Kongsberg Hudlegekontor

Skolegata 7 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av Kongsberg Hudlegekontor

Trygg og blir veldig godt fulgt opp.

Lege: Reinhard Kulke Skrevet

En føler seg veldig trygg hos Dr. Kulke, har ingenting å utsette på han, han er faglig meget dyktig i de problem jeg har vært det forbigående jeg går stadig til han på kontroller etc , hans kone og de øvrige som jobber der har en flott holdning overfor pasienten.

Godt inntrykk

Lege: Reinhard Kulke Skrevet

Hyggelig, dyktig og flink hudlege. Effektiv, men tar seg allikevel god tid og er imøtekommende. Hyggelige resepsjonister også. Har kommet inn til oppsatt tid hver gang.

Hyggelig og flink

Lege: Reinhard Kulke Skrevet

Meget hyggelig, profesjonell og flink, forklarte godt, satte bedøvelse og tok prøver uten ubehag. Virket oppriktig interessert og tok meg på alvor.

dårlig

Lege: Reinhard Kulke Skrevet

opprinnelig timeavtale ble utsatt av legekontoret pga sykdom. Jeg møtte til ny time (omtrent en måned etter opprinnelig avtale), og det ble klart at jeg hadde misforstått innkallingen og at den i virkeligheten var i september (altså 9 mnd etter opprinnelig avtale som jeg igjen hadde ventet 3-4 mnd på).

Da jeg ga uttrykk for at jeg synes det var i overkant lang ventetid, og at de evt kunne henvist meg til en annen spesialist, ble jeg skjelt ut av kontordamen. Hun sa hun var lei av denne diskusjonen (som hun åpenbart hadde hatt med andre pasienter også). Jeg skjønner at leger også blir syke, men etterlyser langt bedre informasjon og hjelp. Kanskje noe kontordamen kunne gjort i de 3 ukene legen var sykemeldt?

Vanskelig å få resept

Lege: Reinhard Kulke Skrevet

Veldig vanskelig å komme i kontakt. I tillegg til at de har lange ferie perioder hvor det er stengt, er de lite tilgjengelig på telefonen til vanlig. Har også hatt problemer med å få tak i reseptene og dette er veldig kjipt under en pågående behandling