Florian Gatty

Telefonnummer61 40 90 2061 40 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvegata 19 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Florian Gatty

Helt ok, men utrolig dårlig service

Lege: Florian Gatty Skrevet

Hadde jeg hatt en annen mulighet hadde jeg gått til noen andre.
- lang ventetid, både for å få time og på venterommet
- kort telefontid, og er i tillegg vanskelige å få tak i per tlf
- generelt dårlig service og mye venting

Synes ikke jobben/hjelpen er veldig bra. Hverken av han selv eller de ansatte.

Flink og dyktig

Lege: Florian Gatty Skrevet

Har vært plaget med store klynger med vorter på tærne. Dro til fastlege og ble henvist til han. Var der noen konsultasjoner til, også nå er jeg helt vorte fri! Anbefaler han til alle som bor i Oppland område!

Den beste hudlegen jeg har vært hos..

Lege: Florian Gatty Skrevet

Jeg måtte kun vente 10 minutter og det er virkelig innenfor. Legen var grundig og hørte på hva jeg. Det er den med grundige og beste sjekken jeg har hatt av føflekker. Han sjekket alle, og da mener jeg alle..

Dyktig, grundig og effektiv

Lege: Florian Gatty Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med timen. Jeg ble grundig undersøkt, fikk mye informasjon underveis og behandlingen var grundig og effektiv. Måtte vente en del før timen, men dette ble beklaget sterkt, og jeg opplever det som et veldig lite problem så lenge legetimen er så bra!

Flink og grundig.

Lege: Florian Gatty Skrevet

Hudlegen var både hyggelig, tillitvekkende og svært grundig. Han tok seg god tid, og informerte på en lettfattelig måte. Han ga også inntrykk av å være engasjert i problemstillingen og behandlet meg som individ og ikke en på "samlebåndet". Mine spørsmål ble besvart nøye og innsiktsfullt. En positiv opplevelse.