Florian Gatty

Telefonnummer61 40 90 2061 40 90 ...
Elvegata 19 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Florian Gatty

Kjempe fornøyd

Lege: Florian Gatty Skrevet

Han forsto alvoret mitt og tok meg og problemet mitt på alvor. Han har starta utredning, noe de andre jeg har vært hos ikke har gjort. De har bare sett rart på meg og vært sur, Florian tok meg på alvor fra første stund.
Kjempe hyggelig lege.

Som forventet

Lege: Florian Gatty Skrevet

Dr. Gatty er grei og informativ NÅR han har tid. Virker som at det er vel mye overlapping av pasienter noe som resulterer i heseblesende konsultasjon enkelte ganger, noe som igjen virker lite tillitsvekkende. Når jeg har hatt time et par timer etter åpningstid så har jeg opplevd å sitte mellom 45 - 75 min å vente. (Korteste ventetid har vært 25 min og det har jeg opplevd kun en gang.)
Personalet virker «slitne» og lite behjelpelige. Bl.a. «forduftet» den ene ved en strålebehandling slik at jeg måtte ordne alt selv, noe som resulterte i skikkelig brannsår - uten noen form for beklagelse eller hjelp i etterkant. MEN for all del, til syvende og sist har jeg fått hjelp til mine plager, slik at det jeg skriver som «negativt» burde jeg kanskje bare oversett.... Men mine opplevelser er til info for andre.

Svært dyktig og imøtekommende

Lege: Florian Gatty Skrevet

Noe ventetid, men det var opplyst om i innkallingen. Fikk time usedvanlig raskt og ble svært godt møtt og ivaretatt. Dyktig og nøyaktig lege som forklarer godt. Kan gi mine varmeste anbefalinger.

Veldig bra

Lege: Florian Gatty Skrevet

Totalt svært fornøyd med behandlingen.
Gir svært gjerne en god anbefaling til bekjente. Delikate lokaler, engasjert og kunnskapsrik lege. Kunne ikke vært bedre.

Proff

Lege: Florian Gatty Skrevet

Lytter og tar på alvor. Gode vurderinger av helse som taes videre og flink til å følge opp! Medisin fungerte optimalt og jeg har fått nytt liv!