Brit Odegard Krøvel

Tlf: 69 17 21 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Brit Odegard Krøvel

Meget bra

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Omgjengelig, lyttende, kvikk og forsiktig. Tar seg tid og er behagelig, positiv og sier fra før hun bedøver deg. Mitt problem er enkelt; kun en fotvorte, samt noe annet rart. Har jeg nådd 100 bostaver nå?

Ikke en gang til

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Uprofessjonell, arrogant og nedlatende. Rett og slett ikke interessert i problemstillingen.

Jeg er et ganske oppegående og jordnær menneske med god bakkekontakt. Men jeg ble ganske satt ut av legetimen hos henne og hadde tårer i øyne da jeg forlot legekontoret.

1 års ventetid er for dårlig !!

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Arrogant og lite løsningsorientert hudlege.
Jeg har et mål når jeg besøker en hudlege, og det er og bli bedre..!!
Det blir man ikke på denne klinikken med 0-null i innsats.

Fru Odeland bør vurdere sin praksis, dette er jo værre enn Helme blitt.

Har byttet hudlege til en annen by, og dem har ikke 1 år ventetid på nye pasienter, og heller ikke 4-6 mnd på oppfølgningstime.

By the way, hyggelige damer i skranken, er ikke dem jeg klager på :)

Ikke bra, uprofesjonell

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Jeg har hatt hudproblemer og fikk endelig time hos hudlege. Jeg hadde store forventninger til å få huden min grundig sjekket av en som jeg trodde hadde peiling.. Jeg forklarte hudsituasjonen min og hadde til og med bilder for å vise huden I de verste periodene. Legen var overhode ikke interessert i å se, eller gjøre opp en mening. Hun spurte om medisiner jeg brukte til daglig og jeg svarte. Jeg trodde dette var hudrelatert, men fikk sjokk da hun begynte å blande seg i medisinering som min lege har skrevet ut pga psykisk. Hun var direkte frekk og spydig og poengtere flere ganger at disse medisinene jeg hadde ikke var bra for meg og min psyke. Hun avfeide meg når jeg spurte spørsmål som var om huden min og ba meg bruke en sterk krem I 2 år.. Jeg ble ikke særlig klokere men mer usikker når jeg gikk fra kontoret hennes.. Det eneste positive er den hyggelige damen I resepsjonen som er behjelpelig enn legen. Anbefales ikke.

Uhøflig, arrogant og laaang ventetid

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Min unge datter var hos henne etter en ventetid på 10 mnd. Hun ble veldig overrasket over den uhøflige og arrogante væremåten til legen, har aldri opplevd folk slik i noen settinger tidligere. Hun ble bedt av legen om å forlate sekretærens kontor da hun skulle betale for behandlingen, fordi legen skulle ha en pasientsamtale der! Trodde legen gjorde slikt på sitt eget kontor? Vanlig folkeskikk bør være et minimum å be om.

Meget dyktig hudlege

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Jeg har hatt hudproblemer i årevis, som denne legen tok tak i, og nå har jeg vært bra i to år. Hun opptrer imøtekommende og samvittighetsfullt. Personalet var flinke og hyggelige.

Dyk

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Meget faglig dyktig. Føler meg endelig tatt på alvor og utdredet mtp borreliose, og denne legen har vært enestående. Medhjelperne er veldig hyggelige og flinke. Ventetiden var kort.

Stort sett bra

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Legen er faglig dyktig og gir en trygghet hva gjelder diagnose. Det negative er lang ventetid på time, men hva kan man forvente med så få hudleger i fylket. Burde vært bedre lokaler, ikke heis.

Lite imøtekommende og lang ventetid

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Legen er lite hyggelig eller imøtekommende, virker regelrett sur. Avfeier raskt spørsmålene uten å titte særlig på det aktuelle og lurer på hvorfor man kommer dit.
Laang ventetid på 1 år. Ting forandrer seg gjerne i.l.a. ett år.. Virker ikke særlig effektivt der. Hygienen kunne vært bedre.
Kontorpersonalet er hyggelig.

Nedlatende og usympatisk.

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Jeg har vært der en gang og aldri mer. Måten jeg ble møtt på er rett og slett uakseptabelt. Nå skal det også sies at henvisningen som hudlegen fikk fra min eks-lege også er uhørt og at den helt klart førte til at det endte som det gjorde hos hudlegen. Jeg var plaget med diverse hudproblemer som jeg ville ha svar på, men endte med å knapt bli sett på eller undersøkt. Hun var nedlatende og arrogant og nektet å høre på hva jeg hadde å si, og var mer opptatt av hva min lege hadde skrivd i henvisningen min til henne, noe hun ikke la skjul på. Han hadde fortalt henne alt om angst, depresjoner og alvorlige traumer - ivshistorien min for å si det kort. Hun fikk meg til å føle meg som en hypokonder som inbilte meg at jeg hadde hudproblemer, og jeg kom rett og slett til kort. Ti slutt sa hun: Ok, jeg får se på deg da! Men hun tittet egentlig ikke på meg og mine spørsmål forble ubesvarte. Jeg bare spør: Hva pokker har min livshistorie med mine hudproblemer å gjøre? Jeg har aldri følt meg så krenket i hele mitt liv. Ikke har jeg angst og depresjoner og traumene jeg har hatt ble bearbeidet for snart 30 år siden. Hallo! Jeg gikk derifra like klok som da jeg gikk inn, og med gråten i halsen og et sinne som virkelig var umulig å kvitte seg med, med det første. Et minutt til der inne, så hadde jeg sikkert kommet til å både sagt og gjort noe jeg ville ha angret på etterpå, så takk for at jeg klarte å beherske meg såpass som jeg gjorde. Det stod ikke et eneste ord i rapporten om hvorfor jeg var der!? Jeg mener hudlegen burde ha taklet dette på en helt annen måte enn hun gjorde. Hun burde ha spurt meg om hva jeg ville ha hjelp til, sjekket det og så sendt meg ut som en vanlig pasient, men istedet ble jeg behandlet som et psykotilfelle. Jeg går til lege ca. 3 gager i året pga. hjerte- og karsykdommer, så jeg ser ikke på meg selv som en hypokonder heller. Uprofft! Jeg anbefaler henne ikke.

Dårlig kunskap.

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Tar tak i ting dårlig, glemmer resepter,
får ikke nok hjelp. bra hjelp bak skranka.
ryddig / rent kontor. Synd man får så dårlig hjelp hos legen.

Ikke bra nok dessverre.

Lege: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Fint hudlegesenter, men her mangler effektivisering.
Går i samme fotspor som Helme, alt er i sirup med ventetid på inntil 1 år.
Normal oppfølging er også for tregt. Meste skyldes dessverre ineffektivitet.

Hele staben er veldig bra, trivlig og blide. Men for dårlig system.