Wernergården legesenter

Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ...
Tollbugt 4-6, Postboks 668 3003 Drammen

Siste vurderinger av Wernergården legesenter

Usympatisk lege

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Ikke en lege jeg vil anbefale. Hun hører ikke på anbefalinger fra spesialister hun selv har henvist til. Gir utrykk for at hun har forståelse, men handler ikke deretter. Handling og ord henger altså ikke sammen. Vanskelig og vet aller «best selv». Lite sympatisk lege.

Faglig sterk

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Veldig fornøyd! Føler meg både sett og hørt. Hun er også ærlig hvis hun ikke vet, og henviser da til spesialist eller slår opp i litteraturen. Jeg har fått tett oppfølging i svangerskap og andre mindre sykdommer.

Anbefales!

Trygg, kunnskapsrik og oppmerksom

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Hun er vennlig, tar seg tid til å lytte og se pasienten. Er grundig, stiller spørsmål og er tilstede. Veldig fornøyd og føler meg godt ivaretatt hver gang jeg er hos henne. En trygghet å ha en fastlege som holder seg oppdatert, informert og som tar seg tid til deg.

Bra lege, dårlig legesenter

Lege: Ole Henrik Krat Bjørkholt Skrevet

Ole Henrik er flink han, selv om jeg først og fremst har møtt vikarene hans. Dyktig lege med innsikt.

Men etter at han innførte "time på dagen" for sine pasienter har det vært et styr å få seg time. Alle hans pasienter må ligge på tråden kl 08:30 for å booke time samme dag. Telefonkøen er som regel over 5 min.

Det er omtrent umulig å få time neste dag eller senere. Jeg har dukket opp til en avtalt time neste dag, etter å ha ringt, uten at resepsjonen har notert det. Legekontoret er vanskelig å like.

Tar deg på alvor

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Dette er en bra lege. Anbefales. Lytter og prøver å gjøre det beste for deg. Kunnskapsrik. Empatisk. Men det er lang ventetid og alltid forsinkelser. Nok fordi hun tar seg tid til å virkelig lytte, men det går greit når hun er så bra.