Havblik Spesialistsenter

4842 Arendal

Siste vurderinger av Havblik Spesialistsenter

Erfaren og empatisk Psykiater

Lege: Amund Meidel Andenæs Skrevet

Startet hos denne mannen i fjor og han har vist meg stor tålmodighet og vært åpen for å prøve behandling litt utenfor det vanlige. Virker empatisk og ikke noe ovenfra og ned holdning. Har vært igjennom mye vanskelig hos han. Han har hjulpet meg å se mange sammenhenger som jeg aldri ville klart å se alene. Hører på det du sier uten å være dømmende men "nøytral". Anbefales.

Beste legen innen sitt felt

Lege: Douglas Ljungren Skrevet

En lege som bryr seg om pasienten og virkelig ønsker hjelpe pasienten. Han har masse kunnskaper innen sitt felt og er legen jeg stoler aller mest på. Har opplevd mange solskinnshistorier hos han. Eneste utingen er at det tar lang tid komme til han(grunnet popularitet) Han er en lege som lever og ånder for yrket sitt. Jeg anbefaler han gladelig😊 En lege som ikke gir seg før han har hjulpet pasienten med dens plager

Synes kommunikasjonen kunne vært bedre

Lege: Frode Kristiansen Skrevet

Tilsynelatende liker han å fremstå som hjelpsom men han er også veldig arrogant dersom du er inne i en dårlig spiral og trenger ekstra hjelp, spesielt er han negativ overfor å skulle søke om nødvendig stønad ifra Nav,hvor han bare spøker det bort i en eller annen morsomhet og vips så er øyeblikket over.

"Fortsett regimet og underforstått tenk positivt så vil alt ordne seg" synes å være denne legens standardfrase.

Han så meg ikke som pasient og jeg byttet lege og fikk der den hjelpen jeg trengte.

veldig behagelig lege

Lege: Frode Kristiansen Skrevet

har hatt han som lege i noen år og han tar deg på alvor og behandler deg med respekt , er topp ;-)
som lege

Rolig og dyktig.

Lege: Frode Kristiansen Skrevet

Frode Kristiansen er en lege som ser deg som pasient, faglig dyktig og en behagelig personlighet som får pasienteten til virkelig føle seg ivaretatt.