interessert i min sykdomshistorie og sa at jeg burde slutte i jobben hvis det ikke blir bedre. Å høre sånn, det gir meg null tillit til han. Skal aldri til han igjen.
Å ha et kontor i sitt eget hjem er spesielt synes jeg, håper personvern blir ivaretatt der og da.

Jeg gir opp

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Umulig å få tak i på telefon, selv i de veldig få timene per uke som det er oppgitt at "klinikken er åpen". Dårlig oppfølging av rekvisisjon.
Bruker ikke Helsenorge, så umulig å følge saksgang på rekvisisjon og oppsatte timer.