Nordbergklinikken

Lersolveien 22 0876 Oslo

Siste vurderinger av Nordbergklinikken

Kunnskapsrik og dyktig med mennesker!

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Jørgen er en lege som hører på pasienten sin og tar seg tid til spørsmål og grundige forklaringer. Han startet med å høre på meg og min sykdomshistorikk før han inspiserte huden min, noe som gjør at jeg føler meg i veldig gode hender etter å ha blitt feildiagnostisert tidligere pga en hudlege som kun evaluerte øyeblikksbilde. Jørgen er oppdatert på nyeste research på feltet, veldig kunnskapsrik og mild og rolig i personlighet. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og mye mer informert om hvorfor huden min er som den er, og jeg anbefaler Jørgen på det sterkeste.

Flink, tillitsfull og hyggelig

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Jeg har vært hos han to ganger (med noen års mellomrom). Mitt inntrykk er at han vet meget godt hva han gjør. Diagnosen kommer raskt og tiltak blir iverksatt med en gang. Nada venting og ikke minst en jovial type med "glimt i øyet". Jeg er kjempefornøyd etter begge besøkene. Får jeg noe mer tøys med hud, da er valget lett!

Hyggelig og veldig flink

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Jeg har vært hos Jørgen Rønnevig flere ganger. Hver gang jeg har vært der har jeg følt meg veldig godt ivaretatt, og har opplevd å få både vennlige og gode råd. Han har alltid tatt meg og mine problemer på alvor.

en meget flink hudlege

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

har brukt han i mange år,han er rolig og tar seg tid til pasienten og fårklarer ting på en rolig måte.håper han holder på i mange år til.Fint og parkere der noe som teller mye for meg.

Profesjonell og vennlig

Lege: Jørgen Rønnevig Skrevet

Jørgen Rønnevig er vennlig, effektiv og profesjonell. Han gir konkrete svar og legger det frem på en lett forståelig måte.
Han har mine varmeste anbefalinger!