Wernergården legesenter

Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ...
Tollbugt 4-6, Postboks 668 3003 Drammen

Siste vurderinger av Wernergården legesenter

Har bare vikarer!

Lege: Ole Henrik Krat Bjørkholt Skrevet

Helt ok person, men han er aldri på kontoret. Kun vikarer. Dette blir for dumt! Du må kunne forvente at din fastlege er til stede noen ganger, men aldri denne legen. Det er ikke sånn vi skal ha det i Helse-Norge. Svært skuffende.

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik lege

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Hun har vært og er fortsatt en veldig viktig sparringspartner og støtte for meg, som har slitt med mer diffuse fysiske helseplager over mange år. Hun bruker ikke å krisemaksimere, men lytter og resonnerer seg frem til hva man bør prøve ut aller først, for så å ta seg tid til å forklare hvilke muligheter man har videre. Man får aldri følelsen av å være en i rekken av pasienter, når døren til kontoret hennes går igjen har man hennes fulle oppmerksomhet.
Da jeg flyttet til nabokommunen i 2011 valgte jeg å beholde henne som fastlege nettopp for hvordan hun er som menneske og lege. Hun er en man kan ha tillit til og stole på.
Anbefales på det varmeste!

Intetessert, trygg og dyktig

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Gir god informasjon og tar pasienten på alvor. Tar seg god tid og lytter. Ingen ventetid til timebestilling. Behagelig og interessert i pasienten.

Trygg

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Fantastisk lege som bryr seg om pasientene sine. Følte meg hørt , og hun er veldig behagelig og prate med!

Usympatisk lege

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Ikke en lege jeg vil anbefale. Hun hører ikke på anbefalinger fra spesialister hun selv har henvist til. Gir utrykk for at hun har forståelse, men handler ikke deretter. Handling og ord henger altså ikke sammen. Vanskelig og vet aller «best selv». Lite sympatisk lege.